כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Mood - עיצוב אירועים

Mood - עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
כתובת:
טלפון:0525452456
94
99 מתוך 100
לפי 36 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מירב היתה מקסימה! היא ליוותה אותנו מהתחלה, הבינה בדיוק את הכיוון והפכה למציאות את כל מה שדמיינו. עשינו חתונת שישי צהריים והיה חשוב לנו אווירה קלאסית עם המון פרחים, והמקום היה עוצר נשימה, החופה היתה יפהפיה, השולחנות היו מדהימים והכל התחבר יחד! אנחנו מאוד מרוצים מכל ההתנהלות וממליצים בחום על השירות. מירב היתה קשובה,תמיד פנויה בשבילנו, תמיד עם עצה ומילה חמה. האורחים התפעלו מהמראה של האולם ולא הפסקנו לקבל מחמאות על חתונה מהאגדות! תודה לכן על הכל! אין ספק שעשיתן לנו את היום הזה למושלם!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
וואוו! זה מה שיש לי להגיד. אני נורא פרפקציוניסטית ונורא אוהבת עיצוב (מעצבת גרפית בעצמי), ובאה ממשפחה שבה נושא העיצוב תמיד היה ערך עליון. אמא שלי עיצבה הרבה אירועים (כתחביב) ואנחנו גם עיצבנו את החתונה של אחותי הגדולה בעצמנו. מה שאני מנסה להגיד - התחום מאוד קרוב לליבי, אז עשיתי ל'מוד' חיים קשים.. כי ככה זה כשמשהו מאוד חשוב לך ויש חזון מאוד מוגדר. אבל רחלי הצליחה לעמוד במשימה בצורה מרשימה ביותר! העיצוב אפילו עלה על ציפיותי הגבוהות! לא הייתי יכולה לדמיין שילוב פרחים כל כך יצירתי.. לצערי עדין אין לי תמונות, אבל אני מצרפת לפחות את התמונה של הזר שהחזקתי שעיצבו לי (מהמם!!). אומנם אין מגוון גדול במיוחד של כלים לבחור מתוכם, אבל רחלי יודעת לערבב ולהתאים ולהוציא מהקיים את המיטב. היו גם תוספות מדהימות שלא סיכמנו עליהן - כמו אורות קטנים, והיו גם דברים הפוכים ממה שסיכמנו עליהם, שבכל זאת היו יפהפיים! היה לי מאוד קשה לסמוך ולהאציל סמכויות, אבל בדיעבד אפשר היה לסמוך על רחלי לגמרי. אפילו הייתה שרשרת אורות שלא עבדה לפני האירוע, והערתי בנוגע לזה למנהל הגן (ביקשתי להוריד אותה) וכשחזרתי היא עבדה! ובסוף האירוע רחלי סיפרה לי שהיא נסעה במיוחד להחליף את החלק שלא עבד כדי שיהיה מושלם. מה להגיד... כל הכבוד!! היה באמת יפהפה. הייתי עובדת איתן שוב!
הצג עוד

Almog   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רחלי המדהימה וכל משפחת מוד הנפלאה!!! ואוו וואו וואו!!! אין לי מילים שיכולות לתאר את ההרגשה! חתונה זה תהליך ארוך שמסתכם בערב אחד מרגש. העיצוב הטרופי הקליל והמהמם הוא הסיכום המופתי והמדהים של התהליך שעברנו איתכן, בחתונה שלנו. העיצוב מדבר בעד עצמו (וגם האורחים לא מפסיקים לדבר עליו), לכן אני מניחה אותו לרגע בצד. יותר חשוב לי להודות לכן, ולך רחלי בפרט על התהליך. כבר משיחת הטלפון הראשונה היה לי ברור שאתן תעצבו לנו את החתונה- את משרה אווירה נעימה ופתוחה לאורך כל הדרך. את קשובה, אכפתית , רגישה ויש לך לב ענק!! וכל זה ניכר בעיצוב עצמו- הדיוק וההשקעה בכל פרט ופרט- מהגדול לקטן, בחירת הצבעים הכייפית והיכולת שלך להפוך את הדמיון הפרוע שלנו (שלי בעיקר) למציאות, שעולה על כל דמיון. תודה לך על התהליך הקסום הזה. תודה לך על עיצוב קייצי, קליל, טרופי, צבעוני, שמח ובלתי מתפשר! מעריכה ואוהבת מאוד מאוד, אלמוג
הצג עוד

