כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל

בתי מלון
כתובת:אילת
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
omershaer72   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
25 מתוך 100
קודם כל אני רוצה להקדים ולומר שהביקורת שאני הולך לכתוב פה זה לא על הרשת אלא על מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ספציפית. אני לפחות פעם בחודש מזמין ביום שישי ב-10:00 באתר יאללה פתאל חופשה לי ולבת זוגי ככה כבר 5 שנים לפחות. אני גר בשפלה (ליד גדרה). הייתי בחופשה דרך האתר בנתניה, הרצליה, תל אביב ים המלח אשקלון וכמובן אילת. המקום היחיד שלא הייתי בו זהו מלון לאונרדו פלאזה אשדוד שהוא גיאוגרפית דווקא הכי קרוב אלי (משהו סדר גודל של רבע שעה נסיעה אפילו פחות). הזמנתי לנו מקום ולקחתי גם ארוחת ערב במחיר סביר מאוד (1,120 לזוג למי שמתעקש). מה שקרה ברגע שהגעתי למלון זאת שרשרת אירועים שלא נתקלתי בה בימיי בטח שלא ברשת פתאל (שאני דרך אגב עדיין מאוד אוהב פשוט למלון המזעזע הזה באשדוד אני לא אחזור). קודם כל ואני לא מגזים לקח לי שעה וחצי כמעט לקבל שירות. היה שם כאוס מוחלט ובלאגן בלובי ובקבלת קהל. בתור לא זז בכלל ואנשים עם הילדים בוכים על הידיים ומזיעים כמו חמורים. כשראיתי את זה ניגשתי למנהלת של הלובי מרלן וניסיתי להסב את תשומת ליבה לתור שלא זז מסתבר שאפילו אליה היה תור של אנשים עם ביקורות וטענות. כשהגיע תורי נאמר לי על ידה ואני מצטט "התור זז מדי פעם" זה הכל פשוט הזוי. ביקשתי אם אפשר לשלוח תגבורת שיעזרו לבנות בקבלה כי הן איטיות וקורסות ולא קיבלתי תשובה.אחרי שעה וחצי הגיע תורי בשעה 16:30 ונאמר לי שהחדר לא מוכן עדיין. קודם כל נתחיל בזה שבכלל לא ביקשו מאיתנו תו ירוק בכלל. דבר שני מתי אני אמור לקבל את החדר אם הקבלה גם התעקשו ואיימו לא רק עלי דרך אגב על כולם שמי שישאר אחרי השעה 12:00 ביום שבת למחרת (רוצה לומר ביום העזיבה) הכרטיס אשראי שלו יחוייב באופן אוטומט על הישארות נוספת של עד מוצ"ש. אתם הבנתם? הם רוצים להביא לנו את החדר ממש בכניסת שבת אבל העזיבה תהיה ב-12:00 למחרת אפילו לא 24 שעות של נופש מקסימום 18 שעות. כמובן שבסופו של דבר ביקשתי לבטל את ההזמנה שלי ורק לאחר זמן סוף סוף נענו לבקשתי. הכל מוקלט אצלי בפלאפון. ניסיתי להוסיף את הסרטון בתמונה בביקורת בסוף המשוב פה אבל האתר לא תומך בסרטון. היו שם אנשים דתיים שעוד לא קיבלו חדר לפני שבת ולא ידעו מה לעשות. הייתה שם אישה שעשתה הזמנה על 4 חדרים וביקשה במפורש שכל החדרים יהיו סמוכים אחד לשני וקיבלה 2 חדרים סמוכים אבל ב-2 קומות שונות בכלל. תהיו בטוחים שאני אמשיך להזמין מקומות ביאללה פתאל כי הם בכי טובים בארץ לפי דעתי אבל תהיו בטוחים עוד יותר שלמלון לאונרדו פלאזה אשדוד עם מנהלת הקבלה מרלן אני לא אחזור לעולם!!!
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
30 מתוך 100
הזמנו חופשה לסיום החופש הגדול, הגענו לליאונרדו אשדוד, בכניסה אף אחד לא ביצע בדיקת קורונה נרשמנו והמתנו שלוש שעות למפתח שלא קיבלנו עד עצם היום הזה, בלובי ערכו מסיבת בר מצווה ונאלצנו בגלל מגבלות הקורונה לצאת. זוג חברים שהגיע איתנו קבלו מפתח נכנסו לחדרם וחתפנו הלם מרמת הניקיון, הספה מוכתמת ברמה מגעילה, הכרית מלוכלכת בחדר לזוג היה רק ספל אחד ולא נקי,הרצפה מאובקת. ביקשנו בקבלה שינקו את החדר ודבר לא נעשה, לצערנו היתה התרעה של צבע אדום נכנסו למיגון בחדר מדרגות והיתה שם ממש צחנה הפרוזדור מלוכלך במסכות וכוסות שתייה. מאחר ועדיין לא קיבלנו מפתח ביקשנו לעזוב את המלון. בקבלה נאמר שמבטלים את ההזמנה ללא חיוב זיכוי. החופשה נהרסה אך לא תם הסיוט. בבדיקה בחשבוני גיליתי שבוצע חיוב ללא זיכוי למרות שלא קיבלתי מפתח. במשך כל היום הייתי בשיחות טלפון בין מרכז ההזמנות שטען שמגיע זיכוי לבין המלון שלא טרחו לענות. בסופו של דבר התקשרו מהמלון ובישרו לי שאקבל זיכוי. חוויה מטלטלת, ומזלזלת באורחים.
הצג עוד

