כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
BUSH BEATS MUSIC

BUSH BEATS MUSIC

תקליטנים
טלפון:0544802307
95
99 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Uri   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
עמרי היה פשוט מדהים, עברו חודשיים מאז החתונה ועדיין אנשים שואלים מי היה הדיג׳יי, הוא נתן בראש 12 שעות ברצף!!! ההתקשרות איתו הייתה מצוינת- עניינית ונעימה, הוא היה מאוד קשוב לרצונות שלנו ותוך כדי האירוע לא היינו צריכים להגיד לו מילה (חוץ מאתה מדהים ואיזה כיף), מקצוען אמיתי מומלץ בחום
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מדהימה עם עמרי. זה התחיל מהפגישה הנעימה בביתו שארכה כמה שעות ובה היה לו ממש חשוב להכיר אותנו ואת הסגנון המוזיקלי שלנו ושל החברים שיהיו באירוע. הוא באמת הבין את הראש שלנו מהרגע הראשון, נתן לנו טיפים מצויינים, היה תמיד זמין וקשוב ועם אנרגיות מדהימות. בחתונה הוא הרים לו מסיבה מטורפת עם מוזיקה מגוונת ואיכותית. אנחנו כל כך ממליצים וכל כך מרוצים מהבחירה שלנו בעמרי!
הצג עוד

שגב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את עומרי הכרנו מחתונה של חבר ובעקבותיה חתונה של חבר נוסף. בלי ספק היו שתי החתונות שהכי נהנינו בהן באופן אישי וכמובן שהכל קשור למוסיקה והקצב שליוו את האירוע. לנו לא היה ספק שיש דבר אחד חשוב לנו בחתונה וזה שעומרי יהיה שם. היה תענוג איתו מהמפגש הראשון ועד לשנייה האחרונה ברחבה. לנו המוסיקה שניגן עזרה להשתחרר ובאמת להנות מהאירוע.
הצג עוד

Shl   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
"מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת את הזכרון בקושי", וכך היה המוזיקה שניגן DJ עומרי BUSH BEATS MUSIC ושל מיכל רוז שותפתו השאירו חותם אצלנו ואצל האורחים לעוד הרבה זמן. עומרי ומיכל שתיקלטו בחתונה שלנו גרמו ולאורחים לרחף ולא להספיק לרקוד כל משך האירוע. טרם האירוע נפגשנו לפגישה ארוכה בביתו של עומרי, בה שוחחנו על הרצונות והטעמים המוזיקאליים שלנו ושל האורחים. כבר אז הבנו שבחרנו את האיש הנכון, בעל הכישרון, האדיבות והרגישות עם הטיפים הטובים ביותר להצלחת האירוע. עומרי ומיכל ברגישות ובמקצועיות גדולה הטיבו להבין את האורחים וגרמו לכך שהרחבה תמיד הייתה מלאה. עם שילוב סגנונות שונים והתחשבות בפלייליסט שיצרנו, גרמו לנו ולאורחים לרחף להרבה מאד זמן. זמן רב אחרי האירוע אנחנו מקבלים פרגונים מהאורחים על המוזיקה וטיבה ועל כך נשאר לנו להודות לצמד ה'בוש ביט'. בנימה אישית, תודה עומרי על שגרמת להצלחת חגיגת אהבה יחד עם מיכל המקסימה. באמצעות המוזיקה יצרתם אווירה קוסמית ומחשמלת מתחילת האירוע ועד סופו. אוהבים מאד ומאחלים לך בחזרה את כל האושר שבעולם, אדם ושלומי.
הצג עוד

Nisan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
וואו הייתה לנו חוויה מדהימה, מרגע הטלפון הראשון, לפגישה בבית של עומרי, והבנת הצורך שלנו לאירוע, עד האובדן שבקצםת, האירוע עצמו, שהיה פשוט מושלם, עם 4 סוגים שונים של אנשים, ממדינות שונות, מרוקאים משוגעים לפונים שבחיים לא היו בארץ, וכולם פשוט אמרו אותו הדבר- האיש מוסיקה הכי מזרים שכולם שמעו, תודה רבה עומרי.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עמרי היה ההחלטה הכי טובה מתוך ערב מושלם. הגענו אליו אחרי ששמענו כמה סטים שלו ואהבנו את הסגנון, אבל היכולת שלו להתאים את המוזיקה לקהל ולרגע העיפה את כולנו לכל אורך הערב. מהרגע הראשון היה ברור לנו שעמרי דואג לכל מה שצריך ואנחנו יכולים לשחרר ופשוט לחגוג, ועם מגוון הסגנונות האדיר כולל יווני במיוחד למשפחה שהגיעה מחו"ל, מהרגע שהתחלנו אנשים לא ירדו מהרחבה עד הרגע האחרון. הערב הכי כיף שהיה לנו ונשאר רק להגיד מלא מלא תודה עמרי!
הצג עוד

Melissa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
hola!! Omri es excelente, tuvimos la mejor fiesta, completamente animada bailamos toda la noche!!! super recomedado, Omri sabe escuchar lo que la gente pide y sabe que tipo de musica poner de acuerdo a la ocasión, va completamente con flow de la fiesta!!!! gracias DJ :) Omri was awesome ...we picked him while he was playing at Dizingof 223 in Tel Aviv. Very humble and modest guy that lives and breathe music, with positive open attitude and great vibes.Make no mistke Omri is a pro DJ that . will really make the differnce for you and your guests Mazal Tov! mucho gracias Omri.
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים עליו בחום רב, דיג'יי תותח!! המוסיקה הייתה הדבר שהיה לנו הכי חשוב, ועמרי היה בחירה קלה! אחרי שהיינו בכמה חתונות שבהן הוא תיקלט והעיף את הרחבה. גם בחתונה שלנו הוא היה מדהים!! מוסיקה מאוד מגוונת, והרחבה הייתה מרכז החגיגה שלנו ולא הפסקנו לרקוד לרגע.
הצג עוד

shir2258   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עמרי היה הבחירה הכי חשובה והכי טובה שעשינו בחתונה! זה התחיל בפגישה הראשונה שעמרי אירח אותנו ולמד אותנו דרך מגוון אדיר של המוסיקה המדהימה שלו! במקצועיות ואדיבות ועם המון ידע! הוא הבין את הטעם שלנו ושל הסובבים אותנו וידע גם להביא סגנונות אחרים אבל בטעם שלנו! בחתונה עצמה המוזיקה הייתה פשוט מדהימה . מרוב שהיא היתה מדהימה פגשנו אותו ואת אשתו שבועיים אחרי בחתונה של חבר שהיה בחתונה שלנו, התאהב במוזיקה וברגע האחרון ביקש מעמרי לנגן גם אצלו בחתונה. עמרי מביא משהו אחר, מקורי וטוב. קורא את האורחים, גורם לחתונה להיות מיוחדת ולהרגיש שזו פשוט מסיבה מדהימה.
הצג עוד

ziv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בושש המלך !!! קורא את הרחבה מתחשב מקשיב ומקורי !!! יודע להרים וגם לתת את השקט, פשוט חוויה מהרגע הראשון .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up