כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מרינה שוורץ - שמלות כלה

מרינה שוורץ - שמלות כלה

שמלות כלה
טלפון:050-5552248
94
99 מתוך 100
לפי 66 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי למרינה כדי להתאים את השלמת כלה למידותיי והחליף כתפיות, היא הייתה סופר מקצועית ומקסימה ממש!ביקשתי ממנה עזרה גם עם השמלה של אחותי והיא הצילה אותנו, שינתה לה את כל הגב והתאימה לה את השמלה כדי שתהיה יפה ונוחה.מרינה מקסימה, חייכנית וכיפית ממש ואני ממליצה בחום!
הצג עוד

Taly   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מרינה היא השיחוק האמיתי של האירוע, את מרינה מצאתי דרך אפליקציית easy. אחרי שהייתי מיואשת מכל סלוני הכלות. עיצבן אותי במיוחד שבסלונים אומרים לך "השמלה עולה X אבל לעצב אותה למידותייך זה עוד 1500-2000 שח" מרינה הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה עיצבה לי שמלה מעלפת עם מחוך פנימי מוסתר שהצליחה להחזיק לי את החזה בריקודים וכל האירוע. בנוסף מרינה בן אדם אמיתי שאומרת את "כל האמת בפרצוף" תכונה חשובה מאוד למי שמעצבת לך את שמלת הכלה! עם האמת הזו הגיעו גם אחותי אמא שלי להתייעץ על השמלות שלהן לאירוע, מרינה התאימה ונתנה ביקורת בונה לשמלות שלהן. מרינה עצבה לי שמלה + חצאית מתפרקת מתנפנפת ומעלפת + כיסוי לחופה
הצג עוד

Emmanuelle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מרינה המקסימה! הגעתי אליה עם שמלה ישנה שקיבלתי, ושבכלל לא התאימה. היא מייד מצאה לי שמלה יפיפייה ונפלאה שהייתה נוחה גם צילומים ולריקודים. בכישרון אינסופי היא התאימה לי אותה בצורה מושלמת, ולא הפסקתי לקבל מחמאות!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
הגעתי אל מרינה עם שמלה שקיבלתי מכלה אחרת. מרינה. מרינה נתנה מהמקצועיות שלה, ונתנה טיפים איך לשפר ולייצר לוק שיתאים לי יותר. היא קיצרה לי את אורך השמלה וגם הוסיפה לי ריכוך לחגורה שכבר הייתה לה, סידרה לי את החלק העליון שהיה גדול עלי. התיקונים עלו 600 ש"ח.
הצג עוד

