כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי-לי עוזיאל

שי-לי עוזיאל

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0522538836
94
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shai   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהתבוננות באתר שלו הבנו עד כמה יש לו זווית אחרת וייחודית ואכן לא טעינו. צלם מדהים וכל תמונה יותר טובה מהשנייה. ידע למשוך כשצריך ולהיות "זבוב על הקיר" כשצריך והכל בטוב טעם וברמה הכי גבוהה. ממליצים בחום!!
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שי-לי ליווה אותנו ביום החתונה והיינו מרוצים. שי-לי מוכשר, ויודע לצלם במספר סגנונות ובאיכות טובה מאוד. לחתונה חיפשנו צלם שיביים אותנו כדי להוציא תמונות טובות אבל שלא ילחיץ אותנו ולא יציק לנו, ושי-לי היה מעולה מהבחינה הזאת.
הצג עוד

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר כשנפגשנו עם שי לי בפעם הראשונה הייתה כמיה מיידית איתו. הרגשנו ששי לי מקשיב לנו ושאנחנו יכולים לסמוך עליו שהוא יצלם את החתונה שלנו כמו שנרצה. ביום החתונה הוא היה קשוב אלינו ומקצועי, נתן לנו ספייס והיה עם המון סבלנות. התמונות יצאו מאוד יפות, כמו ששי לי יודע לצלם. המחיר היה סביר בהחלט יחסית להרבה צלמים בימינו ולכן אנחנו ממש ממליצים עליו.
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שי לי היה ללא ספק בחירה מעולה לצלם את החתונה שלנו. הייתה אווירה מעולה לאורך כל היום, היה כיף וקליל איתו. והכי חשוב שהתמונות יצאו מדהים. התחתנו בחתונת חורף אורבנית, והתמונות מעבירות בדיוק את התחושות האלה. אחרי החתונה שי לי דאג שנקבל את התמונות ממש מהר, ורצה לדעת שאנחנו מרוצים. בקיצור, שי לי הוא צלם מדהים ליום החתונה, וגם לקח מחיר שפוי לחלוטין. מומלץ!!!
הצג עוד

O & T   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שי לי צלם מוכשר ואישיות כובשת ונעימה. הגענו לשי לי בעקבות המלצה של חברה, לאחר מסע מפרך של חיפוש אחר צלמים. החיבור איתו היה מיידי. שי לי הוא קודם כל בנאדם חם, מחובר לקרקע, הגון וזורם. הדבר ניכר גם במקצועיות ובתמונות היפות הריאליסטיות והלא מבוימות שהוא מצלם (מתוך תפיסת עולם אומנותית) ולוכד רגעים קטנים וגדולים כאחד. הנוכחות שלו מורגשת ומשרה ביטחון ומצד שני הוא לא משתלט והצליח בשקט להגיע לכל פינה ולצלם את האירוע מזויות אינטימיות וייחודיות. מעבר לכך, המחיר שהוא גובה הגון מאוד והוא בא לקראתנו ולא ניסה , כמו אחרים "לדחוף" לנו חבילות יקרות, התעקש להביא עוד צלם סטילס או דיבר איתנו על "מחירי קיץ" לעומת חורף וכו' וכל מיני שטיקים של צלמים אחרים איתם דיברנו. מן ההתחלה היה הכי ענייני ואף הציע מעצמו שיוכל להתמודד ולצלם את האירוע כצלם סטילס יחיד (מדובר על חתונה של כ250 מוזמנים). התמונות יצאו חיות, מרגשות וטבעיות בדיוק כמו שרצינו והאישיות שלנו ושל האורחים קורנת מכל תמונה. מומלץ ביותר! תודה שי לי!
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שי לי המדהים! כבר בפגישה הראשונה איתו לא היו לנו התלבטויות, ידענו שזה בדיוק האדם שאנחנו רוצים שיהיה איתנו ביום החתונה שלנו :) שי לי סופר מקצועי, מצלם תמונות מדהימות תופס רגעים מיוחדים וידע לגרום לנו להרגיש בנוח וליהנות מהתהליך. מעבר לזה הוא פשוט אדם מקסים שתורם לאווירה הנעימה במהלך היום המרגש הזה. תודה רבה שי לי!!!
הצג עוד