Mery   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רחלי היקרה! רצינו להודות לך על העיצוב המהמם! על ההשקעה ועל המקצוענות... עם כל תחזיות הרעות והלחץ שלנו את נשארת מקצוענית ומקסימה. תודה לך על האירוע המיוחד הזה ועל המאמץ! ממליצה בחום! מרי ורועי 12.04
הצג עוד

shiri007   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת מ-ק-צ-ו-ע-נ-י-ם !!
הצג עוד

rotemremi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
רחלי ומיכל, רק רציתי לומר המון תודה רבה על העבודה הקשה והמושקעת. המקום היה נראה קסום ואלגנטי ועמדת החתונה הראשונה שלנו הייתה פשוט מושלמת. אפילו מספר אנשים פנו אלינו בכדי לשאול מי היה אחראי על סידורי הפרחים הפשוט מהממים שהיו בחתונה. תודה על הסבלנות והמקצועיות ועל העבודה המושלמת..
הצג עוד

מתחתנת1988   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקסימות ומקצועיות. רואים שהן אוהבות את העבודה שלהן ועושות אותה מהלב.מצאו פתרונות יצרתיים לכל דבר ועשו עבודה נהדרת גם בתקציב שאינו גבוה.
הצג עוד

איילה פי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשכשרון, מקצועיות ואישיות נפלאה נפגשים...אחרי אין ספור חיפושים ושינויים של הרגע האחרון- ולאחר שידענו בדיוק מה אנחנו רוצים, מוד עיצובים התגייסו למשימה ותוך זמן קצר הצליחו להביא תוצר מושלם.בפגישה מירב ורחלי היו מקסימות, הן קלטו את הסגנון מהר מאד והעלו רעיונות מקסימים.אפשר לומר הרבה דברים טובים על מוד עיצובים אבל התחושה שקיבלנו כשהגענו לגן וראינו את העיצוב שלהן, היתה פשוט מדהימה. בתור כלה שרצתה לשלב גם פרטים עיצוביים שהכנו בעצמנו, היה שיתוף פעולה מלא. אין ספק שמדובר בנשים מקצועיות ומוכשרות ביותר, ומרגע שהן היו בתמונה, ידעתי שאני יכולה להיות רגועה. הן הקפידו על הפרטים הקטנים ואף דאגו לדברים נוספים מעבר למה שסוכם כדי ליצור הרמונה ותמונה מושלמת. מפרגנים לכן בכיף גדול, ושוב תודה על עבודה מדהימה.
הצג עוד

באןבאני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תענוג צרוף!אל MOOD הגענו דיי במקרה, ראיתי עיצוב מדהים בתמונות מחתונה של מישהו בפייסבוק שלי, והחלטתי שאלו צריכות להיות המעצבות בחתונה שלי.יצרנו קשר - והתאהבנו. בקלילות, ברעיונות, בזרימה, בהתחברות.הממשק היה נוח ונעים, כל רעיון שעלה התווסף בשמחה רבה ולא יכולתי לחכות ולראות מה תהיה התוצאה של כל הדיבורים והדימיונות...כשהגעתי לאולם ביום החתונה המלים נעתקו מפי! העיצוב היה כ"כ מוקפד, נעים, משתלב, פשוט נפלא.לא הפסקנו לקבל מחמאות על העיצוב ועל ההקפדה על הפרטים הקטנים ועל הנראות של המקום - והרוב המכריע מגיע לבנות MOOD. שמחה ב100% על הבחירה בהן לעיצוב החתונה שלנו :)
הצג עוד

טליהב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המעצבות הכי טובות שיש!!! בעלות כשרון, ידע וטעם משגע! בפגישה הראשונה תיארנו בפניהן איך אנחנו מדמיינים את האירוע שלנו ומיד הן פרסו בפנינו רעיונות יפיפיים לעיצוב, כולל השכרת ריהוט שיתאים לאירוע שוק. במיוחד נציין את היותן זמינות לכל שאלה כל הזמן, ההשקעה שלהן להגיע מספר פעמים למקום החתונה למדוד את המקום ולראות איך משלבים את כל הגורמים ביחד והיכולת שלהן לחשוב על מספר אלטרנטיבות, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת השכרת הציוד, כדי שיתאים לרצוננו ולתקציב. בנוסף, היו המון דברים (שולחנות רפסודה, שלטים, כריות) שכלל לא נכללו בהצעה שלהן והן החליטו להפתיע אותנו ולשדרג לנו את העיצוב...כשהגענו למקום החתונה נוכחנו לראות שהעיצוב מעל ומעבר למצופה! אין מילים כמה יפה נראה המקום! הן הפכו לנו את האירוע לאירוע יחיד במינו, חוויה עבורנו ועבור המוזמנים שלא הפסיקו להתלהב מהעיצוב ולהחמיא על הייחודיות של האירוע, ואפילו מנהלי הגן והקייטרינג אמרו שהמקום לא נראה ככה מעולם. על כך אנחנו רוצים להגיד לכן תודה ענקית! ולהמליץ עליהן לכל מי שרוצה שהאירוע שלו יהיה יחיד במינו בתהליך עבודה עם מעצבות מקסימות ונעימות שעושות את הכל באהבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up