כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביעד וייצמן
94
99 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את אביעד הוא דאג שנבין שאנחנו חשבוים לו. ביום החתונה הגיע מוקדם בבוקר עם הצוות (מאוד מוקדם חתונת שישי) והיה להם וויב מדהים לאורך כל החתונה. בסוף החתונה פינק אותנו בתמונות זוגיות. צוות הצלמים שבחר היה מאוד מקצועי והיה נעים מאוד לחוות איתם את החתונה שלנו.
הצג עוד

שני גנאינסקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב, אז לכל המתלבטים והמתלבטות מבינכם,לפחות בתחום הצילום לאירוע החשוב בחייכם אתם יכולים בהחלט להפסיק להתלבט ! אביעד וייצמן, צלם מקצועי שעושה עבודה פשוט מדהימה! גם אנחנו התלבטנו והלכנו למספר צלמים עד שהגענו לאביעד וזו בהחלט הייתה אחת ההחלטות הטובות שעשינו. אביעד וצוות הצילום שלו ליוו אותנו ביום החתונה בדרך הכי נעימה וכיפית. אפשרו לנו להיות אנחנו באופן טיבעי והוציאו תמונות מדהימות! אביעד ליווה אותנו לאורך הדרך עד שהאלבום והוידיאו היו מוכנים, הקשיב לכל בקשה והלך איתנו בכל ה"שטיקים" הקטנים שלנו. הצוות איתו הוא עובד- מעצבת האלבום,עורך הוידיאו מאוד מקצועיים ועשו עבודה מעולה. התוצאה מקצועית, מהממת והביקורות של כולם מאוד מאוד טובות. ממליצים לכם בחום על אביעד וייצמן וצוות הצילום שלו ובטוחים שלא תתאכזבו לרגע.תודה ענקית לך אביעד על הסבלנות,הרוגע והמזכרת היפייפה שתישאר איתנו כל החיים!מאיתנו,שי ושני ספטמבר 2012
הצג עוד

Yifatnoi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מאוד מרוצים!אביעד השקיע מאמץ רב, תשומת לב לפרטים הקטנים, מאוד אחראי, אכפתי ולבבי. יצאנו מאוד מרוצים, צלם נהדר- הן בפן המקצועי והן בפן החברתי. אלבום דיגטלי של החתונה: עבודת גרפיקה מדהימה של המעצבת הנפלאה שלו, הדפסה איכותית וכריכה מהממת. צילום מגנטים איכותיים ביד רחבה. קליפ ווידאו באיכות טובה. מחירים הוגנים-ותוצאות ששוות כל שקל!אנחנו ממליצים בחום מתוך ניסיון אישי שלנו, ומתוך השוואה שעשינו עם זוגות חברים שהתחתנו ולקחו צלמים אחרים ולא יצאו מהם מרוצים.
הצג עוד

גלית עבו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המגנט היחיד שלא דהה על המקרר שלנו זה מגנט מאירוע בשנת 2008 כך הגענו לאביעד וייצמן שכבר מהשיחה הראשונה הבין את החששות והצרכים שלנו גם כשמדובר במגנטים לחתונה. אביעד לא חסך מאיתנו פגישה איכותית ומקצועית , במהלך הפגישה הבנו שמיותר לנו לחפש צלם לחינה כשמדובר בבחור כל כך מקצועי ואמין .אביעד ואנשיו גרמו לתמונות להיראות כל כך חיות ושמחות שלא לדבר על הקליפ שערוך באופן בלתי רגיל , המגנטים של החתונה היו מדהימים כל אורח קיבל מגנט מהאירוע בזכותו של אביעד שטרח להסתובב בין כולם , בסוף האירוע אביעד נתן לנו הגדלות ודיסק של כל התמונות .המקצועיות והאיכות של המגנטים של התמונות מהחינה ומהסרט וידאו שווים הכל תודה רבה רבה על הסבלנות ההקשבה הנתינה והחיוך שגרמת לנו .
הצג עוד

