כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל

בתי מלון
כתובת:אילת
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גנור   כתב/ה חוות דעת אתמול
20 מתוך 100
הגענו ללאונרדו פלאזה אילת לשני חדרים מטונפים מצעים לא נקיים שערות על הרצפה קיסם אוזניים, גרעינים ניקו אבל עדיין לא מספיק אני הייתי צריכה לחטא את כל הידיות, גם של הארונות, והמפסקים חדר אוכל מזעזע מבחינת אסתטיקה וניקיון פשוט מתחת לכל ביקורת חלק מהארוחות פשוט ויתרנו ואכלנו בחוץ לא נחזור למלון הכל גם המוני וממש ממש ישן אם הייתי יודעת מראש לא הייתי משלמת סכום מטורף. לא שווה שקל. כי גם אחרי שהתלוננו אף אחד לא באמת התעניין
הצג עוד

שלום   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
60 מתוך 100
היתאחרתי במלון לאונדו פלזה ים המלח 1 מרץ עד 6 באפריל הכול היה בסדר עד שבערב השני היגעתי לחדר כול האמבטיה היתה מוצפת במים מסריחים ובכול החדר היה ריח של ביוב שלחו איש אחזקה לא הבין איך קיבלנו את החדר עם בעייה ידועה באה המנהלת תורנית להחליף חדר מהר מהר ליפני ארוחת ערב ללא מיקלחת ( אני נכה צה"ל עם מוגבליות ) החליטו להעביר אותנו חדר לא קרוב היה לי מאוד קשה לעבור עם אישתי שלא הרגישה טוב ביגלל בעיה בקיבה ממש עברנו סיוט ועם כול זה היתה נוכחת המנהלת התורנית והפיצוי לתת הנחה בביקור הבא ברשת פתאל ממש בושה על הפיצוי מבקש שנציג בכיר יחזור אלי
הצג עוד

toni   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
30 מתוך 100
מלון ליאונרדו פלזה ים המלח מתחת לכל ביקורת ואין עם מי לדבר . כי לאף אחד לא איכפת. מלא אורחים קיבלו קילקול כיבה מהאוכל . שירות זבל. אוכל זבל.
הצג עוד

יואב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי להרוס ים המלח קיבלתי חדר בזמן שרות ואיכות הרמה גבוה ספה נחמד חוף ים נקי בריכות בשורות טוב בחדר אוכל קיבלו שרות המטבח כאחד אדיב וחינוך מעולה המלצר יוסף העברי שרות מעולה
הצג עוד

אירינה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
25 מתוך 100
אכזבה.חדר היה מלוכלך מאוד,הכול שבור .

מתנאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
אוקי אז נתחיל ככה, הגענו למלון עשינו צ׳אק אין והמתנו לחדר שיהיה מוכן, שקיבלנו את מספר החדר נכנסנו ולא האמנו למראה ענינו, החדר היה כל כך מלוכלך מתחת לכל ביקורת, כאילו הכניסו אותנו מיד אחרי אנשים שעזבו ולא ניקו בין לבין וסתם המתנו יעני שנחשוב שניקו .. החדר היה פתוח עם המיטות ילדים נוספים מהר קיפלנו למרות שהם יודעים שהחדר מוזמן לזוג אמרנו נקפל קודם שנראה אור בעיניים , כל החדר היה מלא עטיפות שוקולד וממתקים של ילדים , מקלחת מלאה בשיערות אחרי גילוח של מישהו קודם כנראה , החדר אפילו לא עבר טיטוא , מצעים מלולכים , המרפסת מלאה בפיצוחים, אמרנו לפני שאנחנו עוזבים ובורחים ניתן עוד צאנס ונתקשר לקבלה כי עדין רשום שזה מלון ברמה גבוההה אז אולי זו רק פאשלה קטנה ואנחנו בני אדם אז קורה… אכן באה מישהי ממש נחמדה לנקות אין ספק שהתנצלה כל שניה ותוך כמה דקות הבריקה את החדר ראי .. סוףסוף הרגשנו נקיון של חדר נקי, המשכנו בשלנו .. הגענו לחדר אוכל , לקחנו אוכל והאוכל קר .. אמרנו טוב אולי באנו לא בפתיחה בדיוק של חדר האוכל והאוכל התקרר ננסה להגיע לארוחה הבאה בזמן , הגענו אכן לארוחה הבאה בדיוק בפתיחה והתבדאנו ראינו שגם הפעם האוכל קר למשך כל הארוחות האוכל היה פשוט קר אבל לא אמרנו מילה , עד ששמענו למשך כל השהות שלנו כל הזמן תלונות של אנשים שהאוכל קר וזה ממש ממש מאכזב כי לאחר שהתלוננו לא השתנה דבר, זה מוריד מהמלון בכמה וכמה רמות וחבל כי המלון בתכלס נראה טוה והאוכל טעים אבל שהוא קר זה כבר לא שווה , נמשיך מזה שעוד נקודה שממש איכזבה אותנו שכל המקומות שהיו פתוחים לשירותינו בזמן שהותינו הכל נסגר מוקדם ולא לאורך כל היום , חבל שאתם לא רושמים שזה מלון לילדים ולא למבוגרים שנשארים ערים עד מאוחר ולא עד השעות המוקדמות של הערב, אמרנו טוב לפחות הבר בלובי פתוח עד 11:45 ושוב התבאדנו באנו ב11 והוא סגור .. באמת חבל שלא עומדים בזמנים שרשום בתוכניה , שלא נדבר על זה שאנחנו רשומים כחברי מועדון פתאל ולא קיבלנו כלום לחדר כמו שרשום , פנינו לקבלה ואמרו לנו שזה לא מחייב ביום הקבלה אלא עד יום העזיבה זה יוגש לנו לחדר כהפתעה אמרנו טוב והופ גם בזה התבאדנו גם אתזה לא קיבלנו .. ממש הפלא ופלא לרצף המאורעות הקודמים שקדמו חייבת לציין שפה כבר לא הופתענו , באמת באמת חבל לנו שזה מה שחווינו לאורך כל השהות שבסך הכל מה שרצינו זו חופשה חלומית במלון שהיה נראה רמה גבוההה ונוקד כך וזה לא קרה… אנחנו למלון זה כנראה כבר לא נחזור, אך מקווים שתשפרו את עצמכם לפחות לאנשים אחרים. ואגב , התגובה נתכבה פה מתוך כאב בשל זאת שבאנו במיוחד לחופשה חלומית באילת מארצות הברית ובחרנו בקפידה את המלון בגלל הניקוד שלו וזו בדיוק האכזבה. ולאחר שיחה איתם עוד משקרים במצח נחושה שקיבלנו את הפינוק לחדר וניקו לנו את החדר בזמן השהות שלנו (דבר בסיסי) שהם לא עושים!!!! וכל מה שהתלוננו הכחישו ולא מטפלים בפניות הציבור בכללל!!! זה לא מזיז להם! רק צר לי מנימוס יודעים להגיד! ממש חבל שזה השירות שלהם !!! ממליצה לא להגיע לשם!!!! היינו ביו ספלאש ריזורט על הפניייםםםם!!! מתחת לכל ביקורת!!!!!
הצג עוד

eliya inon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
אני מת על המלונות שלהם ומיוחד על יו ספלאש ריזורט אילת והשירות מושלם כל בעיה בחדר שלי אני אומר להם שיש לי בעיה הם ישר מגיעים קיצור הם מושלמים.
הצג עוד

זיוה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
35 מתוך 100
חדרים לא נקיים . רצפה מלוכלכת שירותים לא נקיים.

alisdahan1   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
מתחת לכל ביקורת כנראה שעל שירות לקוחות לא שמעתם . למעלה משבועיים בשביל שנציג להזמנה יחזור ואז מתקשר פעם אחת אין מענה לא מנסה שוב ואף אחד אחר לא יכול לעזור זה רק להשאיר הודעה ומתישהו יחזרו

חיים   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
25 מתוך 100
יתארחתי במלון ויטליס בתאריך 27.10.21 ליום הולדתי אכזבה ענקית אוכל נפלא השירות גרוע ביותר אכזבה ענקית ממלון שמתימר להיות הדגל של רשת פתאל אכזבה ענקית מהשירות המאכזב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up