כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל

בתי מלון
כתובת:אילת
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מריאנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
חוויה הכי גרועה אי פעם!!! הזמנתי חופשה כמתנת חג להוריי, פתאל אישרו את ההזמנה ולאחר 5 ימים פשוט הודעו שקרתה תקלת מחשב והם מבטלים את ההזמנה!!! וזה כשכבר לא ניתן להזמין במקום אחר בגלל הסמיכות לחג. מרוב "נדיבותם" הציעו במקום מלון 3 כוכבים חצי פנסיון (במקום 4 כוכבים הכל כלול!) וזה בתוספת תשלום מהותית!!! בחיים לא נתקלתי בכזו חוצפה!!! אל תזמינו אצלם!!!
הצג עוד

תמי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התארחנו בלאונרדו חיפה,המלון נמצא על חוף הים. שרות מעולה, צוות נפלא בקבלה קיבלו אותנו בחום ובאהבה, אוכל ברמה ממש מעולה!! אהבתי שביום השני לשהותנו החליפו מצעים. במשך כל שהותנו 3 לילות מירי קפון המנהלת כל הזמן נגשה ןשאלה והתעניינה אם הכל בסדר, ברוך ובנעימות. אני חוזרת לשם באוגוסט. ממליצה לכם בחום!
הצג עוד

Jérôme   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
25 מתוך 100
רשת פתאל: לפני כשבועיים הזמנתי דרך האתר של הרשת, 2 לילות במלון לאונרדו אין בים המלח, כמתנת יום הולדת לבת שלי שחגגה 9 שנים, כאשר אני מצויין כי מדובר בזוג וילדה אחת. ליתר ביטחון התקשרתי למרכז בתל אביב ולהזמנות במלון עצמו ע"מ שוב לציין כי מדובר בהזמנת זוג וילדה ושברצוני שהחכה לילדה שלי פתק של יום הולדת שמח בחדר. (ציינתי שאני מוכן לשלם תוספת עבור השירות הזה). אז ככה, כאשר הגענו למלון, קיבלנו חדר (ק.ראשונה) כה קטן שבקושי היה אפשר לזוז שם (בוא נומר, חדר מתאימה לזוג - לא שמן, וזהו זה), ללא מיטה עבור הבת שלי, ללא פתק יום הולדת, ללא נייר טואלת ושרותים ... ללא מילים. כאשר ביקשתי מהקבלה הסברים, איש הקבלה (מבלי להתנצל) אמר: " טוב קח חדר בקומה 2". שוב עלינו עם כל המזוודות לקומה 2 ונחשו מה? קיבלנו חדר דומה אחד על אחד רק שהפעם בקומה 2. בחזרה לקבלה, אותו עובד קבלה, אומר לי: " לא להתרגז אנא חדר חדש בקומה 3, חופשה נעימה". וכמו שנחשתם, שוב קיבלנו חדר דומה לראשון ולשני, אחד על אחד ! כלומר, במילים אחרות, ידע עובד הקבלה שהוא מטרטר אותנו סתם מקומה לקומה לחינם! רק כאשר התרבה מנהלת הקבלה, קיבלנו כעבור 3 שעות וחצי, חדר גדול יותר במטר מרובע, (לפחות את זה), אך גם כן, ללא מיטה לילדה, וללא נייר טואלת. ארוחת בוקר דל ללא מגוון. ללא לחם למחרת מפסח, מים של הברכה מלוכלכת, סביב לברכה טינופת שלא יאומן, בקיצור אכסניה לכל דבר ודבר ! כבר הדאג חודש הבא לפצות את בתי, במלון נורמלי אחר. זאת הייתה פעם הראשונה שאני מזמין ברשת הזו וממש פעם אחרונה. אפילו באפריקה (חוף השנהב) השירות, איכות והמחיר עולה פי מאה על הרשת הזו !
הצג עוד

Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
40 מתוך 100
היינו בתאריך 1-2/3/19 במלון לאונרדו קלאב טבריה לצערי מאכזב מבחינת נקיון ואוכל ברמה ירודה חבל מבעס
הצג עוד

אילנית   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
80 מתוך 100
לאונרדו פלאזה.חוצפה של המנהלת כריסטינה ממש לא לעניין!!!מהבוקר התחננת שינקו לי את החדר לעובדים,לקבלה ושום דבר לא נעשה..חזרנו מהבריכה מותשים רוצים לנוח להתקלח והחדר לא מוכן אין מגבות להתקלח,פחים מלאים,וכו בקיצור חדר כמו שיצאתי בבוקר קיבלתי אותו בערב ממש בושה והציניות והדיבור של המנהלת עוד יותר עיצבן אותי.אין פיצוי והיא עמדה על המילה שלה.
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
תבדקו טוב את התנאים! לא ממליץ בכלל למי שלא החלטי! החליטו לחייב אותי דמי ביטול על סך 200 שקלים על חופשה שמתחילה רק ב29/7 (שהתאריך היום 18/6) ממש חוצפה בעיני,שימו לב!

צביקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בדיוק עכשיו מסיימים סופ"ש מרגיע ומרענן בלאונרדו פלאזה בטבריה הכל היה מעולה ומקסים תודה מיוחדת לרמי מנהל שירות לקוחות שדאג ופינוק ללא הפסקה.. תודה לפתאל ולרמי אנחנו שוב נחזור לפתאל.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול מלון מס 1 בארץץץ!! מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה הצלחה צריך לשכפל .. כבר 14 שנה באותו מלון מרוצים עד הגג מלון אליפות האוכל השירות הנקיון הסדר למרות כמויות של אנשים שפעעעעעע ללא הפסקה זה לא ייאמן תמיד תמיד נקי נעים במשך 14 שנה באותו מלון....כאנדים חובבי מלונות בכל הארץ לא יעזור דבר לאונרדו קלאב טבריה הכל כלול קנו אותנו ביחס בשירות באוכל ... אנשים מעלפים אדיבים מדהימים ... אורטל צאלח הנדירהההה שעושה הכל שיהיה קשורה המנכל יוסי מספר 1 מזהאר הטבח המקסים בסיוני יוסף יונתן אין מילים אחלה צוות אחלה שירות אחלה מלון הופעות צוות בידור שפעעעעעעעעע שפעעעעעעע זכינו יבורך בעל הבית הזה ..... מאת מורן ואלירן קוריאט נהריה...
הצג עוד

לורין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
60 מתוך 100
הרודס ויטאליס- הגענו שני זוגות לחגוג את חג ראש השנה. בקבלה קיבלו אותנו בסבר פנים יפות שני פקידי קבלה נחמדים עם כוס שמפניה ומתוקים. לאחר שהבעתי אכזבה מהחדר והנוף החלקי שלו הפקיד הנחמד עשה מאמצים והחליף לי לחדר עם נוף נהדר ומושלם לים, לבריכות ולהרי אילת. יתרונות המלון: המלון מעוצב בטוב טעם, שקט, נקי, לא המוני, נותני השירות נותנים הרגשה שאכפת להם, פינוקים בחדרים, תמרוקי לוקסיטן ונוף. חסרונות: חדר האוכל בפאלאס ומסעדת לורנס. בחדר האוכל האוכל לא מגרה קר וקשה מאוד לא נהנינו והתאכזבנו. גם במסעדת לורנס האוכל היה ברמה בינונית במסווה של גורמה אך רחוק מאוד מלהיות גורמה. המסעדה היחידה שהתגלתה כהצלחה הייתה התמרינד שהיוותה מסעדה ים תיכונית ברמה ממוצעת. דבר נוסף שהפריע למשפחתי ולי שמרבית המלצרים ונותני השירות לא דוברי עברית אפילו לא מילה אחת לא ידעו מה הם מגישים ונראו חסרי אונים לנוכח האורחים- כפיות מים חמים ועוד דברים בסיסיים תצטרכו הרבה מזל כדי לקבל. דבר שטעון לשיפור הוא התאורה במעליות במיוחד של הלחצנים וכן תחזוק החדרים; חלק מהריפודים והמנורות זקוקים לתחלופה ושיפוץ דחוף. לסיכום, המלון הוא מלון ברמת 4 כוכבים בעיניי, מתאים יותר לזוגות שרוצים לנוח ולא חשובה להם במיוחד חווית האוכל אלא העיצוב הנוף והיחס מצד נותני השירות הישראלים.
הצג עוד

