כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ויקטוריה מדואל עיצוב ארועים

ויקטוריה מדואל עיצוב ארועים

עיצוב אירועים
94
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לירן וטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהגענו אל ויקי, זה היה אחרי ניסיון רב בכל הנוגע לעיצובים שלה וליכולותיה להגשים את הרעיונות הלא פשוטים שלנו (וגם של כל אחד אחר). אחרי שהייתי 5 פעמים נהג מלווה ובכל פעם המלצתי לחבריי הטובים לעצב אצל ויקי את רכבם ואת זר הכלה, נוכחתי לדעת שבכל עיצוב היא בוחרת בקו שונה ורענן ותמיד משלימה באופן מוחלט את ה"ויז'ן" שיש לבני הזוג. תמיד ידעתי שיבוא יום ואתחתן, וגם בשבילי ויקי תגשים את החזון לעיצוב מיוחד ומקורי שמביע את מי שאני. לי ולאשתי הטרייה והיקרה יש אופי של אנשים פשוטים שלא תמיד בוחרים בדרך הקונבנציונלית, ולכן באנו לויקי בבקשה שאנו רוצים משהו שונה, שיאפיין אותנו- משהו פשוט ומדליק. כמובן שויקי הציעה לנו כמה הצעות מקוריות- גם לגבי הרכב וגם לגבי זר הכלה, ולאחר שביקשנו ממנה שתעצב את הרכב הפרטי שלנו, הישן והטוב, היא לא נחרדה כפי שאחרים הגיבו, אלא הציעה הצעות לשיפור. ביום החתונה כשבאתי לאסוף את הרכב ואת הזר, עיניי לא האמינו לתוצאה, שכן זה היה מעל ומעבר למצופה. ובכן, את רוב העיצובים הקונבנציונאליים אתם מכירים. בניגוד לרעיון הרגיל של גושי הסרטים והפסים שלאורך הרכב, ויקי הראתה חשיבה 'מחוץ לקופסא' והגשימה בקשה לא פשוטה, בדרך מתוקה להפליא, שלא השאירה אף הולך רגל, נהג ומוזמן אדיש. ויקי היקרה, תודה רבה על שיתוף הפעולה, הסבלנות המדהימה, ההקשבה, הזרימה היצירתית והגשמת החלום הילדותי.תודה תודה תודה!!!!
הצג עוד

TaliGro   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מדהימה מדהימה מדהימה!היחס האישי, השירות המצוין והאיכות של קישוט הרכב והזר.פשוט רמה גבוהה!!!וכמובן, מחיר הוגן בהחלט לשירות איכותי יוצא מן הכלל.
הצג עוד

lilosh86   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ויקטוריה פשוט מהממת! קשובה, סבלנית אין לי מילים על השירות והיחס שקיבלתי ממנה..רציתי זר פשוט, כפרי, כיאלו "נקטף מהגינה". הייתה לי שמלה פשוטה ועדינה ורציתי זר פשוט אבל מיוחד. שיגעתי את ויקי, והיא רשמה את הכול הציעה שילובים שונים, והזר- יצא מעלף בדיוק כמו שחלמתי שהוא יהיה!!!גם לגבי הקישוט של הרכב, ויקי הייתה לגמרי קשובה, זרמה איתי, הייתה יצירתית מיוחדת. קיצור, אין מה לחשוב פעמיים, היא שירותית, חמה יצרתית, צנועה נעימה ומהממת!!
הצג עוד

לירז_א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אצל ויקטוריה סגרתי זר כלה, קישוט לאוטו ו-2 סלסלאות עם פרחים לשושבינות. בסה"כ נכנסתי לקבל הצעת מחיר, וכבר סגרתי איתה. יש לה פשוט אנרגיות מדהימות ויד כשרונית. ראיתי את העבודות שלה וידעתי שאני בידיים טובות. היא עיצבה לי זר מהמם, וקישטה את האוטו בטוב טעם. מדובר בבחורה כישרונית ונעימה. יש לציין שהפרחים היו טריים ועד עכשיו, 3 שבועות אחרי החתונה, הזר עדיין נמצא בחדרי. בנוסף, היא גם ייעצה לי את צבע הפרחים והבחירה שלה הייתה מעולה. ויקטוריה, תודה רבה על הכל!!
הצג עוד

