כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מורן סטויצקי

מורן סטויצקי

איפור כלות
95
98 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורן (מילקי) מדהימה! מקצועית, קשובה ופשוט אמנית! אשפית הסקין ואיפור טבעי, כזה שמוציא אותך את, אבל טובה יותר.משקיעה לאורך כל הדרך, סבלנית, משרה רוגע ובטחון ויודעת בול מה מתאים לפנים שלך. וגם מצחיקה נורא!הכל היה פשוט בול, נותנת 200% מעצמה! ונותנת את ערכת הכלה הכי שווה!
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני הצעת הנישואין ידעתי שאני רוצה שמורן תאפר אותי. קבעתי את תאריך החתונה לאחר שוידאתי שמורן פנויה באותו היום. אין מילה אחרת לתאר את האיפור וגם את מורן - פשוט שלמות!! האיפור לא זז למרות כל הבכי...
הצג עוד

אלמוג ב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- מושלמת! בשתי מילים- ממש מושלמת! הרמוניה מושלמת בין מקצועיות, שלווה ואנושיות. אם יש בן אדם שהשרה עליי רוגע ביום המטורף הזה זו מורן. קשה מאוד שלא להתמסר לרוך ולקסם שהיא מקרינה.האיפור היה מקצועי והחזיק מעמד כל הערב, הרגשתי שהפכתי מלכלוכית לסינדרלה ליום אחד.אין ספק שאמליץ לכל מי שרק ישאל (וגם מי שלא ישאל חייב לדעת עליה!)
הצג עוד

simonad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן המדהימה, אין הרבה מה לומר, האיפור והשיער דיברו בעד עצמם. בחורה מקסימה, נעימה, מלטפת ומקצועית ברמה הגבוהה ביותר. קיבלתי יחס אישי וחם בכל שלב בדרך עד היציאה לצילומים, מורן הייתה קשובה לכל מה שהיה לי להגיד (גם אם זה לשנות את התסרוקת שעה לפני שמתחילים להסתרק).מומלץ בחום.
הצג עוד

fito80   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני כוכך שמחה שבחרתי אותה להיות חלק מיום מאוד מיוחד!!
הצג עוד

Talze1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן היקרה תודה רבה!!!גרמת לי להרגיש כמו נסיכה, האיפור העדין הטבעי היה פשוט מדהים והשיער הורס!אני עדיין מקבלת המון מחמאות וגם אני שמלאה ביקורת עצמית הרגשתי יפהפיהאת כל זה הצלחת לעשות ברוגע, שלווה סבלנות ומיליון חיוכים...היה פשוט יום כיף ועל זה אני מודה לך המוןממליצה בחום!!!טל זיתוני
הצג עוד

שיריזלמן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב, אין לי כ"כ מילים לתאר אותך במקצועיות, באווירה, באכפתיות. מבול המחמאות שקיבלתי.אני פשוט ממש לא יודעת איך להתחיל.אז ככה, תחילת היום אני היסטרית ורוצה להרוג את כולם ואת כזאת נעימה ומרגיעה , דואגת לאווירה, למוזיקה, שאני אוכל,שאני אצחק,שכל החוויה תהיה -פשוט מושלמת.אבל בזמן האיפור והשיער כמובן שלא "התעסקתי "אתך. כי שם את רצינית 'טורבו' .והכל היה כ"כ מושלם כ"כ נכון ,כ"כ אני - פשוט קלעת לטעם שלי בעדינות .בלי שאני אגיד מילה.השיער היה מושלם!!! ואני שמחה ששמעתי לעצתך לגבי התסרוקת- אכן היה מושלם גם בסוף הערב כשאני הייתי מפורקת השיער היה כמו בתחילת הערב - פשוט מושלם!!!!אל תצחקי- אבל מה שאת עושה זו לא רק אומנות זו מצווה!!!טוב אני יכולה להמשיך להשתפך פה. אבל בסך הכל רציתי להגיד תודה.מורן. את מלכה!!!
הצג עוד