aviva   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
20 מתוך 100
הייתי בחופשה בין התאריכים 25 עד 28 ליולי בעליון אלדו טבריה קיבלנו את החדר עם ריח של סיגריות הייתי אצל הקבלה נאמר שהמלון בתפוסה מלאה ישלחו מישהו שיטפל לא נשלח אף אחד בחדר היה קורי עכביש בחדר הילדים ב27/07 ביקשתי שיבוא ולנקות את החדר ויצאנו זה היה בסביבות 12:00 חזרנו למלון בסביבות 23:00 בלילה נכנסת בחדר החדר כמו שהשארתי.לא ניקו לנו את החדר בעל ירד לקבלה לבדוק נאמר לו שכבר שולחת שולחים משק מישהי מי המשק מגיע ואומרת שניקו לכם את החדר עם הויכוח אז הסברתי לה לא ניקו את החדר אני לא הייתי פה תבדקו במצלמות הרגע נכנסנו למלון ואז התחילה לנקות ואז אומרת אין לה מצעים אין לה ציפה להחלפה.בסוף מצא והחליפה. יום העזיבה 28/07/21 לפני עזיבה מלון דיברתי בקבלה שאני רוצה לדבר עם מנהל המלון נאמר לי שהוא מסתובב חיכיתי בסוף אני רואה שהוא לא מגיע פקיד קבלה אמר שיחזור אלייך בטלפון מה המספר טלפון הוא יעביר את זה למנהל המלון ועד היום שאני מחכה שיחזרו אליי ועדיין לא חזרו אני חושבת שהבאתי מספיק זמן שיחזרו אליי מהמלון בשביל לשמוע את החוויות לא נעימות שהייתה לי אז אני אשמח שיחזרו אליי משירות לקוחות מישהו שמתפללים תלונות לא מצאתי טלפון איפה ליצור קשר התקשרתי למוקד של הזמנות אבל המתנות מאוד ארוכות ושאלתי ומצאתי איפהשהו את האתר הזה אז אני מקווה שיגיע.אביבה-0528885601.
הצג עוד

רינת ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
באופן כללי הייתה חוויה טובה ברשת מלונות פתאל. היום התמונה לגמרי השתנתה. אכזבה גדולה. אני שוהה *במלון לאונרדו פלאז'ה אילת* . אתחיל בכך שקיבלנו את החדרים מאוד מאוחר. מאוחר מדי . הגענו למלון מהצפון בשעה 12 בידיעה שניכנס לחדרים בשעה 15:00. קיבלנו את החדרים רק לקראת השעה 18:00!!! אציין כי אני בהיריון, בחודש מתקדם. גיסתי שהגיעה יחד איתי הייתה עם פעוט שלא חש בטוב . היה לו חום גבוה. בנוסף יש לה ילד נכה אשר לא מסוגל להמתין כל כך הרבה זמן . למרות שמנהל המלון ופקידי הקבלה ראו את הנסיבות, לא הייתה שום התייחסות ושום זירוז בנושא. המשכנו להמתין. פשוט ביזיון!!! בשלב מסוים רצינו לבטל את העסקה ולחזור הביתה . מנהל המלון אמר לא פעם, "אתם יכולים לבטל , אין שום בעיה"! אין שקיפות . אין אמת. והייתה תחושה של אדישות ויחס מזלזל ללקוח. כל פעם ניסיון "למרוח" את הלקוח בטענה אחרת על סיבת העיכוב. נאמר לנו ש"עובדים על החדרים". לא ברור על מה עבדו בדיוק ,שכן החדר , בפרט המקלחת, לא נקי בלשון המעטה!! בקיצור אכזבה. תסכול. אם לא הילדים הקטנים , הייתי חוזרת הביתה! מבחינת המלון, שילמת...תתמודדי עם מה שיש. זו התחושה. שוב אכזבה .
הצג עוד

