כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל

בתי מלון
כתובת:אילת
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
משה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
אני רוצה להדגיש שמדובר רק במלון לאונרדו פלאזה ים המלח השירות שלהם זוועה במיוחד לציבור החרדי שירות מתחת לכול ביקורת!!!!!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
20 מתוך 100
התחיל כבר בחדר מסריח עם סדינים מוכתמים בדם דלת של השירותים חורקת ומרעישה ובקושי רב נפתחת ונסגרת דלת כניסה של החדר נתקעת ולא נפתחת רק ביום הרביעי סודרה האוכל של הילדים קר יחס העובדים פשוט מזלזל פשוט סיוט לא מומלץ בכלל
הצג עוד

Rami   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
עכשיו סיימתי נופש במלון הרודס הרצליה , אין לי ולו דבר קטן לשיפור !!!! מלון בעל תודעת שירות גבוהה אשר שם את האורח במרכז וזה מאפיין את כלל העובדים מפקיד הקבלה וכלה בעובד הבל בוי אשר כולם ביחד נותנים שירות מעל ומעבר וניכר שעושים זאת באהבה רבה
הצג עוד

מריאנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
חוויה הכי גרועה אי פעם!!! הזמנתי חופשה כמתנת חג להוריי, פתאל אישרו את ההזמנה ולאחר 5 ימים פשוט הודעו שקרתה תקלת מחשב והם מבטלים את ההזמנה!!! וזה כשכבר לא ניתן להזמין במקום אחר בגלל הסמיכות לחג. מרוב "נדיבותם" הציעו במקום מלון 3 כוכבים חצי פנסיון (במקום 4 כוכבים הכל כלול!) וזה בתוספת תשלום מהותית!!! בחיים לא נתקלתי בכזו חוצפה!!! אל תזמינו אצלם!!!
הצג עוד

תמי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
התארחנו בלאונרדו חיפה,המלון נמצא על חוף הים. שרות מעולה, צוות נפלא בקבלה קיבלו אותנו בחום ובאהבה, אוכל ברמה ממש מעולה!! אהבתי שביום השני לשהותנו החליפו מצעים. במשך כל שהותנו 3 לילות מירי קפון המנהלת כל הזמן נגשה ןשאלה והתעניינה אם הכל בסדר, ברוך ובנעימות. אני חוזרת לשם באוגוסט. ממליצה לכם בחום!
הצג עוד

Jérôme   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
25 מתוך 100
רשת פתאל: לפני כשבועיים הזמנתי דרך האתר של הרשת, 2 לילות במלון לאונרדו אין בים המלח, כמתנת יום הולדת לבת שלי שחגגה 9 שנים, כאשר אני מצויין כי מדובר בזוג וילדה אחת. ליתר ביטחון התקשרתי למרכז בתל אביב ולהזמנות במלון עצמו ע"מ שוב לציין כי מדובר בהזמנת זוג וילדה ושברצוני שהחכה לילדה שלי פתק של יום הולדת שמח בחדר. (ציינתי שאני מוכן לשלם תוספת עבור השירות הזה). אז ככה, כאשר הגענו למלון, קיבלנו חדר (ק.ראשונה) כה קטן שבקושי היה אפשר לזוז שם (בוא נומר, חדר מתאימה לזוג - לא שמן, וזהו זה), ללא מיטה עבור הבת שלי, ללא פתק יום הולדת, ללא נייר טואלת ושרותים ... ללא מילים. כאשר ביקשתי מהקבלה הסברים, איש הקבלה (מבלי להתנצל) אמר: " טוב קח חדר בקומה 2". שוב עלינו עם כל המזוודות לקומה 2 ונחשו מה? קיבלנו חדר דומה אחד על אחד רק שהפעם בקומה 2. בחזרה לקבלה, אותו עובד קבלה, אומר לי: " לא להתרגז אנא חדר חדש בקומה 3, חופשה נעימה". וכמו שנחשתם, שוב קיבלנו חדר דומה לראשון ולשני, אחד על אחד ! כלומר, במילים אחרות, ידע עובד הקבלה שהוא מטרטר אותנו סתם מקומה לקומה לחינם! רק כאשר התרבה מנהלת הקבלה, קיבלנו כעבור 3 שעות וחצי, חדר גדול יותר במטר מרובע, (לפחות את זה), אך גם כן, ללא מיטה לילדה, וללא נייר טואלת. ארוחת בוקר דל ללא מגוון. ללא לחם למחרת מפסח, מים של הברכה מלוכלכת, סביב לברכה טינופת שלא יאומן, בקיצור אכסניה לכל דבר ודבר ! כבר הדאג חודש הבא לפצות את בתי, במלון נורמלי אחר. זאת הייתה פעם הראשונה שאני מזמין ברשת הזו וממש פעם אחרונה. אפילו באפריקה (חוף השנהב) השירות, איכות והמחיר עולה פי מאה על הרשת הזו !
הצג עוד

Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
40 מתוך 100
היינו בתאריך 1-2/3/19 במלון לאונרדו קלאב טבריה לצערי מאכזב מבחינת נקיון ואוכל ברמה ירודה חבל מבעס
הצג עוד

אילנית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
80 מתוך 100
לאונרדו פלאזה.חוצפה של המנהלת כריסטינה ממש לא לעניין!!!מהבוקר התחננת שינקו לי את החדר לעובדים,לקבלה ושום דבר לא נעשה..חזרנו מהבריכה מותשים רוצים לנוח להתקלח והחדר לא מוכן אין מגבות להתקלח,פחים מלאים,וכו בקיצור חדר כמו שיצאתי בבוקר קיבלתי אותו בערב ממש בושה והציניות והדיבור של המנהלת עוד יותר עיצבן אותי.אין פיצוי והיא עמדה על המילה שלה.
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
תבדקו טוב את התנאים! לא ממליץ בכלל למי שלא החלטי! החליטו לחייב אותי דמי ביטול על סך 200 שקלים על חופשה שמתחילה רק ב29/7 (שהתאריך היום 18/6) ממש חוצפה בעיני,שימו לב!

צביקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בדיוק עכשיו מסיימים סופ"ש מרגיע ומרענן בלאונרדו פלאזה בטבריה הכל היה מעולה ומקסים תודה מיוחדת לרמי מנהל שירות לקוחות שדאג ופינוק ללא הפסקה.. תודה לפתאל ולרמי אנחנו שוב נחזור לפתאל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up