ood123001   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
בתאריך- 3/8/16 הגענו אני וחברה שלי למלון לאונרדו טבריה, (בצפייה שהמלון יהיה נחמד פלוס...) הגענו בשעה 21:10 שילמנו וקיבלנו את החדר.. נכנסנו לחדר אחרי כל הפרוצדורה של התשלום בשעה 21:30 בידיוק!! אך לתדהמתנו קיבלנו חדר זוועה!!!! מלון ישן ומגעיל מבחינת סטריליות , הרגשנו שהגענו לאכסניה.. החלון היה מטונף ברמה דוחה!! המיטות היו מוצעות בצורה מגעילה! השידה של הטלוויזיה הייתה מאוד מלוכלכת ושלא נדבר על המקלחת והשירותים שאי אפשר היה בכלל להיכנס אליהם!! כמובן שכל מה שמופיע בתמונות לא זהה בכלל למה שבפועל!! אחרי שעברנו על החדר הרגשנו שאנחנו לא יכולות להישאר שם דקה. בשעה 22:00 חזרנו עם כל התיקים ללובי לעוף משם כמה שיותר מהר.. אך קיבלנו יחס מזלזל מהעובד שהיה שם בשם "עזיז" והתגובות שלו היו: "אתם היהודים לא יודעים להסתפק בשום דבר כל דבר מתלוננים" - (וכן הוא היה ערבי ) מצטערת יחס כזה אני לא מוכנה לקבל ועוד שעובד ערבי יבוא ויגיד לנו דבר כזה!!! קודם כל, מה העובד הזה חושב לעצמו לערבב ענייני דת ולאום לשיחה שלנו?!?!?!? עוד לא היינו חצי שעה בחדר, והוא בנוסף טוען שהיינו בחדר שעתיים מזל שיש טכנולוגיה מתקדמת ואפשר לדעת מתי הכרטיס גוהץ בידיוק בזמן שהגענו ומתי הכרטיס זוכה!! (רק כרטיס אחד זוכה כי "אישר" לזכות 50% מההזמנה) מיותר לציין שאנו עובדות על הכסף הזה קשה, כמו כל אדם שעובד!! קודם כל זכותנו לעזוב אם אנו לא מרוצים- הוא מבחינתו היה הכי קל לו לענות תשובות מגעילות. בהתחלה הוא בכלל לא רצה לזכות אותנו על התשלום ובנוסף התעלם מאתנו... שיחק אותה כאילו הלך להתייעץ עם המנכ"ל ואישר לזכות אותנו ב50%. רק על העוגמת נפש שחווינו איתו על זה שהוא החליט לפתוח את הפה שלו לגבי דת ערבים\יהודים על זה אני לא אעבור לו בשתיקה!!! וכמובן שנזדכה על שאר הסכום שמגיע לנו!! בקיצור מלון דוחה, מגעיל ישן, ממש הרגיש לנו אכסניית נוער. יחס כזה מרשת פתאל ממש לא ציפתי!! והייתי במספיק בתי מלון כדי שבאמת החוות דעת הזו תהפוך לחשובה מספיק!! המלצה שלי לא להתקרב לשם ב כ ל ל !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up