זוג נשים   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
בתור זוג איטי ובררן (!), חיפשנו הרבה זמן צלם שמצליח לייצר צילומים שהם מאוד יפים ומחמיאים כמו שכולנו אוהבים ובאותו זמן מרגישים מלאי חיים ולא מבוימים, ואנחנו שמחות מאוד על הבחירה בשי-לי. התמונות של שי-לי שונות משל צלמים אחרים שראינו, ולא נותנות תחושה של "פס ייצור" של תמונות חתונה: התאורה ייחודית מאוד (משתמש בפלש חיצוני שיוצר אפקט של תאורה טבעית וצילום חי, מי שצופה בתמונה מרגיש שהוא שם במידה מסוימת), התמונות יפות, רגישות, חמות ואותנטיות. ביום האירוע שי-לי ביים אותנו מעט מאוד (לבקשתנו), סייע בבחירת לוקיישן צילומים שהתאים לנו והצליח לתפוס באופן חי ורגיש את הרגעים המשמעותיים. במהלך האירוע שי-לי צילם תמונות רבות מאוד, והצילום שלו הצליח להעביר אווירה חמה ורכה ואת ההתמקדות באנשים וברגעים המיוחדים של האירוע. מעבר לכך, ההתנהלות מול שי-לי היתה נעימה לאורך כל השלבים: היה פתוח לשמוע את כל החששות וההעדפות שלנו לפני האירוע (והיו הרבה כאלה...), ביום האירוע היה מדויק בזמנים, נעים מאוד, קליל (אף יותר מכפי שציפינו) ולא מעיק, ובאירוע עצמו הצליח לתפוס את הרגעים המיוחדים, מבלי להיות מורגש בכלל. קבלנו לינק לתמונות תוך יומיים (באתר vimeo שאופייני לסרטי וידאו של חתונה ומאוד נחמד לשימוש, לבחירת תמונות, ולשיתוף עם משפחה חברים) ואת כל התמונות קבלנו על גבי דיסקים תוך שבוע. בשורה התחתונה, ממליצות בחום!
הצג עוד

שרון וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שי-לי עוזיאל צילם את החתונה שלנו בקומה הרביעית – והיום אנחנו שמחים להמליץ עליו לאחרים.נפגשנו עם כמה צלמים לפני שהגענו לפגישה עם שי-לי, וברגע שיצאנו מהפגישה הייתה לנו הרגשה שמצאנו צלם לחתונה. שי-לי אינו איש שיווק כמו צלמים אחרים שפגשנו, אבל הוא מקצוען אמיתי. העבודה שלו פשוט מדברת בעד עצמה. לא הכרנו אותו קודם לכן. הגענו אליו דרך רשימת הצלמים המומלצים של האולם – "הקומה ה-4". מהפגישה התרשמנו ששי-לי הוא אדם נעים הליכות המקרין שקט ורוגע, ולא טעינו. החתונה הייתה בחודש יוני ביום שישי בצהריים, מה שגרם ללוח זמנים צפוף לצילום המקדים. שי-לי הגיע יחד עם גיא צלם הוידאו להכנות בבית ההורים בול בזמן. הוא הציע שנצטלם בפארק הירקון בגלל קוצר הזמן. למרות שהצילומים נמשכו לא יותר מחצי שעה, שי-לי צילם אינספור תמונות. הוא ניתב אותנו למספר לוקיישנים וביים בסבלנות ובנחת למרות החום והלחות– יצאו תמונות מהממות. אחר כך המשכו לצילומים. קבענו שניפגש באולם, אבל בדרך לאולם שאנחנו יצאנו מהאוטו ושי-לי עוד היה ברכב שלו הוא ראה הזדמנות לצילום. הוא מייד קפץ מהרכב וצילם אחלה תמונות. המשפחות הגיעו מוקדם לצילומים – וגם את התמונות המשפחתיות שי-לי צילם בסבלנות תוך שנענה לכל בקשותינו ונתן רעיונות למיקומים באולם. לאחר מכן התחילו להגיע אורחים ומאז היינו די בסחרור. קישור לתמונות באתר אינטרנט קיבלנו תוך פחות משבוע (באופן שניתן לתת גם לאחרים הרשאה לצפות בתמונות מה שהיה מאוד נחמד), לאחר שחלק מהתמנות עברו עיבודים כאלה ואחרים – הכל בטוב טעם. גילינו, ששי-לי היה בכל מקום. הוא הצליח לתפוס דרך העדשה אינספור רגעים אותנטיים – הבעות של התרגשות ושמחה; שלנו ושל האורחים. לא פחות חשוב לציין, ששי-לי הוציא אותנו בתמונות באופן המיטבי והקפיד לצלם אותנו מהזוויות המחמיאות שלנו. ניכר ששי-לי לא נח לרגע וחיפש כל הזמן את השוט הבא. שי-לי צילם המון תמונות (למעלה מ-2,300; ובשונה מצלמים אחרים שעליהם שמענו שמצלמים בערך חצי מזה) מה שאיפשר מבחר עצום לאלבום. התמונות היו כל כך יפות שלא היה פשוט לבחור. קיבלנו לאחר זמן מה אלבום מעוצב וכבר הטיוטה הראשונה הייתה מקסימה. בהיותנו פרפקציוניסטים היו לא לא מעט הערות, ושי-לי הפנה אותנו למעצבת שעמה הוא עובד, שנענתה לכל בקשותינו. האלבום יצא מקסים וגם איכות ההדפסה ברמה מאוד גבוהה. הארכנו קצת, אז לגבי הוידאו בקצרה. כל מה שאמרנו לגבי שי-לי נכון גם לגבי גיא – צלם הווידאו ששי-לי עובד איתו. הוא תפס דרך העדשה את כל הרגעים החשובים והמרגשים, וערך את סרט הווידאו מאוד יפה. קליפ הסיום המונה דקות ספורות הוא תקציר של האירוע – והוא פשוט מקסים וכולל את כל ההיי-לייטס של האירוע. אם הארכנו מעט בדברים, זה בגלל שאנחנו כה מרוצים. לסיכום, אנחנו ממליצים בשמחה ובחום על שי-לי וגיא כצלמי אירועים. אין לנו ספק, שאם בעתיד נהיה מעוניינים לשכור צלם לצילום אירוע – ניקח את שי-לי (בתקווה שהוא לא יהיה כבר תפוס :)).
הצג עוד

