כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

מלון לאונרדו סיטי טרור רמת גן מלון ברמה לא ראיה להיות מלון 4 *

rina   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
70 מתוך 100
הגענו לשני לילות בתאריך 13/2/24,קבלנו את החדר התארגנו ויצאנו לאיזה אירוע משפחתי,חזרנו בסביבות השעה 23:00 אשתי נכנסה למקלחת וכשרצתה להתנגב התברר ששתי המגבות רחצה שהיו מתחת לכיור ספוגות במים ומזוהמות מחלודה כשאישתי הסבה את תשומת ליבי בדקתי וראיתי שהסיפון של הכיור נוזלים ממנו מים, עקב השעה המאוחרת הסתדרנו והתנגבנו במגבות האחרות שהיו ,בבוקר הגיע איש החזקה ואכן הוא אישר שהיה חור בסיפון והחליפו. אכן אנו מבינים שתקלות אלו ואחרים קורות ובאמת ובתמים השלמנו עם זה.דבר נוסף שהכי הפריע לנו כשהלכנו לישון פרצה מוזיקה רועשת ולא יכולנו לסבול את הרעש, התקשרתי לקבלה והתלוננתי על הרעש של המוזיקה ונאמר לי על ידי איש הקבלה שהוא לא שומע שום רעשים של מוזיקה,הזמנתי אותו אלי לחדר אך הוא סירב ואמר לי שהוא מוכן להחליף לי חדר, שתיים עשרה בלילה היינו עייפים מאוד ולהתחיל לארוז ולעבור חדר נראה לנוהזוי לצערנו המוזיקה לא פסקה ובבדיקה עצמית לגילוי מאיפה נובעת המוזיקה נתגלה לי שהחדר האוכל שנמצא בקומה 1 הפך להיות מועדון לילה ומשם הרעשים הבלתי נסבלים בקשתי מהמארגנים להנמיך את המוזיקה הם העיפו אותי מהמקום בטענה שאני משוגע .חרה לי מאוד על התנהגות בלתי הולמת מקבוצת הצעירים שבילו במקום ועל חוסר התחשבות המלון באורחיולמחרת בבוקר הגיע אלינו בחורה נחמדה ששמעה שייש תלונה מאיתנו הראתי והסברתי לה הכל היא הבינה אותנו ומייד פינתה אותנו לחדר אחרלטיפולכם אודה

אירינה חלופוביץ 0546482039   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
45 מתוך 100
חוות דעת שלי מתייחסת למלון הרודס ים המלח, ורק מהביקור האחרון ב2.12.24רמת האוכל ובכלל השירות ירדה משמעותית, וזה ממש ניכר יחסית לפעמים הבאות. גם פגעו לנו ברכב בחניה של המלון, ואמרו שלא יכולים לעזור לאתר את הרכב הפוגע כי אין מצלמות הבטחה. זה גם ממש מפתיע, כי מדובר במלון 5 כוכבים שצריך לתת תחושת ביטחון לאורחים, הרי במקרה שלנו זו מכת פח, אבל אם אין מצלמות אז האורחים חשופים לגניבות ופגיעות.לא נחזור למלון הרודס ים המלח, וגם לא נמליץ!

קובי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אנחנו משפחה ממושב אביבים שמפונים לבית מלון לאונרדו פלאזה טבריה, רוצים רק להודות למנכל המלון אליאב על הייחס החם השירות והסבלנות כלפיי המפונים ואלינו. לציין לשבח גם את אירית שעושה עבודה קודש ועונים על כל הצרכים שלנו..

חיה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
85 מתוך 100
רציתי להעיר הערה מאוד חשובה,אני בדרך כלל מתארחת במלון המלכים בירושלים,רשת פרימה אני חברת מועדון מעולם לא שילמתי חברת מועדון ועדיין קיבלתי פינוק לחדר שזה כלל שוקולד ומים מינרלים,בנוסף היה בקבלה עוגיות פירות יבשים מיץ תפוזים ומים בחינם,פשוט קבלת פנים.וגם הנחות בחינם אותם הנחות שאתם נותנים ברשת פתאל, ההבדל שברשת פרימה הכל ללא עלות וגם צוברים נקודות על כל חופשהאמנם שילמתי חברת מועדון 250 שח, אבל לא שווה לי להמשיך להיות חברת מועדון אצלכם,אם ברשת פרימה הכל ללא עלות.הייתי עכשיו במלון לאונרדו בסנט גורג בירושלים שילמתי חברת מועדון 250 שח אבל לא טרחו לתת פינוק לחדר הם אמרו שזה מההזמנה השניה.תחשבו על מה שאני כותבת ותעשו שינוי כי אם זה המצב לא שווה להיות חברת מועדון אצלכם.