מיכל ואופיר - החתונה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל אביעד הגענו בהמלצת חבר קרוב.חששנו מאוד משלב בחירת הצלם, הרי מדובר בצוות שאמור ללוות אותנו לאורך 12 שעות, מה גם שנוכחתו אמורה להשפיע על הלך הרוח שלנו לאורך כל היום, היתה חשובה לנו הדינמיקה האידיאלית עם הצלם שלנו.כבר משיחת הטלפון הראשונה התרשמנו לחיוב מהיחס החם והנינוח שאותו השרה עלינו.בפגישתנו איתו קיבלנו הסברים וטיפים חיוניים לגבי אופן צילום החתונה וראינו דוגמאות נהדרות על עבודותיו.אהבנו את אופן העריכה של הקליפים אותם הוא מקליט, ואת עיצובי האלבום המרשימים ללא ספק.אביעד מאופיין בגישה קלילה מחד המשרה רוגע ונינוחות, ומאידך רצינות תהומית בעבודתו עד לכדי שלמות.היה חשוב לנו כי הצלם שאיתו נעבוד יידע "לקרוא" אותנו נכון, ולהכווין אותנו להשגת המטרות המשותפות בצילום האירוע.במהלך יום הצילומים נתנו לו יד חופשית בבחירת הלוקיישנים מה שהתגלה כהצלחה, אביעד "קרא" את השטח היטב וצילם אותנו במיומנות מרשימה תוך כדי שימוש בצילום תוך כדי תנועה, אפקטים של אור ומים ושאר טכניקות מרשימות.ובקיצור, אנו ממליצים בחום!! לכל הזוגות המעוניינים בצלם הצעיר בגילו עם גישה מדהימה ואנרגיה המשפיעה על כל האירוע כולו (בשלב מסוים הוא אפילו רקד איתנו עם המצלמה בידו ברחבה!).
הצג עוד

אסנת ז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל אביעד אחרי שהייתה לנו חוויה לא נעימה עם צלם אחר שנאלצנו לבטל איתו,ולכן היינו מאוד חשדניים אבל אביעד היה מקסים ומאוד מקצועיהחל מהשיחת טלפון הראשונה ועד שקיבלנו לידנו את כל החומרים והאלבומים.היה פשוט תענוג לעבוד איתו.הוא דאג להרגיע אותנו ובמהלך כל הצילומים עשה הכל כדי לשחרר אותנו ולשמור על אוירה כיפית וטובה.במהלך החתונה אפילו לא הרגשנו אותו ורק אח"כ כשקיבלנו את התמונות ראינו איך הוא הצליח לתפוס את כל הרגעים המיוחדים והקטנים בלי שזה יראה מבוים ויצאו לנו תמונות פשוט מדהימות.היה לי מאוד קשה לבחור רק 350 תמונות לאלבום.אביעד נישאר איתנו עד הרגע האחרון של החתונה,ולא היינו צריכים לדאוג בכלל.הוא סיפק לנו את כל החומרים במהירות והיה סבלני לכל השיגועים והרצונות שלנו,ועשה מעל ומעבר כדי שניהיה מרוצים.הוא היה מעורב בכל שלב ושלב וראינו שבאמת אכפת לו,פשוט תענוג!!
הצג עוד

a.l   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הדרך שבא החלטנו לבחור את צלם המגנטים שלנו הייתה פשוטה, ניגשנו למקרר וראינו אילו מהמגנטים אנו כי אוהבים/הכי איכותיים, ישר קפצו לעיננו מספר מגנטים, והסתבר שהם כולם של אביעד.לאחר שראינו מאיזה אירוע המגנטים והתייעצות קצרה עם בעלי אותן שמחות, הלכנו להיפגש עם אביעד.הפגישה עם אביעד הייתה מאוד נעימה והבנו שהוא משרה אווירה מאוד נעימה ונינוחה מהיותו בן אדם כזה.לאחר שראינו את עבודותיו התרשמנו מאוד מאיכות הצילום עצמו, אביעד הנו צלם איכותי עם השקפה אמנותית לצילום.איכות המגנטים עצמם היא מדהימה, השווינו מגנט מתחילה 2010 עם מגנט מה-9/2011 והיה נראה כאילו הם הודפסו באותו היום.המגנטים יצאו ממש יפים ולנו נשארה מזכרת מאוד יפה מהאירוע.כמו כן אביעד צילם את החינה שלנו והיה מאוד מקצועי, התמונות יצאו מאוד יפות, למרות תנאים לא קלים בכלל. כולם החמיאו לנו על התמונות מהחינה.אם מישהו צריך המלצה נוספת על אביעד הוא מוזמן לפנות אלינו ונאשר את כל מה שכתבנו.
הצג עוד

mushibu   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבר משיחת הטלפון הראשונה הבננו שמדובר באדם קשוב, אחראי, אמין ורציני. כשהגענו אליו בשביל לסגור את עיצוב המגנט, פגשנו אדם סבלני שיעשה הכל על מנת שנצא מרוצים- הוא ענה על כל הגחמות והשגעונות שלנו באופן יצירתי ומקורי.במהלך האירוע הוא עבד ללא הפסקה, והשאיר את כל האורחים מאוד מרוצים (לאחר האירוע אנשים רבים ביקשו את מספר הטלפון שלו). התמונות שצילם יצאו מהממות!!- קיבלנו כבר את כל התמונות בדיסק ואין ספק שחלקן ייכנסו לאלבום החתונה!!!!(בדיעבד הסתבר לנו שהוא גם צלם אירועים וחתונות- לא רק מגנטים).במבט לאחור- מדובר בבחירה מעולה, ששווה כל שקל!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up