כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירן שאול - מאפרת

שירן שאול - מאפרת

איפור כלות
94
98 מתוך 100
לפי 8 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פשוט וואו של בחורה. מאפרת מדהימה ובחורה מקסימה. את שירן מצאתי דרך האינסטגרם ואני כל כך שמחה שבחרתי בה לאפר אותי ביום החשוב שלי. כל החוויה איתה מהשיחת טלפון הראשונה ועד היום עצמו הייתה פשוט כיפית. האיפור החזיק כל הערב ולא זז בכלל. קיבלתי מיליון מחמאות על האיפור!
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המלצת האירוע שלי זו שירן, מדובר בהרבה יותר מאפרת ומסרקת - מדובר באישה מדהימה שחוץ מלדאוג לאיך אני אראה גם דאגה לאוירה טובה ולהעביר לי את הבוקר בצורה מושלמת והיא אשת מפתח ביום המדהים הזה שהיה לי. הוא היה נראה אחרת בלעדיה. הסגנון של שירן הוא טבעי מהמם שנראה וואו ואני ממליצה עליה בחום לאיפור ושיער!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שלושה שבועות לפני החתונה עדיין לא מצאתי מאפרת. חיפשתי משהו טבעי ועדין, ועם זאת שיראה מיוחד ומושקע. רוב המאפרות שראיתי נעו על הסקאלה בין איפור דומיננטי ומלא נוכחות לבין איפור שכמעט לא ניתן להבחין בו. שניה לפני שהתייאשתי נתקלתי בעבודה של שירן באינסטגרם והרגשתי שמצאתי את מה שאני מחפשת. סגרתי עם שירן שתאפר אותי, את אמא שלי ואת 2 אחיות שלי וכולנו היינו מרוצות! כל אחת מאיתנו אוהבת סגנון איפור שונה ושירן ידעה להתאים לכל אחת מאיתנו את האיפור שמתאים לה. האיפור החזיק מעמד עד סוף החתונה ושרד דמעות, השתוללות ברחבת הריקודים ונשיקות מהדודות :)
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ווהווו אין על שירן!! היא פשוט מדהימה! הגעתי אליה דרך פרסומת באינסטגרם ומהשנייה הראשונה בטל' היא הייתה ככ חמודה! ביום של החתונה היא הגיעה ראשונה מכל הספקים, ועשתה אווירה כ"כ רגועה וכייפית. כל הזמן היה חשוב לה שהכל יהיה לטעמנו (גם אמא שלי ואחיות שלי התאפרו אצלה) האיפור יצא הרבה מעל למה שציפיתי! ממליצה עליה ביותר!!
הצג עוד

מורל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פשוט ללא מילים, כלות אם אין לכן את שירן בחתונה שלכן ולאורך כללללל היום אתן מפסידות. הוציאה אותי הכי טוב שיש ונתנה הרגשה מדהימה ודאגה כמו מלווההה
הצג עוד

alin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לשירן הגעתי דרך האינסטגרם פשוט מלאך שלח אותי לעמוד שלה וראיתי את העבודות שלה. סגרתי איתה בלי ניסיון פשוט בעיניים עצומות ולא טעיתי ! האיפור לא זז מילימטר כל האירוע חשוב לציין שהתחתנו באוגוסט בשיא החום והכל עמד כמות המחמאות פשוט הייתה מטורפת. שירן הוציאה ממני את כל היופי הנסתר וגרמה לי להרגיש פשוט נסיכה. שלא נדבר עליה כבן אדם בחורה מקסימה מצחיקה ומקצועית ברמות !
הצג עוד

Batel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירן היא בחורה מקסימה! נתקלתי בעמוד האינסטגרם שלה והתאהבתי ישר. הייתה קשובה לכל הבקשות שלי בנוגע לאיפור, וכיוונה את זה למקצועיות שלה ברמה הגבוהה ביותר. קיבלתי מחמאות על האיפור בלי סוף, וארבע המלוות שלי שגם הן התאפרו אצלה יצאו מרוצות מאוד! היא הן סיפרה אנרגיות ופאן ביום הזה והיה איתה סופר כיף!
הצג עוד

אופל חיים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהממת מהממת מהממת איפרה אותיואת משפחתי לחתונה וכולנו הינו מהממות חמודה סבלנית ואיכפתית שירן אני מתה עלייךממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up