Efi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
6000 שח חיוב עבור צק אין בשעה 18:00 בערב וצאק אווט בשעה 11:00 יום אחרי בבוקר- פשוט ביזיון.הנציגים שסוגרים את הכרטיס אמרו שצק אין בשעה 3, הם רק רוצים לסוגר את ההזמנה. ואז בקבלה אומרים שזה בשעה 6 בערב. מגיעים לילה אחד, והם מחייבים על זה 6000 שח

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
הכל התחיל בסדר גמור סיימנו חתונה באנו לחדר נקי בלילה בידיעה שסגרנו עם המלון שהצק אאוט הוא בשעה 14:00 (שני חדרים), בבוקר העירו אותנו שלוש פעמים בשעה 12:00-13:00 (למרות השלט נא לא להפריע שעל הדלת), ואז דרשו לצאת מאחד החדרים עד השעה 13:00 , יצאנו מהחדר הראשון לחדר השני ואז גילינו שביטלו לנו את הכרטיסים המגנטים בשני החדרים, נתקענו בלי בגדים או נעליים מחוץ לשני החדרים שאין לנו אפשרות להכנס אליהם והתביישתי מאוד לרדת לקבלה, בסוף ירדנו הסברנו את הסיטואציה בנועם והאיש בקבלה הביא לנו מפתח לאחד החדרים, עלינו למעלה ושוב, המפתחות לא עבדו, כשירדנו לבקש פיצוי אחרי שטענו ששוב המפתחות לא עובדים אחת העובדות שהיו מאחורי הקבלה צחקה לנו בפנים בטענה שהסיטואציה שאנחנו נמצאים בה גורמת לה לצחוק, ששאלתי מה מצחיק היא אמרה שעצוב שזו מדינת ישראל ומיד לאחר מכן אמרה בגיחוך שהיא לא שייכת למלון בשום צורה. גרמו לנו להרגיש מאוד מושפלים באותה הסיטואציה שאנחנו בלי בגדים ונעליים, הרסו לנו את חווית השהייה. בקיצור למלון הזה אנחנו לא נחזור