ayala.b   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא חשבתי על עניין הפרחים יותר מדי. השקעתי מחשבה בכל המסביב עד שקלטתי שאין לי סידורי פרחים. בדקה ה-90 הגעתי למשתלה של ויקטוריה. היא שאלה אותי שאלות לגבי מה אני רוצה. איזה צבעים, איזה סוג של זר והכינה זר בדיוק כמו שתיארתי.ויקטוריה מדהימה :)יש לה יחס חם ונעים, היא מאוד מקצועית ודואגת שהכל יהיה בדיוק איך שמבקשים. מבחר הפרחים במשתלה הוא גדול מאוד ועבודת השזירה נעשית במיומנות רבה ובמקצועיות ביקשתי זר מאוד ספציפי והיא עשתה אותו מושלם. כנ"ל עם קישוט הרכב - היא עשתה עבודה מאוד מאוד יפה וקיבלנו הרבה מחמאות לגבי הזר והרכב :)
הצג עוד

hilaja   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ויקי ויקי ויקי מה אפשר להגיד על אישה מקסימה איכותית ומוכשרת כמוך?!אני מכירה את ויקי מהשכונה כבר המון שנים ותמיד ידעתי שאת העיצוב רכב והזר כלה שלי ני אעשה אצלה...וכמובן כשהגיע הרגע לא חשבתי על משהו אחר וניגשתי אליה.... החום והאהבה שקיבלתי ממנה הרקיעו שחקים....האכפתיות ההקשבה ההכוונה של להגיע בדיוק למה שאני רוצה זה משהו שלא מוצאים בכל מקום....בשלב הדיבורים בנוגע לעיצוב הרכב וצבע הרב נורא דאגתי.... בפועל כל הדאגות שלי התממשו אבל הופתעתי........ הזר..... אמממאאא הזר היה נדיר עשוי מפרחים לא אמיתיים(כמובן שהוא נשאר אצלי למזכרת)... למרות שבד"כ לא זוכרים או מסתכלים על הזר של הכלה... אחח כמה מחמאות קיבלתי עליווע היום הוא יושב בתו ואזה בסלון וכל מי שנכנס רואה ....ויקי, תודה לך אישה יקרה ומדהימה על מה ומי שאת עבורי ועבור המוןןןןןן אנשים...
הצג עוד

assaf307   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אנחנו הגענו אליה דרך המלצה של חבר, איך שהגענו אליה התקבלנו בחיוך וקיבלנו את כל תשומת הלב.מהר מאוד היא הבינה את טעמה של הכלה המיועדת והראתה לה ותיכננה איתה מה בידיוק היא רוצה בזר ואיזה קישוטים בידיוק יהיו על האוטו...ביום של החתונה כאשר הגענו הזר כבר היה מוכן ומהר מאוד גם את המכונית היא קישטה ודאגה של נתעכב אצלה.כאשר הכלה ראתה את הזר ואת הרכב היא אמרה שזה בידיוק כמו שהיא רצתה שזה יהיה!
הצג עוד

ציפי2757   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עיצוב האירועים של ויקטוריה מדהיםםםםםםםם עיצובים יפים כאלה בשום מקום לא רואיםםםםם אני מכירה את ויקטוריה כבר שניםםםםם ומכל עיצוב שעשתה לי יצאתי עם סיפוק וחיוכיםםםם ויקטוריה נמצאת תמיד בעינייניםםם ויודעת תמיד על כל העיצובים החדשנייםםם ולכן אני ממליצה על ויקטוריה בחוםםםם כי עיצובים כאלה לא תמצאו בשום מקוםםםם------------- תודה לך ויקטוריה המיוחדתתתת אותך אני מאוד אוהבתתתתתת.
הצג עוד

droredri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ויקטוריה עיצבה את האולם והחופה בחתונה שלנו. היה לנו חשוב שזה לא יהיה אירוע סטנדרטי וחיפשנו מעצבת עם טעם טוב ודגש על שזירת פרחים. כל מה שראינו וביניהם גם המומלצים של האולם היו סידורים פשוטים המורכבים בעיקר מנרות שנדלירים ומחיר גבוה להחריד.אל ויקטוריה הגענו דרך המלצה של חברה ולאחר שראינו את עבודתה החלטנו שאין לנו מה לחפש עוד. העבודה הייתה נקייה ואלגנטית עם הרבה פרחים. גם היום כשבועיים לאחר החתונה אנו עדיין מקבלים מחמאות על סידורי השולחן ועל כך שהחופה הייתה מאוד אלגנטית.אנו ממליצים בחום לכל אלו המחפשים משהו מעבר לכמה פמוטים ושנדלירים ורוצים עיצוב קלאסי ואיכותי במחיר מצויין לבחור בויקטוריה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up