כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
אורן תם

אורן תם

עיצוב אירועים
כתובת:
טלפון:054-7203204
76
77 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לאורן דרך העיצוב שראינו באולם לחתונה אחרת, ברגע שראיתי את העיצוב ידעתי שאבחר בו! השירות היה מושלם! אורן זמין תמיד ולכל שאלה, העיצוב היה מדהים וגם כשהגדלנו את כמות האנשים ברגע האחרון הוא היה קשוב להו ולגמרי פתר את הכל !!! מומלץ מומלץ מומלץ !
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
המפגש עם אורן היה מאוד נעים ונחמד. הוא התייחס לכל בקשה שלנו, ואכן מימש את מה שתכננו בפגישה. תודה רבה אורן!

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אורן פשוט תותח על! השקיע מכל הלב והנשמה לעצב לנו את האירוע של החלומות! לוקח כל תקציב והופך כל חלום למציאות, החל מחופה מהאגדות ועד למרכזי השולחן במיוחדים בטירוף. ממליצים מכל הלב!

Daniel&Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אל אורן הגענו כעסקת חבילה עם קייטרינג בראף. בהתחלה לא ידענו למה לצפות, ואיך שהגענו גילינו אדם מקצועי ומוכשר עם המון נסיון. האירוע היה מעוצב בצורה מדהימה! הייתה חופה יפייפיה מעל ומעבר למה שדמיינו, עם שביל עלי כותרת, סידורי שולחנות יפייפיים ואלגנטיים ועוד אלמנטים עיצוביים מרשימים! היה מהמם בתוך ומחוץ לאולם! והכל נעשה בהרבה כשרון ואלגנטיות. תודה אורן על העיצוב המושלם!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
60 מתוך 100
התחתנו בביער ואורן עשה את העיצוב לאירוע. אורן הביע נכונות לעשות הכל לפי בקשתנו, בפגישה היה מצחיק ונחמד. עיצב את החופה ומרכזי השולחן כפי שסוכם ובצורה יפה. סיכמנו על שביל עלי כותרת לחופה שסגרנו דרכו, השביל היה דליל מידי ולא מרשים בכלל, למרות שהדגשנו וסיכמנו איתו שחשוב לנו שביל צפוף עם כמות גדולה של עלי כותרת ששילמנו עליהם אקסטרה. בסה
הצג עוד

Gat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ביער, אורן עשה לנו את העיצוב בצורה הכי מקצועית וטובה שיש!! הוא נתן לנו מעל ומעבר ועשה עבודה מדהימה ומכל הלב, פירגן והפתיע אותנו ביום הארוע ונתן מעבר למה שביקשנו!! מעבר למקצועיות, אורן אדם מקסים, נעים, סבלני, הגון וישר ופשוט נהננו לעבוד איתו. לכל אורך הדרך הרגשתי שאני בידיים טובות ולא דאגתי לרגע. ממליצה בחום על אורן!!!!!!!
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביער בחדרה ואורן היה המעצב שלנו ועשה עבודה מדהימה!!! עיצוב האולם והגן היה בדיוק כמו שחלמנו ואפילו מעבר! רואים שאורן עובד ען הנשמה ועם כל הלב והיה הוגן ונעים לאורך כל התהליך. ביום האירוע הבאתי לו עיצובים ותופסות שאני הכנתי והוא תיקתק את הסידור שלהם בגן בדיוק לפי מה שביקשתי וגם לאירוע להיות יפייפה ברמות אחרות! ממליצה בחום!! תודה לך אורן!
הצג עוד

ענת תוינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לאורן דרך הקייטרינג שבחרנו ולא היו לנו יותר מדי ברירות מכיוון שזה היה הדיל. קראנו כאן ביקורות לא ממש מפרגנות בחלקן וקצת חששנו אבל....אורן עשה בשבילנו מעל ומעבר-היה קשוב גם לרצונות שלנו וגם לתקציב שהיה לנו, הוסיף הרבה מעבר למה שביקשנו והרגשנו שהוא באמת עובד עם הלב וחשוב לו שיהיה אירוע מוצלח!!אנחנו היינו מאוד מאוד מרוצים!!העיצוב קלע בדיוק למה שרצינו!!בעצם, בתקציב די נמוך יצא לנו עיצוב יפיפה, מיוחד ומרשים. לא להאמין אבל אנשים שמו לב לעיצוב ואפילו החמיאו לנו על זה-משהו שבדרך כלל לא קורה..בקיצור-אחלה בחור, אחלה שירות - היה תענוג!!!ממליצה בחום!!!
הצג עוד

yoni3737   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורן היקרהנני רק להגיד תודה ענקיתתתתתתתתתתתתתת........על יחס אישי מופלא עם סבלנות אינסופית וכמובן על עיצוב מושלם אנחנו הגענו לאורן דרך הקייטרינג מהרגע הראשון אורן ההסביר והקשיב לכל דרישתנו והם לא היו מעטות או קלותהוא היה סבלני מאוד והיה נעים ומעבר להכל שהגעתי לאולם ביום החתונה פשוט נדהמו הפרחים היו לפי טעמנו והזמנתו המדויקת טריות ועוד צ'ופרים שהוא החליט להעניק לנו אלפי תודות שנתת לנו להנות מיום חתונותו תודה וממליצה בחום על המעצב שזכינו להכיר .שיהיה לכם בהצלחה ומזל טוב נטלי
הצג עוד

דינהפ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורן ליווה אותנו בתכנון התחתונה מתחילת הדרך. מייד עם הפגישה הראשונה שלנו איתו הרגשנו שאנו סומכים עליו ב100% ועל דעתו המקצועית. יש לו ניסיון רב עם האולם אירועים שבחרנו ולכן ביקשנו שימליץ על סגנון עיצוב שיתאים לאירוע שלנו וזה מה שבחרתנו. בנוסף לעיצוב של השולחנות והחופה היו לי בקשות מיוחדות (נרות צפים ועוד) והוא יצר את התמונה שדימיינתי כל חיי.לאירוע שלנו היו הרבה אורחים שהגיעו מחו"ל במיוחד לחתונה והם התפעלו מיופי האולם ומעיצוב המקום. אנו מאוד שמחים שיצא לנו לעבוד עם אורן ואנחנו ממליצים עליו בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up