יעל וליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לשי-לי הגענו דרך רשימת ההמלצות של "הקומה הרביעית",קבענו להיפגש אצלו בבית. הייתה אווירה רגועה ונעימה (ממש כמו שי-לי).ראינו מגוון עבודות שלו, ומאוד התחברנו לסגנון הייחודי שלו.מאוד לא מה שבדר"כ רואים בצילומי חתונות. יש משהו מאוד אמיתי בצילומים שלו, לא מבויים, מאוד עדין ונכון ובתור מעצבת גרפית אלו הם דברים שאני לא מתפשרת עליהם.שי-לי דאג להיות איתנו בקשר כמה ימים לפני החתונה והגיע בדיוק מתי שקבענו ביום החתונה עצמו.הוא היה מאוד נעים,ושקט לאורך כל הארוע, יש לו את היכולת להיות שם אבל לא להרגיש בכלל שהוא שם- שזה משהו שלא קורה בדר"כ בחתונות.קיבלנו את התמונות כמה ימים לאחר החתונה והיינו מאוד מרוצים מהתוצאה.תודה רבה על הכל שי-לי!!!יעל&ליאל 18/10/12
הצג עוד

שני עמיחי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לשי-לי הגעתי דרך המלצה.ואיזה כיף להגיע למקצוען אמיתי!!!שי-לי ליווה אותי מהצהריים בסטודיו שבו התארגנתי ונשאר עד שאחרון האורחים עזב.הכי חשוב ששי-לי קלט שאני ובן-זוגי לא ששים לעשות פוזות למצלמה ורוב התמונות יצאו בזכות זה ככ טבעיות ויפות- סגנון דוקומנטרי מדהים! בגלל שהחתונה גדלה מעט במימדיה החלטנו בהמלצה של שי-לי להביא עוד צלם ושי-לי הביא איתו את עמית שהיה גם כן מדהים. הוא היה אמור להישאר רק עד אחרי הקבלת פנים. אך להפתעתנו ואושרנו הוא נשאר עד הסוף!!!!!!!!בחתונה עצמה הוא קלט היטב מי המעגל הקרוב והחשוב שכולל את המשפחה והחברים/ות הטובים ביותר וככה ייצא שיש הרבה תמונות של אנשים קרובים מהרבה רגעים שמחים ומצחיקים.היה ככ כיף לעבוד עם שי-לי ועם עמית. מומלץ בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up