טליתירוש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן היקרה,זה אולי נשמע דבילי, אבל כבר ברגע שסיימנו את האיפור תכננתי מה אני אכתוב לך בהמלצה הזו אבל אני אתחיל דווקא בפניה למי שקוראת את ההמלצה שלי: אני לא יודעת מי מכן כזו, אבל אני בחורה שממש לא אוהבת להתאפר, שעשתה בערך פן וחצי בכל חייה, ולא מתה על כל ההתעסקות הזו, כך שדי חששתי מהחלק הזה בחתונה. יחד עם זאת, כמובן שרציתי להיראות ממש טוב בחתונה שלי. באמת תהיתי לעצמי איך אני אוכל להיראות במקסימום שלי ויחד עם זאת לא להיראות כמו עצמי ולא כאילו התחפשתי לכלה...והפלא ופלא- מורן הצליחה!!!!מורן , איפרת אותי מדהים!!! זה היה כל כך כל כך יפה, וכל כך טבעי, וכל כך אני, הרגשתי הכי נוח שיש, ועד החתונה בכלל לא ידעתי כמה חשוב להרגיש כזה נוח... לגבי השיער, תמונה שווה יותר מאלף מילים ואני אשלח לך כשיהיו לי תמונות, אבל הוא היה כ"כ מקסים. גם נוח , גם יפה, גם עדין, גם מתאים לשמלה, והשיא היה הפרחים הקטנטנים ששמת לי, הרגשתי ממש נהדר.דבר אחרון וחשוב לא פחות זו הנוכחות שלך איתי. בתור בחורה די רגועה באופן כללי וגם כלה די רגועה לא יכולתי לצפות את העומס הרגשי שהיום הזה בכל זאת יביא איתו בשלב מסויים, ואיזה מזל שהיית שם איתי- הרגעת אותי, נתת לי להוציא, בודדת אותי מהסביבה, והכל ברגישות ובאופן מקסים. את היית אדם נהדר לעבור איתו את היום הזה, ועל כך אלף אלפי תודות!
הצג עוד

YaelXXX   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלום, מאיפה אתחיל לתאר את החוויה הכול כך איכותית שעברתי עם מורן כמאפרת ומסדרת שיער שלי ושל המלוות שלי ביום החתונה שלי...? אולי מהמקצועיות? מורן הגיעה בדיוק בזמן שנקבע, עם מזוודה ענקית של איפור איכותי ומקצועי ("אני אישית מעדיפה את MAC..."), וחיוך מקסים. זה למרות שאני גרה בקומה רביעית בלי מעלית. חישוב הזמנים שלה ומספר האסיסטנטיות הדרוש לפי מספר המלוות היה מדויק להפליא, והכל תקתק כמו בהפקה מקצועית. אולי מהכישרון? כבר באיפור הניסיון הרגשתי שאני בידיים טובות. מורן, המורגלת לאפר דוגמניות ולהוציא מהן את המיטב - ידעה בדיוק לכוון אותי אל המראה הנכון לי, ובאותה נשימה גם הייתה כל כך קשובה לטעם שלי ולסגנון שחיפשתי. מיותר לציין שברגע האמת התוצר הסופי היה מ-ו-ש-ל-ם, היא מכירה את כל הטריקים, וכל משיכה שלה מדויקת ומסוגננת... היא גרמה לי להרגיש כמו סופר מודל! אבל עזבו את כל , את כל זה אתן יודעות לבד כשאתן מסתכלות בתיק העבודות שלה. הכי חשוב זה מי זו שמלווה אותך בכמה השעות האלו, של הארגונים ההתכוננות, ההתרגשות והציפייה - לפני שהמיועד בא לאסוף אותך לערב קסום כל-כך.. מורן היא בדיוק האדם שאת רוצה אתך שם. היא רגועה ומרגיעה, היא רומנטית ומאמינה באהבה ללא גבולות. היא קשובה, מחמיאה, ומרוכזת כל כולה בצרכים שלך. היא נעימה ומקבלת אותך כמו שאת. היא אפילו תעשה לך רייקי לפני שתצאי כדי לוודא שאת מתחילה את הערב הזה הכי מושלם שאפשר ותוודא שתראי ותרגישי כמו המלכה שחלמת להיות ביום הזה. בקיצור תודה תודה תודה מורני!!!!!!!! מומלץ בחום ובאהבה!!!!!!!! יעל ליברמור-קורנברג
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up