כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רביב צילום לאירועים

רביב צילום לאירועים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:046392006
89
92 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Revital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
80 מתוך 100
עידן כובש כבר מהרגע הראשון שפוגשים אותו. מצחיק ומקליל את האווירה. מצליח להוציא הרבה תמונות טובות גם ממי שלא אוהב להצטלם. לאחר החתונה היה עניין סביב עיצוב האלבום והרגשתי שהמעצבת לא שאלה אותי מה אני רוצה אלא עיצבה לפי טמפלט )שלא אהבתי( לכן עשיתי איתה תהליך של עיצוב מחדש. כנ"ל גם לגבי הוידאו עשינו פינגווין עד שיצא משהו מהמם.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אוקי מהרגע הראשון שהלכנו לפגישת היכרות עם עידן הצלם לא היה לי ספק בכלל שהוא יצלם אותי בחתונה,צלם עם אווירה מטורפת עושה שמח מקליל את האווירה עשה לנו צילומי טראש בים המלח בדיוק כמו שדמיינתי ממש כמו באגדות!!!!!!! בכנות אומרת אם החוויה הזאת היתה עם צלם אחר לא היתי עושה את זה..הוא עשה לנו אווירה מטורפת בצילומים עצמם והכל עבר ממש כיף..ביום החתונה הגיעו אלינו שתי צלמים מטעמו לא יכולה להסביר את הרמה שהייתי מרוצה,עם כל הלחץ והבלאגן הם ידעו להגיד את המילה הנכונה ולהצחיק ולנקליל את המצב,עשו לנו תמונות שרק יכולתי לדמיין אותם כל תמונה אחת יותר יפה מהשניה בחתונה עצמה עידן והצוות המדהים נתנו בראש לא עזבו את הרחבה צילמו אותנו מכל זווית וזווית באמת שאני כל כך מרוצה ובכנות כל מי שמחפש צלם לחתונה זה הכתובת!!! ללא ספק נהנתי מהחוויה איתכם תודה רבה רבה רבה על הכל ❤️
הצג עוד

רחלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה ממש כיף עם הצוות החייכן הזה, פשוט מושלם

Nave   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן וצוות הצלמים מקצועיים ברמות מטורפות, נהננו מכל רגע איתם, בתור אנשים שלא עפים על להצתלם עידן והצוות שלו יצרו לנו חוויות בלתי נשכחות עם הרבה הומור. התמונות מצילומי הטראש ואירוע החתונה יצאו פשוט וואו, צלמים פשוט מוכשרים שיעשו לכם תמונות שנראות מכוכב אחר... בלי להגזים. ממליצים בחום!
הצג עוד

אהובה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מילים לא יכולות לתאר!!הצוות מושלם עידן כוכב עולה! !שווים יותר מהמחיר שהם דורשים! אהובה ואריאל חסון 7/2014
הצג עוד

Maoz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו! באמת שאין מילים! חן אלוף,תותח ומצחיק ופשוט הפך לנו את היום הזה לכל כך מצחיק ומהנה ואת הערב הזה להכי מטורף שיכלנו לבקש! במהלך הצילומים ביים אותנו בצורה כ"כ טובה, הדגים היה סבלני ומצחיק ופשוט הפך את השעתיים המתישות האלו של הצילומים לחוויה מהנה! זה היה הרבה מעבר לציפיות שלנו כל הצוות של 'רביב צלמים' פשוט העיף אותנו! כל מי שצפה בתמונות על המסכים אמר לנו שנראה כאילו נלקחו מקטלוג.. נדהמנו לגלות שהיו לנו 4 צלמים ברחבה! לכל מקום שאנשים הסתכלו ראו צלם שתיעד את מה שלא קרה ברחבה ובאירוע. אנחנו לא מפסיקים לדבר עליהם ולא מפסיקים לשמוע מחמאות מקיר לקיר עליהם! באמת שלא יכולנו לבקש טוב יותר.
הצג עוד

meital.tamir1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מה אפשר להגיד על חן והצוות של רביב צלמים? במילה אחת: נפלאים! חן לא הפסיק להצחיק אותנו לאורך כל הצילומים והערב ועזר לנו להשתחרר, דבר שהיה לא קל בהתחשב בזה שאנחנו לא רגילים שיש לנו שתי מצלמות שעוקבות אחרינו. בתור אנשים שמובכים בקלות מהסיטואציה הזאת, אנו יכולים להגיד שהיה לנו פשוט כיף ורואים את זה בתמונות. התחתנו בפורים ורצינו שיהיו לנו תמונות "פורמליות" אבל גם תמונות כיפיות באווירה של תחפושות וקיבלנו בדיוק את זה :)
הצג עוד

אביחי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
חברת רביב צלמים חן והצוות המושלם רצינו להודות על צילומי זוגיות מטריפים ויום של צילומי החתונה ביום הארוע עשיתם לנו יום מושלם ברמות. תודה מיוחדת לחן המשוגע במובן הטוב של המילה שלמרות כל הלחץ והבלאגן הצליח להוציא מאיתנו חיוכים וצחוקים אנחנו אוהבים ומעריכים אותך מאוד הרווחנו לא רק צלם אלא גם חבר מודים לך ולכל צוות הצילום שתמיד זמינים ואכפתיים וקשובים לכל בקשה אפילו לבקשות המוזרות ביותר ומקווים שהתגובה הזאת תגרום לעוד זוגות לבחור נכון ולבחור ברביב צלמים האלופים בהרבה הרבה אהבה והערכה אביחי ושיקמה כץ 6.9.16
הצג עוד

Aviram&dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ה-בחירה של האירוע שלנו.. עוד שסגרנו רק תאריך ידענו שנקח את רביב צלמים ועד היום אנחנו מקבלים מחמאות על היחס של הצלמים החיוך והכייף שהם הכניסו באירוע.. עידן וחן פשוט כייף לעבוד איתם,זמינים קשובים לכל שאלה ולכל שגעון שלנו,פשוט היו איתנן בהכל. הצילומי טראש יצאו ברמה מקצועית ואיכותית מאד וכמובן שהכל היה באווריה מאד כייפית ומרגיעה כל הזמן. בזמן האירוע הם היו לצידנו כל הזמן ודאגו שהכל יצא מושלם גם בדברים שלא קשורים לצילום. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו איפה להתחיל? רביב צלמים, אחת הבחירות המשכילות ביותר שעשינו. הצילומים עם עידן הם חוויה מטורפת ומצחיקה שאי אפשר לתאר במילים. התוצאות מדהימות שרק מראה עיניים יכול להמחיש. מקצועיות ברמה הטובה ביותר. ממליצים מכל הלב! מיכל ועידן.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up