עידית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
בעודי נופשת במלון לאונרדו קלאב ים המלח, ולאחר שיחה עם מקס מנהל קשרי לקוחות של המלון שלא שם את התג שם שלו, מסרב לומר לי את שמו המלא ועונה בגאוונות זולה שלא מכבדת את הרשת ובטח שלא את הלקוח! במקום להנות עם משפחתי בחופשה אני יושבת וכותבת מייל ומחפשת מי יתן לי שירות על חופשה ששילמתי עליה ממיטב כספי! שמי מרינה בזק ומוריס בעלי, מס הזמנה 105449אנחנו בעלי יחידת נופש ומתארחים במלון שנים ארוכות,הגענו לנופש השנתי שלנו ביום א׳ 3/9 החופשה התחילה ברגל שמאל, מאף סיבה שלא ברורההכניסו אותנו לחדר עם מזגן מטפטף במקום להיות עסוקות ב להתמקם ולהתחיל את החופשה התחלנו אותנו בלהמתין לשירות מצוות המלון בבקשות להעביר אותנו חדר, שעתיים וחצי מתחילת החופשה (ששולמה במלואה) התבזבזה על הדבר הבסיסי ביותרלהתמקם בחדר ראוי!!! ביום השני לחופשה שלנו, הגענו לאדון מקס שתפקידו לכאורה הוא לתת שירות ללקוחות, הגענו בשעות הערב למשרד שלו בבקשה לקבל זיכוי על הארוחות במלון, לא פיצוי,לא תלונות נטו זיכוי על מה ששולם! חדר האוכל מלא באנשים,התורים לאוכל מפוצצים 90% מהמלון הם אורחים קשישים שהקדמה בתור הם שלהם ולהמתין לאוכל עם מבחר מצומצם הפך להיות עינוי במקום הנאה, הסברנו לו בצורה יפה ומכבדת שאנחנו מעדיפים לאכול בחוץ ולשלם יותר ולא מעוניינים לסעוד בחדר האוכל של המלון. אדון מקס התעסק בנייד שלו ,לכאורה מתייעץ ומחכה לתשובה, לאחר המתנה של דקות ארוכות בשקט מופתי בעמידה עם תינוק (אפילו לא הציעו לנו לשבת) בזמן שמקס כביכול מחכה לתשובההצענו להשאיר את הנייד שלנו ושיחזרו אלינו. בבוקר למחרת יום שלישי (היום) 5/9 קמנו לרעשי נזילה באסלה, 7:40 בבוקר אני מתעוררת ולא בשעה שקיוויתי לה ולא מהסיבות הנכונות מתקשרת למרכזייה ומבקשת שיעלו לטפל בזה. מיותר לציין מה קרה משם, 8:00 מתקשרת בשנית, הפעם חסרת סבלנות ועכשיו השעה 10:23 אף אחד לא מגיע!! במשך שעות כל אורחי החדר סובלים מרעשי נזילה בלתי פוסקים! ובעצמנו נאלצים להתעסק בלהפסיק את הנזילה במקום לנפוש!!! שלשם כך שילמנו! אני יורדת לקבלה בשעה 9:35 ומבקשת לדבר עם מנהל ממתינה לאדון מקס עד שעה 10:00 טענתו היא שהוא מתחיל לעבוד רק ב 10:00 ולכן חיכיתי עד עכשיו, ולכן גם אף אחד לא התקשר אלי בתשובה לגבי עיניים הארוחות,(להזכיר שערב לפני הוא כביכול חיכה לתשובה ממישהו בטלפון ולכן המתנתי דקות ארוכות בעמידה) אני מתקשה לקבל את הטענה ההזויה הזו שניתן לקבל שירות ממנהל החל משעה 10:00 בלבד! מציפה בפניו את נושא הנזילה, מייואשת ומאוכזבת מהמקום שהגעתי אליו והוא בתגובה גאוותנית ומזלזלת לא מספק תשובות למה אני אורחת המלון אמורה לספוג שירות מזלזל שכזה ועוד לשלם על כך! אומרת לו שאנחנו נעזוב יום קודם ברביעי במקום בחמישיוהוא בתגובה כאילו עשיתי לו טובה! אני רוצה לומר שהיחס הזהכל כך מזלזל ולא מכבד ,סטנדרט נמוך ביותרואני באופן אישי נפגעתי מאותו הנציג שהעסקתם להיות הפנים של המלון מול הלקוחות הוא ישב מולי ולא ענה, אומר לי בפנים שמבחינתו השיחה הזו נגמרה ושאני אצפה לזיכוי על הארוחות ותו לא, בחצי חיוך משפיל ומזעזע! ואני, לא מאמינה ששילמתי על חופשה כזו ממיטב כספי מנופש זה הפך לעינוי והתעסקות בלתי פוסקת ב לקבל את המינימום שמגיע לי, אני מקווה שמישהו יתייחס למייל הזה ירים את הכפפה ויצור איתי קשר, כי אני לא אהסס לקחת את זה הלאה ואף אשמח להחזיר את כספי כדי שאוכל באמת להנות מחופשה וחוויה מתקנת. זה הנייד שלי 0527752556 מצפה לשמוע מכם בהקדם.

Mi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
20 מתוך 100
פשלה גוררת פשלה בבתי מלון שלהם. החל מהרעלת מזון)והרשת כמובן העחעשה שזה קרה לי או שהיה יכול חקרות חחח( וכלה בג'ונגל בקבלת חדרים בלאונרדו קלאב הכל כלול שעות לחכות לחדר אלא שכשעלינו עם המזוודות הכבדות שלנו) כשאמרו שהחדר מוכן)הגענו ב14:30 ומדובר ב17:30( השתוממתימלגלות כי החדר מטונף והמנקים רק הגיעו לנסות לנקות!!!הבעיה העיקרית-אף לאחר אינספור פניות לרות לקוחות אף אחד לא טרח להשיב לי כדאין ברירה, תנהגו כמוני. תתבעו!!

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
90 מתוך 100
השירות היה מצויין מרגע ההזמנה ועד עזיבת המלון. האוכל בחדר האוכל היה עשיר וטעים והחדר הצדיק את המחיר. בטוח נחזור שוב