חגי ודנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הלכתי למרינה לעשות תיקונים לשמלת כלה שקניתי במקום אחר. הכל בוצע בדיוק כפי שביקשתי, במהירות ובאדיבות. אבל עיקר ההמלצה שלי מגיעה משלב מאוחר יותר. שבוע לפני החתונה, אמא שלי מצאה עצמה בלי בגד לחתונה, כיוון שתפרה אותו אצל תופרת בכרמיאל (עיר מגוריה) והוא יצא ממש על הפנים, היא מאוד התבאסה ללכת איתו. אפילו כשביקשה לעשות כמה תיקונים ושיפורים, זה לא באמת השתפר, והכסף הלך לפח. הצעתי לה לשאול את מרינה אם היא תוכל לתפור לה. אמא שלי הייתה סקפטית מאוד (היא די פרפקציוניסטית) והתלבטה, אבל בסוף הסכימה. מרינה הסכימה לתפור לה את הבגד תוך 4 ימים (כששניים מתוכם היו חג). אמא שלי הסבירה למרינה את כל מה שהיה לה חשוב בבגד שלה, כך שיהיה לשביעות רצונה. מרינה הקשיבה בתשומת לב וסבלנות רבה לכל בקשותיה ומדדה אותה. כשהגענו לפגישה הבאה, לצורך מדידה על הגוף ותיקונים אחרונים (והכל בפגישה אחת כדי שנוכל לקחת את הבגד איתנו ולא לחזור שוב לחיפה מכרמיאל), בקושי היו תיקונים, ואפילו שאמא שלי לא הייתה מרוצה ממשהו קטן שהיה, מרינה לא נתנה לה ללכת כשאינה שבעת רצון, ותיקנה גם אותו (תפרה את החלק מהתחלה ומבד חדש). בסופו של דבר אמא שלי אמרה שהבגד מושלם (וזאת חתיכת מחמאה ממנה, מאוד קשה לרצות אותה, היא מבינה באופנה ובתפירה מאוד ויש לה נסיון בעצמה גם). היא הייתה כל כך מרוצה, ודאגה אחת הוסרה לקראת החתונה. מרינה דיברה איתה שעות לכל אורך הדרך, ותמיד הייתה כל כך נחמדה ואדיבה, שזה היה פשוט תענוג! היא כל כך אוהבת את מה שהיא עושה, וזה מאוד ניכר, ופשוט עושה חשק להשתמש בשירותיה. אז אין המלצה חמה מזו!! באמת!!
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מרינה נדירה ברמות הדיוק והמקצוענות שלה. הבאתי לה שמלה שקניתי ביריד כלות והיתה גדולה עלי בכל חלק. היא שמה לב לכל פרט קטנטן, היתה סבלנית וטיפלה בי ובשמלה בצורה עדינה ומקצועית ביותר. הכל ישב עלי בול, לא לחץ ולא נפל. גם את ההינומה המושלמת השכרתי ממנה.
הצג עוד

Amalya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
למרינה הגעתי בעקבות המלצה של חברה ועם רעיון שהיה לי לשמלה והתוצאה מושלמת ובדיוק כמו שדימיינתי! מרינה מקצועית, התפירה שלה איכותית ומדוייקת, היא דואגת לפרטים הקטנים ביותר, זמינה וקשובה לכל חשש, בקשה ורעיון, לצד שהיא מוסיפה מהיצירתיות והעין החדה שלה. בנוסף, מרינה עובדת במהירות ועומדת בזמנים! מרינה היא פשוט אומן!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את היצירה של מרינה! תודה על הסבלנות, ההשקעה על כל פרט קטן בכל פעם ופעם, תודה על ההקשבה שתמיד השתלבה עם דעה מקצועית ולבסוף תמיד ההחלטה הנכונה בכל שאלה בזכותה. תמיד היה כיף להגיע למרינה למדידות, הכל נעשה עם ים של סבלנות, אהבה אמיתית ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר! השמלה הייתה פשוט אני, בזכות הכישרון, המקצועיות וידייה מזהב של מרינה- הייתי נסיכה אמיתית. קיבלתי אינספור מחמאות על השמלה, היא הייתה יפהפייה, סופר נוחה ופשוט מבטאת אותי.
הצג עוד

Shem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבאתי למרינה שמלה שקניתי לצורך תיקונים ובנוסף היא תפרה לי טופ לחופה. מרינה הייתה מקסימה, עזרה לי לבחור את התיקונים המתאימים ולממש את הרעיונות שלי. היא הקפידה לעמוד בזמנים שהציבה והתוצאה הייתה מדויקת. חוץ מזה, היא ממש מתוקה וכל מפגש איתה הוא כיף :)
הצג עוד

MaRiNa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קניתי שמלה מכלה קלה וקיבלתי הלצה לתיקונים אצל מרינה לא רק החנות אלא גם עוד כלות.מרינה הייתה מדהימה עשתה בדיוק שרציתי תוך זמן קצר יחסית והכל עם חיוך. גם כשהייתי צריכה לאסוף את השמלה ועלתה לי תהיה לגבי הקאפים מרינה בסבלנות עזרה לי להגיע לגוון שרציתי. חוץ מהתיקונים בסטודיו שלה היו שמלות מהממות שלה, לכן אני ממליצה עליה לא רק לתיקונים אלא גם לתפירה עצמה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up