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אנחנו מתארחים בלאונרדו פלאזהנים המלח מרוצים מאוד מהשירות השפע האדיבות למרות הלחץ של יולי אוגוסט
הצג עוד

מיכאל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
35 מתוך 100
היינו במלון לאומרדו פלזה אשדוד לא ניקו את החדרים פרוזדור מלוכלך וריח רע מהליכלוך
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
היי אני רוצה לעדכן כי אני מתארחת ביו ספלאש ריזורט באילת. אני אם חד הורית לילד על הספקטרום האוטיסטי. כילד מיוחד הוא מוכר בכל פארק אפשרי בארץ: ימית 2000 ושאר פארקי המים. לונה פארק. סופר לנד. אפילו האפטלינג בהולנד. הכרה אומר שהוא מקבל מדבקה או תג זיהוי שאנשי הצוות מזהים ואוטומטית הוא עובר לראש התור. מתנצלת שמפרטת פשוט לא כולם יודעים מה זה אומר ילד על הספקטרום ומה זה סף תיסכול והתקף. אז כפי שציינתי אני מתארחת ביו ספלאש ריזורט... אולם, כאן אין הכרה בילדים עם צרכים מיוחדים. הצוות לא יודע מה זה ולא שמע על ילדים כאלו מעולם. כאשר מראש ביררתי בשירות הלקוחות אמרו שכן וכאשר הגעתי למלון לא ידעו מה זה בכלל. פניתי ביום ראשון בצהריים ושוב בערב למישהי שבכלל "עפה" על ההמצאה והרעיון שלי (כי אני כנראה המצאתי את הגלגל כרגע) שיחקה אותה מתלהבת לקחה נייד שלי הבטיחה שצוות הבידור יכין לילד שרשרת שיהיה כתוב ואני מצטטת "אני ילד עם צרכים מיוחדים ולא מחכה בתור" כאילו בואי תצלבי ילד בן 10 עם הבנה בתפקוד גבוה בפניי כולם כאילו לא קשה לו מספיק... מיותר לציין שזה לא קרה מיום ראשון... הילד עומד מעל חצי שעה בתור וחווה תיסכול עצום אפילו בכניסה לחדר אוכל... הנער שעומד בכניסה לחדר אוכל רואה את הקושי של הילד ופשוט מתעלם וממשיך להעביר קבוצות של 4 כדי שאני והבן שלי לא נתפוס שולחן לרביעייה.. מה שבסוף קרה בכל מקרה... שירות מזעזע ולא אמליץ ללכת לשם. פניותיי לפניות הציבור לא נשמעו. באמת לא נשמעו... סירבו לשוחח איתי... כי אני עדיין אורחת. שוב לקחו נייד... יחזרו אלייך... נחיה ונראה. בנתיים כבר נחזור הביתה... רשת מלונות פתאל - Fattal Hotel Chain הצינור
הצג עוד

mariana.shpitz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
מלון מלוכלך האוכל לא טעים חדרים לא מוכנים גם אחרי השעה 16:30
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
25 מתוך 100
פשוט מאכזב .. מג’יק פאלאס חוויה נוראית
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
50 מתוך 100
חזרנו אתמול מלאונרדו פאיוולג אילת היינו 5 חדרים . חגגתי יום הולדת 60 והזמנתי את הילדים שלי. רצתי לציין שהיחס של רוב העובדים במלון לא שירותי בכלל. בכניסה השומר לא עזר לנו ולא הצליע להביא עגלה. כשהגענו הפקיד צעק עלינו שביקשנו להיות ביחד ואמר שלא מצויינת הבקשה למרות שהתקשרנו פעמיים גם למלון וגם לפטתל. הפקיד בקבלה הראה חוסר שקט היה לא נחמד לא אדיב. עברתי עם מזוודה עברו 2 אנשי ביטחון ולא הציעו לפתוח את הדלתות או לעזור. בחדר אוכל המגישים ממש לא נחמדים. כששאלתי אם יש פיצה בבוקר . ענתה לי המגישה אני לא קשורה לפיצות אני לא יודעת.ובכלל לא נעימים. נראה כאילו כועסים תמיד. לציין שבבר הברמנים היו נחמדים ולמרות העומס ענו יפה ועבדו בזריזות ובמיומנות. לחשוב שהגענו מהצפון 6 שעות נסיעה היחס הוא בן הדברים החשובים במלון. יש צורך בשינוי הגישה במלון. כי חבל שלא נחזור למלון הזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up