לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
100 מתוך 100
יש לכם עובד בשם אלכס שעובד במלון רוטשילד 22 בתל אביב.אין בן אדם יותר אדיב וחייכן ממנו.אנחנו חוזרים לנפוש למלון הזה ולמלון בחר רק בזכותו.תודה רבה
100 מתוך 100
אני רוצה לציין לשבח בעיקר את שלומית מתיאום אורחים מקבלת את כולם במאור פנים בחמימות לב ומעוררת השראה. בזכותה החופשה שלנו היתה חלומית וכייפית חזרנו למלון הזה שוב ושוב ומתחכננים כבר בקוצר רוח לחזור שוב.
20 מתוך 100
חייבו אותי פעמיים על אותה חופשהאין מענה אצלם למרות פניות חוזרות
25 מתוך 100
הזמנו חופשה במלון לאונרדו פלאזה אשדוד ללילה אחד מ24/7-25/7 הזמנו דרך סוכן נסיעות שלכם וואלה טורס, חדר עם מרפסת. הגענו למלון, הילה הפקידה קבלה אותנו מאד יפה אך לא היה לה חדר עם מרפסת להביא לנו, היא אמרה שהיא מצטערת הכל מלא... היינו בהלם... לא ידענו מה לעשות, לא היה שייך שנחזור הבייתה כי אני ובעלי אנשים עובדים ועד שלקחנו מלון ללילה אחד...יצא לנו הנשמה. בקיצור גם חדר רגיל לא היה לה להביא לנו, ממש הרגשנו תסכול, עד שלבסוף היא קבלה אישור להביא לנו סוויטה, לנו אישית זה לא עזר, ולא הרגיש וואאה, לא הזמנו סוויטה, ולא בקשנו סוויטה, אני בלי מרפסת לא יכולה ..בכל ההזמנות שלי אני מזמינה רק עם מרפסת, מוכנה להוסיף כסף העיקר שיהיה לי מרפסת, אני חייבת אויר, ולהרגיש את הבחוץ ולא מחנק. בקיצור קיבלנו את הסוויטה, , רוב הזמן היינו בחוץ הגענו לחדר בסביבות 11 וחצי בלילה, שתי הטלויזיות לא עבדו, עלה הטכנאי וכמעט שעה הוא מתעכב ולא מצליח לסדר אף אחת... נכנסתי למקלחת והדלת לא נסגרת, הייתי צריכה לסגור אותה עם כסא כדי שלא תפתח, ולא יצאתי בגלל העובד שנשאר תקוע בחדר. בקיצור הלכנו לישון מאוחר, מבועסים ממש ממש ממש. גם המים בשירותים עשו לנו בעיות מזל שהייתה אסלה נוספת ולא היינו צריכים להתקשר לטכנאי. מה אומר לכם עוגמת נפש ברמות על, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו בלאונרדו אשדוד אנחנו אוהבים את המלון ואת המקום, גם בלאונרדו בירושלים אנחנו הולכים המון. דברתי עם הנהלת הקבלה השארתי מכתב וטלפון ואף אחד לא התקשר עד היום....מרגיש משהו מזלזל
20 מתוך 100
**חוויה מאכזבת במלון יו מאג'יק פאלאס**ביקרנו במלון בעקבות המלצה של חבר מועדון פטאל, ושילמנו תוספת עבור חדר עם נוף לבריכה ולמרפסת. לצערנו, כשהגענו קיבלנו חדר עם נוף לאבנים, והחדר היה במצב ירוד מבחינת ניקיון ונראות.כאשר פניתי לקבלה בנוגע לבעיה, נאמר לי שאין חדרים אחרים זמינים ושעלי להמתין כמה ימים להחלפת חדר או לעזוב ולקבל החזר כספי. נציגת הקבלה לא גילתה אכפתיות והציעה אפשרות להחזר כספי אם נעזוב, דבר שאינו הגיוני לאחר שנסענו כל הדרך מנתניה לאילת.בנוסף לכך, השארנו בטעות את התפילין שלי בחדר. נאמר לי שאינם יכולים להיכנס לחדר ללא אישור. למחרת, התפילין וכל החפצים האישיים שהשארנו בחדר לא נמצאו. בזבזנו זמן יקר בחיפושים במקום ליהנות מהחופשה.לאחר כל זאת, גם לא קיבלנו את הזיכוי הכספי שהובטח לנו. נגרם בלגן גדול ולא קיבלנו את החזר הכסף כפי שסוכם.לסיכום, החוויה שלנו במלון יו מאג'יק פאלאס הייתה מאכזבת ביותר ואינה עומדת בציפיות מהמלצה של חבר מועדון. אנחנו מצפים לשירות טוב יותר בעתיד, אך כרגע לא נוכל להמליץ על המלון הזה לאחר מה שעברנו.