כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליהי הוד

ליהי הוד

שמלות כלה
טלפון:036810606
67
84 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Betty   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
30 מתוך 100
החוויה הלא טובה התחילה כבר בטלפון שהתקשרתי לקבוע פגישה, התחושה הכללית הייתה שעושים לך טובה.חוויה ממש מבאסת, היו לי ציפיות בשמיים. והשמלות היו ממש עם כתמים

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לא ארחיב יותר מדירק אגיד שלצערי יש פה המון ביקורות שליליות ובהמלצת חברה שכן קיבלה שירות טוב וכיפי, הלכתי לליהי לסטודיו, כשהיא עצמה הייתה שם וליוותה אותי בבחירת השמלות (את שתי השמלות שלי קניתי אצלה). היחס שלה ושל שני שעובדת איתה שם היה לא פחות ממושלם, ועל הסטייל והמקצועיות בכלל אין מה לדבר..צול פחות משעה כבר בחרתי את שתיהן, הראשונה שמדדתי היא זו שהתחתנתי איתה. קוטור זה כאן. לאחר שקניתי את השמלות הופנתי לטניה הקוסמתתתת שהתאימה אותן למידותיי מאפס כדי שיהיו מושלמות ואף הוסיפה מה שרציתי ובמלוא הסבלנות והמקצועיות.ממליצה בחום!!
הצג עוד

OS   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
הייתה לי חווית שירות ממש מזעזעת. התחושה הייתה שעשו לי טובה שמראים לי שמלות ובמיוחד כשהבינה שאני לא מכוונת לתפירה אישית מאפס הפרצוף והשירות היה מנפנף אדיש ולא שירותי בעליל (לא הייתה נכונות לעזור במדידה- לסגור את הריצ׳רץ, לקשור מאחורי הגב וכו׳ פשוט הייתה התעלמות מוחלטת של ״תסתדרי לבד״). נתנה לי להרגיש ״ את סוג ב׳ “ בקיצור, ממש מעליב.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
וואו! ליהי ליוותה אותי לכל אורך התהליך. הייתה קשובה ואכפתית. באתי עם רעיון כללי וליהי ידעה לדייק, לייחד ולהפוך את זה לשמלת החלומות שלי. רמת מקצועיות גבוהה מאוד של ליהי ושל התופרות! (שזה נדיר למצוא מתוך כל ההיצע המטורף)
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
30 מתוך 100
חווית שירות מאכזבת מאוד. עיקר הטענות שלי כלפי זו שנתנה לי למדוד את השמלות . בחורה שלא באמת בא לה לעבוד, עשתה טובה שהוציאה שמלות, עשתה טובה שענתה על שאלות, בכללי עשתה טובה שבאה לעבודה. חיוך אחד לא הצלחתי להוציא ממנה, גרמה לאווירה קרירה ומאוד לא נעימה. לבוא למדידות זו חוויה שלמה ולא משהו טכני וכנראה שלא הסבירו לה את זה בחפיפה לעבודה. מעבר לעובדת המתוסכלת, השמלות שמדדתי היו מלוכלכות מאוד. ציפיתי מליהי הוד ששמה הולך לפניה להרבה הרבה יותר.
הצג עוד

כלה מאוכזבת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
30 מתוך 100
מאוכזבת ברמות. שמלה לא איכותית והיחס מאוד מזלזל .
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
לאחר התאוששות מהחתונה חייבת להזהיר את כל הבנות שחושבות לסגור שמלה אצל ליהי הוד. הגעתי אליה כי הייתי בטוחה שעם השם שלה אקבל שמלה בדיוק כמו שרציתי ומה שבסוף קרה שמצאתי את עצמי יום לפני החתונה בוכה ומחפשת מקום שיגהץ את השמלה. לא רק שהייתה מקומטת בצורה מזעזעת גם נאמר לח במכבסה שרואים בבירור שהשמלה לא עברה בכלל גיהוץ! שהקימוטים לא קרו בגלל הנסיעה. שילמתי  21 אלף שקל וקיבלתי שמלה מקומטת, וכשבעלי התקשר אליה יום לפני קיבל יחס מזלזל וניתוק בטלפון. לא רק שהשמלה הייתה מקומטת המחוך היה גדול ולא מותאם ולא היה מחובר לחצאית ככה שראו לי את כל הבטן בצילומים! לא מספיק פדיחות? גם הכתפיות לא היו מחברות טוב והמלוות שלי היו צריכות כל רגע בצילומים לחבר אותן. לא מספיק? כתפייה אחת נפלה לי באמצע רחבת הריקודים לפני 400 איש ומצלמות. ממליצה בחום רב לא להתקרב לסלון שלה למי שרוצה לשמוח בחתונה ולהרגיש כמו נסיכה.
הצג עוד

Soli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
קבעתי פגישה עם מנהלת הסטודיו מיכל. הכול היה מעולה עד הפגישה עצמה. נכנסנו לסטודיו , מיכל לא הפסיקה להסתכל בטלפון שלה. נתנה לנו את ההרגשה הכי רעה בעולם, זירזה אותנו וענתה על השאלות ( הלא רבות) מאוד בזלזול בתוקפנות. חבל שהפסדתן לקוחה.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
ממש ממש לא מומלץ. תפרה שמלה לחברה שלי שנקרעה ברחבת הריקודים. למרות זאת החלטתי לעשות אצלה אוברול. לאורך כל המדידות אמרתי בפני התופרת כי האוברול מפעיל לי לחץ על הגב. במדידה האחרונה אמרה שהיא תרחיב לי אותו לאחר שהעקשתי. שבאתי לאסוף את האוברול, היא אמרה שהיא הרחיבה בסנטימטר וחצי ושהכל בסדר ושאני יכולה ללכת בלי למדוד.. סמכתי עליה.. מסתבר שהייתי תמימה מדי... ביום האירוע לבשתי את הואברול ולאחר 15 דק' ברחבה התחלתי להרגיש לחץ מטורף בגב עד שכבר לא יכולתי לעמוד על הרגליים... מצאתי את עצמי במקום לרקוד ברחבת הריקודים יושבת בחדר חתן כלה חסרת אונים, עד שבלת ברירה בשביל לא להרוס לעצמי את האירוע החלפתי לשמלה שהייתה איתי בהתארגנות של האיפור שיער!!!! סיפרתי לליהי מה שקרה והיא התנגדה בתוקף בכלל להקשיב, טענה שהאוברול יושב מושלם וככה זה.. לא הסכימה לפצות. שילמתי אלפי שקלים על אוברול שלא לבשתי אפילו חצי שעה. יחס מזעזע!!! לעומת זאת, השמלה שעשיתי אצל אלון ליבנה הייתה מעל כל ציפיה, נוחה בתפירה מדוייקת.. אז למי שמחפשת איכות, ממליצה ללכת לאלון ליבנה ולא לבזבז כסף אצל מישהי שממש לא אכפת לה מהלקוחות שלה...
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו לאחר פגישה עם מעצב אחר שהייתי בטוחה שממנו אקח את שמלת הכלה שלי. בפגישה עם מיכל (שארכה כ 10 דקות) מצאתי את השמלה שלי מיכל ליוותה אותי החל מרגע הרכישה ועד ליום החתונה ואחריו, הייתה אדיבה, נעימה ושירותית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up