כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קרן כהן קאיקוב - מאפרת

קרן כהן קאיקוב - מאפרת

איפור כלות
כתובת:
טלפון:0525333000
94
98 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קרן מאפרת מספר 1 בתחום. פשוט נעימה ומקצועית. איפרה אותי עדין בדיוק כמו שרציתי. האיפור לא זז במשך כל החתונה וקיבלתי המון מחמאות. ממליצה לכל מי שמתלבטת לקבוע פגישה עם קרן, בוודאות זה יהיה הדבר הכי טוב שתעשי.

lea   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שראיתי את העבודות של קרן ידעתי שזו תהיה היא שתלווה אותי ביום המאושר שלי. לאחר חיפוש ארוך ומיגע ראיתי במקרה פוסט עליה ולאחר כמה תמונות היה לי ברור שאני אפגוש אומן שמבין מצבע, פנים ויופי, וכך זה היה. הפגישת נסיון היה תענוג אחד גדול: קרן מקצועית ברמות וגם יודעת להקשיב לצרכים שלך ולמה שאת אוהבת. יום החתונה היה מושלם איתה, היא הייתי אסרטיבית אך עדינה, מרגיעה ומשמחת. אנשים לא הפסיקו להחמיא לי והאיפור החזיק עד השעות הקטנות של הלילה. אם היא הייתי עושה את זה שוב, הייתי בוחרת בא שוב וכנראה שאת קרן אני אשמור קרוב ללב לעוד הרבה שנים רבות. המלצה שלי: אם תרצי להרגיש הכי יפה שלך, רוצי לקרן, מבטיחה שלא תתחרטתי.
הצג עוד

Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אל קרן הגעתי דרך אמא שלי שמאוד התעקשה שאפנה אליה בשביל החתונה שלי. לא ידעתי בדיוק מה אני רוצה אז זרמתי... וזו הייתה החלטה מעולה! קרן נעימה ומקצועית, ידעה להסביר ולהדגים לי מראש מה יותר יתאים לי מבחינת האיפור, צבעה עבורי תוספות שיער לגוונים לא סטנדרטים ששידרגו ברמות את המראה הכללי! יצא כל-כך יפה שלא הפסיקו להחמיא ולא רציתי להוריד כלום אחרי החתונה!!! :)
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
קרן מאפרת אלופה הרוגע שהיא משרה כל הלקוחות אין שני לו במיוחד ביום לחוץ של חתונה . האיפור היה מהמם ונשאר יציב במשך שעות חאורך כל המילומעם והאירוע וגרף מחמאות רבות . תודה לך אהובה
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום!! אתחיל ואומר שקרן בעל אישיות מהממת עם אנרגיות טובות וכמובן הכי מקצועית בעולם!! קרן איפרה אותי לחינה ומייד הבנתי שאני רוצה שתאפר אותי גם בחתונה!!!! ההתארגנות ליום הכי מרגש בחיים היה יותר ממושלם ובעיקר בזכות קרן!! איפרה את כל הנשים במשפחה באופן מושלם עם כל כך הרבה יחס.. חום .. ואהבה!!
הצג עוד

Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן אהובתי המוכשרת ברמות!!! את קרן אני מכירה מלפני, הזמנתי אותה לאירועים בעבר, מאפרת מדהים עם לב זהב, אמרתי שהיא חייבת להיות זו שתארגן אותי לחתונה!! ליוותה אותי לאורך כל יום החתונה מ10 בבוקר ועד 22 בלילה , האיפור היה מושלם ועדין כפי שרציתי!! בגלל החום של ספטמבר, היה חייב את הליווי שלה! תיקנה לי את האיפןר לפני הכניסה לחופה, ועוד פעם אחרי הסבב הראשון בריקודים! איפרה גם את אמא שלי, עם עור בוגר, והפכה את העור שלה לצעיר שוב! קרן המדהימה הכי מומלצת שיש!!
הצג עוד

Ornit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
קרן אלופה! מוכשרת ומקצועית ברמות אחרות. נעימה וסבלנית. השקיעה זמן רב באיפור הניסיון ועשתה הכל כדי שייצא מושלם ביום הארוע. האיפור היה נעים ועדין כפי שרציתי, והחזיק לא רק בחתונה, שהתקיימה בצהרי יום שרבי ומזיע במיוחד אלא גם ביום שאחרי. ממליצה מאוד מאוד מאוד!
הצג עוד

shahar.limor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת אף פעם וחיפשתי מישהי שתאפר אותי מאוד עדין ושאני לא ארגיש מוזר ולא נוח עם האיפור. דודה שלי המליצה לי על קרן והתקשרתי אליה. קרן מאוד רגישה וקשובה. האיפור שעשתה לי היה מאוד עדין, כמו שרציתי ובאופן מפתיע לא הפריע לי בכלל. ממליצה בחום.
הצג עוד

yafitmm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קרן הגיעה בשעה אחת וקצת לאגדת דשא, לאחר שקבענו שתגיע לאפר אותי בחדר שקיבלתי מהאולם..קרן עדינה, נעימה, אדיבה וחייכנית.. והכי חשוב מקצועית בצורה בלתי רגילה.כבר מהרגע הראשון קרן ידעה מה יתאים לי וכיצד לטשטש את הפגמים ועשתה זאת בנועם, בכיף וגרמה לי לתחושת ביטחון!!!הרגשתי כמו נסיכה, קרן נשארה עד החופה ודאגה שאראה מצויין עד אחרי החופה.בזכות התחושה שהשרתה עלי, הרגשתי שהיום הזה עבר עלי בצורה כייפית.. קרן יודעת איך להצחיק, להרגיע ולפנק כלה בצורה מושלמת..אגב, קרן הגיעה מוכנה למקרה שהצלם יצלם בHD ואיפרה אותי באייר בראש, זה היה מדהיייים!!!! בתמונות יצאתי כאילו ליטשו אותי באיזה מגזין אופנה.
הצג עוד

מיכל גאמס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני החתונה ביקרתי חברה אחרת שבדיוק התחתנה וראיתי את אלבום התחונה שלה.הבחורה היתה מאופרת פשוט מושלם לטעמי!!לא מוגזם,בדיוק בכמות הנכונה,נעים ועדין.ממש התלהבתי מהעבודה,והיא ציינה בפני שקרן כהן קאיקוב איפרה אותה.לא היססתי לרגע,וכבר כמה ימים לאחר מכן קרן קבעה לי איפור ניסיון. כמובן שזאת היתה חויה נהדרת.קרן מתחשבת בטעמך האישי,ויחד עם זאת,משלבת את הידע והמקצועיות שלה (בבחירת צבעים שיתאימו לי,גוון מייקאפ וסגנון האיפור.)כמובן שביום החתונה מאוד חשוב שהאנשים סביבך יהיו רגועים ומתחשבים ( למקרה שאת כלה בריידזילה...:)וקרן מלבד היותה מאפרת מדהימה,היתה כ"כ נעימה ונינוחה,ורגועה,ונתנה לי להרגיש כמו מלכה!האיפור יצא מדהים,הרגשתי באמת נהדר!!באמת ממליצה בחום!היא נהדרת,מקצועית ומשקיעה בכל אחת מכל הלב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up