חייב לציין שלא הראו איכפתיות שבאתי לגבי התפילין וכל נוגדי אין שהיו בפנים חייב לציין דתי שעונים זהב (מרינה ,ומייקל קורס)והרבה וטכשיטים שלי אישיים ויקרים קשר אות צמידים טבעות שלי ושל האישה בתוך שרית של שיין בתוך התפילין אני מבקש מימכם ציבור יקר אנא אל תיגשו למלונות מרשת פתאל ובמיוחד למלון מג’יק פאלאס עברתי טראומה רב מאוד מאוד סבלתי באילת גמרו לי את החופשה אין יחס היתוליות נפשית קשה ביותראני בטראומה מאוד קשה לא יודע אם אחזור אי פעם לאילת בגלל המלון הזה ורשת פתאל חבר׳ה מאפייה קרטלים פשוט יחס מאפיר ומבייש באתי לחופשה והרגשתי שבאתי לשואה! אנא מימכם החזירו מרשת פתאל אמא בבקשה אני מתחנן היזהרו אל תיפלו בכיס שלבם וביחס שלהם פוט הפקרה ומבאס לחוות חוייב כו מבזה ומצערת@ פתאל ! אנא היזהרו
100 מתוך 100
החוויה שלי במלון לאונרדו פלאזה ים המלח מאוד מרוצה מכל השרות שלהם החדרים נקיים חדר אוכל שרות מצוין במיוחד השרות של יהודית פרי מנהלת מזון השרות שלה ברמה מאוד גבוהה והאוכל ממש טעים
20 מתוך 100
מלונות גרועים חוסר שירות,חוסר מענה .יצאנו לחגוג 4 ימים שירות זוועה לא ענו אפילו אחרי למלא מיילים והודעות. פשוט גנבים זהירות!!!!
20 מתוך 100
מלון לאונרדו סיטי טרור רמת גן מלון ברמה לא ראיה להיות מלון 4 *
70 מתוך 100
הגענו לשני לילות בתאריך 13/2/24,קבלנו את החדר התארגנו ויצאנו לאיזה אירוע משפחתי,חזרנו בסביבות השעה 23:00 אשתי נכנסה למקלחת וכשרצתה להתנגב התברר ששתי המגבות רחצה שהיו מתחת לכיור ספוגות במים ומזוהמות מחלודה כשאישתי הסבה את תשומת ליבי בדקתי וראיתי שהסיפון של הכיור נוזלים ממנו מים, עקב השעה המאוחרת הסתדרנו והתנגבנו במגבות האחרות שהיו ,בבוקר הגיע איש החזקה ואכן הוא אישר שהיה חור בסיפון והחליפו. אכן אנו מבינים שתקלות אלו ואחרים קורות ובאמת ובתמים השלמנו עם זה.דבר נוסף שהכי הפריע לנו כשהלכנו לישון פרצה מוזיקה רועשת ולא יכולנו לסבול את הרעש, התקשרתי לקבלה והתלוננתי על הרעש של המוזיקה ונאמר לי על ידי איש הקבלה שהוא לא שומע שום רעשים של מוזיקה,הזמנתי אותו אלי לחדר אך הוא סירב ואמר לי שהוא מוכן להחליף לי חדר, שתיים עשרה בלילה היינו עייפים מאוד ולהתחיל לארוז ולעבור חדר נראה לנוהזוי לצערנו המוזיקה לא פסקה ובבדיקה עצמית לגילוי מאיפה נובעת המוזיקה נתגלה לי שהחדר האוכל שנמצא בקומה 1 הפך להיות מועדון לילה ומשם הרעשים הבלתי נסבלים בקשתי מהמארגנים להנמיך את המוזיקה הם העיפו אותי מהמקום בטענה שאני משוגע .חרה לי מאוד על התנהגות בלתי הולמת מקבוצת הצעירים שבילו במקום ועל חוסר התחשבות המלון באורחיולמחרת בבוקר הגיע אלינו בחורה נחמדה ששמעה שייש תלונה מאיתנו הראתי והסברתי לה הכל היא הבינה אותנו ומייד פינתה אותנו לחדר אחרלטיפולכם אודה
45 מתוך 100
חוות דעת שלי מתייחסת למלון הרודס ים המלח, ורק מהביקור האחרון ב2.12.24רמת האוכל ובכלל השירות ירדה משמעותית, וזה ממש ניכר יחסית לפעמים הבאות. גם פגעו לנו ברכב בחניה של המלון, ואמרו שלא יכולים לעזור לאתר את הרכב הפוגע כי אין מצלמות הבטחה. זה גם ממש מפתיע, כי מדובר במלון 5 כוכבים שצריך לתת תחושת ביטחון לאורחים, הרי במקרה שלנו זו מכת פח, אבל אם אין מצלמות אז האורחים חשופים לגניבות ופגיעות.לא נחזור למלון הרודס ים המלח, וגם לא נמליץ!