כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גרופון

גרופון

חנויות מקוונות
כתובת:
טלפון:097662157
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גבי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
רכשתי מוצר ב318 שח ולאחר שבוע מצאתי את אותו מוצר ואותו ספק בwalla shop ב149 שח תבדקו טוב טוב לפני שאתם קונים בגרופון אני לעולם לא אקנה מהם מוצרים

לא לפתוח חשבון גרופון!   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי גרופון אחד וחוייבתי פעמיים!!! תסירו מספרי כרטיס אשראי שלכם מהאתר הזה הוא לא אמין אין עם מי לדבר גועל נפש מה שהולך שם אני התחלתי את עבודתי בשירות לקוחות ובחיי לא נתקלתי בשירות לקוחות כזה מזלזל. אני ביקשתי שיתקשרו אליי חמש פעמים וכל פעם חזרו אלי במיילים מובנים חסרי משמעות כדי לסמן וי . הזמנתי גרופון אחד וחוייבתי פעמיים בסכום של 230 ש״ח. אני ראיתי את זה בטעות בפירוט כרטיס אשראי וכשביקשתי החזר כספי אמרו לי שהשובר פג תוקף ושאני לא יכולה לבטל אותו אחרי שהוא פג תוקף, אני לא רכשתי שתיים אני רכשתי אחד ובאותו המעמד גם מימשתי אותו ואפשר לבדוק זאת בקלות מול בית העסק נעשתה כאן טעות והטעות ולא שלי! מה לא מובן ?? במקום להרים טלפון הם שולחים מיילים חסרי משמעות ומסירים אחריות. האחריות היא על גרופון אתם האתר שגובה את הכסף הבעיה שלי הייתה בגבייה איתכם לא עם בית העסק שנקנה ממנו הגרופון, ביזיון.
הצג עוד

estera89   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
מאוכזבת מהשירות של הגרופון! הזמנתי פעם ראשונה וגם האחרונה!! הזמנתי סט מצעים בצבע מסוים, הגיע צבע אחר לגמרי.. פשוט ניסו את מזלם כי נגמר במלאי מה שביקשתי.. אחרי התנהלות ארוכה ומייגעת הייתי צריכה לטרוח לשלוח להם את החבילה בדואר (ולא חלילה ששלחו אלי לקחת כמו שדאגו להעביר אלי סחורה שלא הזמנתי) אחרי מליון טלפונים כדי להשיג אותם ולוודא שהתקבל חזרה.... זיכו אותי בכ"א בדיוק בגין העסקה + משלוח. לא פיצו ולא התנצלו! התנהגות רשלנית, אינה הוגנת ולא מעודדת להזמין שוב... אגב ההזמנה היתה מול ספק בשם ס.ב.ב.א גרופ. משהו כזה...
הצג עוד

ben   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
אחת החברות שנותנות דוגמה לשירות לקוחות מהגרועים בארץ !!! עובדים בשירות לקוחות באים לעבודה = אבל לא רוצים לעבוד . 1) . קופון שהתוקף שלו עבר בכמה ימים - לפי שיטת גרופון לא ניתן להתחשב ! להאריך את התוקף שלא נדבר על החזר כספי , 150 ש' הלכו לבלי שוב . 2) . אתה רוכש מוצר אם חסר משהו או שהמוצר תקול = כבר לא בעייה של גרופון - הם כבר קיבלו התשלום ומשם לא מעניין אותם כלום , לך תסתדר עם ספק שני , תשיג את הטלפון ובעצם תתמודד לבד !!! גרופון חברה גרועה שמספקת שירות גרוע במיוחד . ממליץ בחום לא להתעסק איתם !!!!
הצג עוד

oritaronas   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
חברת גרופון חברת גנבים, לקחו את התשלום, הספק שלהם לא נתן כלל שירות, לא ניתן היה להשיג אותם בטלפון שבועיים מתשלום העסקה בזום - פיתוח תמונות. הרבה עוגמת נפש. לאחר הביטול חיכיתי 20 יום ולא קיבלתי זיכוי על העסקה. אחרי הרבה טלפונים, אמרו שהיתה טעות ושצריך לחכות עוד 14 ימי עסקים. בושה וחרפה.
הצג עוד

rv8a   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
40 מתוך 100
בתחילת נובמבר, רכשתי דרככם, שני שוברים לארוחת בוקר במסעדת אדיסון ברעננה (00100784YB & 0010082CWJ) שבוע לפני, בתאריך 6/11 הזמנתי מקום להיום, 14/11 בשעה 11:30. ההזמנה אושרה. בבואנו היום ללמש את ההטבה, בשעה 11:30 , בעלי המסעדה הודיעו לנו כי "נגמר האוכל" - למרות שעפ"י השובר שבידינו, ניתן לממש את השובר ביום שישי בלבד בין השעות 08:00 ל- 12:30. שעה לפני תום המועד!! מנהל המשמרת "הציע" לנו לבוא ולאכול ארוחת צהרים - כמובן במחיר מלא של ארוחת צהרים. מסתבר, שכמונו הגיעו למסעדה עוד מספר זוגות שקיבלו את אותה התשובה. כאשר שאלנו את מנהל המשמרת מדוע לא יזמין אותנו לאוחת צהרים ע"ח השוברים, ענה לנו כי "זוהי בעיה שלנו". כמובן שתשובתו אינה מקובלת עלינו וברור לנו כי מסעדת אדיסון לא תזכה להנות מביקורים עתידיים שלנו.
הצג עוד

ethanharow   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
עשיתי הזמנה למלון דרך גרופון תוך כמה דקות הבנתי שזה לא רלוונטי לי וביקשתי לבטל. כתוב באתר שניתן לבטל תוך 14 יום, אך בפועל לא הסכימו לבטל לי את ההזמנה ללא דמי ביטול של 100 שח חוצפה!!

tomerikod   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
עסקת תרמית! קנינו קופון של גלית לוי בגרופון ב-500 ש"ח וגילינו שעבדו עלינו וכתבו שנקבל את "שמלת החלומות".... ייעוץ אישי..." שילמנו 500 ש"ח, הגענו ללופט אחרי שקבענו תור וראינו שחור בעיניים (במלוא מובן המילה). שמלות קרועות ומוכתמות, גם אם הייתי נותן לכם אותם בחינם לא הייתם מעלים על דעתכם ללבוש אותם! ה"יועצות" דוחקו בנו למצוא שמלה כמה שיותר מהר, ואחרי 20 דקות איתנו אמרו שאין להן זמן יותר והם חייבות לעבור ללקוח הבא. אחרי כן שאלו "מה אתם עדיין פה??" בחיים לא קיבלתי יחס כזה משפיל! גלית לוי בשיא הנונשלנטיות אמרה:" זה לכלות נזקקות.... מה חשבתם???"  אפילו כלה נזקקת לא צריכה ללבוש סמרטוטים ביום חתונתה גלית!! פנינו לגרופון יחד עם כל הכלות שביצעו את העסקה והם "הזעזעו" ומיד יטפלו בזה.... כמובן שלא שמענו מהם מאז וכל הניסיונות ליצור איתם קשר עלו בתוהו!! תיזהרו מכל עיסקה שאתם עושים בגרופון, יש שם מלכודות דבש ועסקאות שנראות מפתות מתגלות כשקר ותרמית כאחרון הנוכלים!!!! מצורף קישור לדף העיסקה, מה אתם אומרים? כתוב שם שהשמלות הם קרועות מוכתמות ולכלות נזקקות? תגידו לי אם כן.... http://www.groupon.co.il/deals/tel-aviv-iw/galitlevibride/419600
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up