כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יעקב דוק - שמלות כלה

יעקב דוק - שמלות כלה

שמלות כלה
95
99 מתוך 100
לפי 32 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
kva115   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בטיול ספונטני בת"א אחרי ים של מדידות, נתקלתי ביעקב ובסטודיו שלו. מעבר לכך שהוא אישיות כובשת בפני עצמה, המדידה הייתה ממש כיפית והוא השרה אווירה נינוחה ומבינה לכל אורך הדרך חייך והיה כנה.
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמלה בתפירה אישית, יצאה מהממת והייתי מאוד מרוצה! יעקב ואייל מקסימים ורצו שאהיה הכי מרוצה בכל שלב בתהליך
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי אל הסטודיו של יעקב ולאחר מדידה של כמה שמלות, מצאתי את שמלת חלומותיי שישבה עליי כמעט בול ובדיוק היתה מה שחיפשתי. קיבלתי מלא מחמאות על השמלה. התהליך והמדידות היה פשוט נפלא.

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעקב הוא כישרון , הוא יצירה בפני עצמה, אישיות שאין כמותה! הגעתי אליו לאחר אין ספור שמלות, מעצב ועוד מעצב שלא התאים לטעם שלי, מחיר שלא היה לכיסי. כשהגעתי אליו ראיתי ישר שיש לו טעם מיוחד, עיצוב ייחודי ומדהיםםםם!!! יחס אישי, מקצועי, נעים. את השמלה יעקב תפר בשילוב של החלום שלי והכישרון שלו♥ קיבלתי אינסוף מחמאות, קראו לי סינדרלה, נסיכה ואין יותר מאושרת ממני על הבחירה!!!
הצג עוד

kerenat7   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מקצוען אמיתי, ליווה אותי מהחלק של בחירת הבד ועד יום החתונה שווידא שהשמלה יושבת כמו שצריך . מקצועי שירותי אדיב כל מדידה היתה חוויה נעימה
הצג עוד

Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ליעקב הגעתי במקרה - ופשוט זכיתי ליחס מדהים ומקצועיות מטורפת. נותן תחושה של אכפתיות ושם לב לפרטים הקטנים, לא חוסך בביקורים ובמדידות יודע לעשות את ההתאמות במידת הצורך ובעל דמיון ויצירתיות שגרפו המון מחמאות על השמלה. מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יעקב דוק פשוט מושלם ! הוא אומן שלא מוריד את החיוך מהפנים (שזה מדבק). השמלות שלו כל כך מיוחדות ויש מגוון רחב בשונה ממקומות אחרים. הוא הבן אדם שתרצי שילווה אותך בתקופה הזאת. אני מאושרת בבחירה שלי.
הצג עוד

alushshir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לקח לי זמן רב למצוא שמלת כלה. הייתי אצל עשרה מעצבים ומעצבות שונים ולא הצלחתי להסגר על הדגם המיוחל.. ליעקב נכנסתי במקרה במהלך שיטוטי בדיזינגוף, והגעתי אליו עוד פעמיים נוספות כדי לראות ולהתלבט לפני שאחליט סופית. בכל אחת משלושת הפעמים שהגעתי אליו עד שהחלטתי יעקב קיבל אותי בשמחה והתייחס אליי מדהים, הרבה יותר מכל המעצבים שקבעתי איתם ימים מראש! מעבר לזה שהדגמים שלו פשוט מדהימים, מגוונים ומיוחדים, יעקב הוא המעצב בעל האישיות הכי מדהימה שפגשתי. ליעקב סבלנות אין קץ, יכול לעמוד לידך חצי שעה מול המראה עד שתחליטי אם אהבת או לא. ישנה את השמלה עשר פעמים כדי שתהיי מרוצה, והכל בכלכך הרבה רוגע, איכפתיות וטוב לב אמיתי. בנוסף לכל זה, גם המחירים שפויים והוגנים! בשורה התחתונה, אחרי שראיתי הרבה מאוד מעצבים ומעצבות, אני חד משמעית ממליצה על המעצב המקסים ביותר מכולם- יעקב דוק.
הצג עוד

ortalnadav22   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
סלון הכלות של יעקב דוק הוא המקום הראשון שנכנסתי אליו כדי לחפש שמלת כלה. חברה המליצה לי על המקום ואני מאוד שמחה שבחרתי בו כמעצב שמלת הכלה שלי. ליעקב יש אישיות מיוחדת. כבר ברגע הראשון הוא היה סבלן ונעים ועזר לי למצוא את השמלה שאני אוהבת. יעקב נתן לי יחס אישי והקשיב לכל מה שביקשתי. הוא ואייל התופר המקצועי תפרו לי חצאית בנוסף לשמלה הצמודה שהייתה לי וכל זה במיוחד עבורי במחיר סביר. אני ממליצה עליו מאוד וחושבת שהוא יוציא מהסלון שלו רק כלות מרוצות ושמחות. אני חייבת לציין שיעקב היה גמיש איתי מבחינת השעות והזמנים שיכולתי להגיע אליו.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסלון של יעקב במקרה עם אמא שלי ואחותי וממש הוקסמנו מהשמלה שמיד נבחרה להיות שמלת החתונה! יעקב ואייל היו ממש מקסימים וזרמו על כל השינויים שרציתי בשמלה ואף הוסיפו את טאץ שלהם. עד שלא היתי מרוצה במאה אחוז מכל פרט הם לא חסכו בעבודה. השמלה היתה ממש ממש מהממת, מחמיאה ואפילו נוחה:) ממליצה בחום!! עדי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up