לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
35 מתוך 100
היגענו לחופשת ראש השנה.והתאכזבנו מאוד.חדר בקומה 5ריהוט מיושן וממש מוכתם.במקלחת אין ראש דושוהאסלה לא מורידה את שצריך.פקידות הקבלה עשו הכלעל מנת להתיש אותנו.
55 מתוך 100
ביקשתי חדר שקט קיבלנו מעל הכביש הסואן ולא בקומה הגבוהה. השטיח בפרוזדור המוליך לחדרים מטונף בכתמים. הפנל ליד הרצפה מלוכלך. בחדר אין תאורה מתאימה לקריאה. ליד שולחן. הכתיבה אין מנורה. אין תאורה מרכזית בחדר. חדר רחצה סביר. דלת הכניסה לחדר , מבפנים , שבורה כמו אחרי ניסיון פריצה.
20 מתוך 100
אני ובן זוגי התארחנו במלון לכבוד יום הולדתי, שנינו חיילים וחיכינו לחופשה על מנת לנוח ולנפוש אחרי תקופה ארוכה שבה בן זוגי לא יצא מהצבא במשך חודש וחצי בשל היותו חייל קרבי.
שמענו המון ביקורות טובות על המלון מחברים קרובים ומשפחה ולכן בחרנו להתארח שם אך במילה אחת ובלשון המעטה אכזבה ענקית !!!!!
תחילה התקשרו אלינו משירות החדרים על מנת לקבוע את שעת הגעת ארוחת הבוקר אל החדר (בגלל תקופת הקורונה חדר האוכל סגור והאוכל מגיע אל החדר) ביקשנו שהארוחה תגיע ב10 בבוקר אך היא איחרה ב20 דקות כשהיינו צריכים לפנות את החדר בשעה 11:00!
וזה עוד כלום... הארוחת בוקר הגיעה עלובה ומביישת לרמת מלון שכזה הארוחה כללה: 4 פרוסות גבינה קטנות, ביצה לא מבושלת, פרוסת עוגה קטנה וחמש חתיכות פסטה, לא היה סלט או ירקות היה רק מספר עגבניות שרי עלובות.
בלילה כשישנו התעוררנו בשעה 5:30 בבוקר מצרחות ושירים מהחדר שהיה צמוד אלינו ולא הצלחנו להירדם במשך שעתיים ! אומנם התקשרנו לקבלה ואמרו שיטפלו אך אני חושבת שלא היינו צריכים להגיע למצב שכזה כיוון שהמלון מאוד גדול והיו מעט אנשים אז המינימום זה להרחיק חדרים זה מזה על מנת להבטיח שקט ומנוחה לאורחים.
לבסוף כשהגענו לקבלה סיפרנו לפקידה שהייתה שם אך היא עיקמה פרצוף ואמרה שתטפל בזלזול.
40 מתוך 100
שווה קריאה !!!! כל האמת על מלון הרודס תל אביב !! אני ומשפחתי התארחנו במלון בתאריך ה-28.7-29.7 במעמד התשלום חויבתי "בטעות" ב 350 דולר !! במקום 350 שקלים כשדפדפתי בחיובי האשראי שלי , גיליתי את החיוב הגבוהה והתקשרתי מייד למלון , התנצלו והבטיחו שאקבל את הכסף תוך 48 שעות את הכסף קיבלתי רק ביום שני ה 14.8 . שבועיים וחצי אחרי גילוי החיוב !! והגרוע מכל - היחס המזוויע מהנהלת המלון - בראשותה של **יפית נעים** והעוזרת שלה גבריאלה , במשך שבועיים וחצי אני ואמא שלי מתקשרות יום אחרי יום - ספק אם עונים .. וכשעונים מתרצים ומורחים אותנו .. כיום אני מחכה לפיצוי הגון - אך כמובן שאין מענה טלפוני מצד המנהלת ! המלון אכן ממוקם במרכז העיר , החדרים נחמדים , האוכל סביר והבריכה בדיחה אם לומר את האמת ... אבל כל זה לא חשוב כשיש שירות כל כך מזלזל
התארגנתי במלון. קיבלנו את החדר, לפי בקשה מיוחדת בשעה 09:00 בבוקר. קיבלנו חדר מדהים בקומה 14 עם נוף מרהיב לים. הרום-סרוויס היה זריז, קיבלנו כל מה שהזמנו תוך 5 דקות לחדר. למלון יש "ערכת כלות" הכולל מראה גדולה ניידת, קוורץ גדול של סטודיו וכסא גבוה לאיפור. המלון פינק אותנו בסלסלת פירות בבוקר, וביין בערב - כשחזרנו מהחתונה. ארוחת הבוקר הייתה שופעת, היה כל מה שיכולנו לחשוב עליו. הצוות היה אדיב ונחמד. ביום החתונה הצטלמנו במלון בלובי המדהים והקלאסי, על רקע הים. פשוט חלום. ממליצים בחום.
20 מתוך 100
אחרי היחס שקיבלנו אתמול החלטתי שאני חייבת להזהיר אורחים פוטנציאליים מהמלון הזה! פקידת הקבלה שם (בשם נועה) נתנה לנו כזה יחס רע, שגרמה לנו לא לרצות לחזור למלון הזה לעולם!
המלון חודש לאחרונה ומעוצב בצורה באמת נחמדה. חבל רק שהם לא שומרים על נקיון כמו שראוי במקום כזה, ולא מקפידים לבחור עובדים שיודעים לתת שירות טוב או לפחות מכובד לאורחים. אין לי שום דרישות מיוחדות, רק שיתייחסו אלי כמו בן אדם!
לשם לא נחזור יותר, זה בטוח...