כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בן קלמר-צלם אירועים

בן קלמר-צלם אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0526234050
95
99 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ruba   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בן הוא צלם מדהים שעוד הכרנו אותו מהחתונה של גיסי, ככה שרצינו שיצלם גם את החתונה שלנוץץץ הוא תפס את כל הרגעים היפים שלנו, הספונטניים, המלאים באהבה, מלאים בחיים , והתמונות אמנם סטילס אבל כלכך חיות שאפשר לחיות את הרגע איתן!בעלי לא כלכך מתחבר לעניין של לעמוד ולהצטלם, ופה בן נכנס לתמונה, הוא צילם אותנו ספונטנית והוא אמר לנו פשוט תהיו אתם, והתמונות יצאו כלכך מושלמות שאי אפשר לדבר
הצג עוד

טל ואור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בן קלמר!!! לא צריך להכביר במילים בנוגע לטיב התמונות ואיכותן. תוכלו להתרשם בעצמכם מהטאצ' הכל כך מיוחד שלו. הסוד הגדול הוא שהכל בוצע בשלווה, ברוגע ובדיוק שאין כמותו. נכנס מהרגע הראשון בחיוך וכל תמונה שצילם הייתה מדוייקת. בלי רעש וצלצולים אלא פשוט עין מקצועית וטובה. הפך את יום החתונה לרגוע באמצעות האנרגיות שמשרה סביבו. נהנינו מכל רגע!
הצג עוד

michal ell   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב23.9.2016 בבית אורן. שישי צהריים. התארסנו בסוף יוני ,ורצינו להספיק לארגן חתונה כך ,שנוכל לנסוע לחופשה בחגים. הגענו לבן דרך הדיג'יי שלנו ,שהמליץ בחום. נכנסנו לאתר האינטרנט ואהבנו מאוד את מה שראינו. נפגשנו ומיד החלטנו שזה זה. ביום החתונה נפגשנו עם בן לצילומי חוץ ולאחר מכן נסענו יחד לבית אורן. במהלך החתונה ,התלוותה לבן צלמת נוספת.ומה נאמר?? את התוצאות ראינו תוך כ40 ימי עבודה,קיבלנו את התמונות ממש לפי זמן ההתחייבות בחוזה שלנו. קיבלנו 1605 (לחלוטין לא צריך יותר ) תמונות אשר מסודרות לפי סדר האירועים. אנחנו.קבלת פנים.חופה.מסיבה ועוד..... התמונות מדהימות.התגובות שאנחנו מקבלים מאנשים הן "וואו". אנחנו נפעמים מהרגעים שבהם בן והצלמת הצליחו להנציח.והכל באיכות הדפסה גבוהה ביותר. התוצאה מושלמת!! כ"כ מושלמת שאני מצטערת שלא הזמנתי את בן לצלם את ההתארגנות שלי בבית. (לכלות לעתיד,לא לוותר על תיעוד גם החלק הזה). אנחנו ממליצים על בן מהסיבות הבאות:מקצועיות,עמידה בזמנים,רמה גבוהה ביותר של צילום ,של עריכה ,של יכולת לסנן מתוך חתונה של 11 שעות את הרגעים שתוך כדי החתונה לא ניתן כלל לשים לב אליהם. כל תמונה היא אומנותית לחלוטין.הכל פשוט כ"כ כ"כ יפה. תודה .
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בחירת צלם הסטילס עבור יום החתונה היא בחירה סופר-חשובה, כי חייבים להיות בטוחים שהוא ידע איך לתעד את כל הרגעים ביום הגדול הזה, מהקטנים ועד הגדולים- בצורה מדויקת, טבעית, אסתטית, נעימה... ועוד דבר שלנו היה מאוד חשוב: לא מבוימת. לשמחתנו הרבה עשינו את הבחירה הנכונה בבן קלמר, כי הוא עשה את כל זאת ועוד... כי כמו בכל דבר- האקסטרות נותנות צבע להכל. בן פשוט נתן מעל ומעבר; הצניעות, הרוגע, המקצועיות והכשרון שלו למעשה נשזרו כחוט השני בכל יום חתונתנו וכך ידענו שתחושת הבטן היתה נכונה :) לאורך כל היום בן השרה אווירה נינוחה, הצליח להוריד את מפלס הסטרס, לגרום לנו לחייך ולצחוק, להשתחרר, לאפשר לנו לבטא את עצמנו ותוך כדי לנווט אותנו בדרכו, וכך להעביר את הצילומים במלואם הכי בכיף שיש. כשקיבלנו את התמונות נפעמנו מהתוצאה האיכותית, האסתטית, מהעריכה המינימליסטית ומהתמונות שהן פשוט מדהימות ביופיין!!! טביעת האצבע הייחודית ניכרת בכל תמונה ותמונה, וביחד עם נטע המקסימה שהצטרפה לבן במהלך האירוע עצמו- קיבלנו מגוון נהדר, שבכל עיון מגלים בו משהו חדש... עוד חיוך, חיבוק, מבט, או עוד משהו קטן מאותו יום קסום. אז רצינו להגיד בהזדמנות זו אינספור תודות על הכל! ♡ אוהבים ומעריכים, איתן ולירון, 24.5.16, איסט ת"א
הצג עוד

shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
במשך זמן רב חיפשנו צלמים לחתונה, קיבלנו המלצה מחברים על בן, פגשנו אותו לראשונה בסקייפ :), בן היה בחו"ל והתפנה לדבר איתנו, הוא היה מקסים והחלטנו לפגוש אותו במציאות. לאחר הפגישה עימו החלטנו לסגור איתו וזו הייתה החלטה מעולה. ביום החתונה בן הקדים להגיע לפני תחילת שלב האיפור (הבנתי שחלק מהצלמים מגיעים לקראת הסוף) ולאורך כל היום הוא היה פשוט איתנו. לקראת סוף המסיבה, אמרנו לבן שמבחינתנו הוא לא חייב להישאר, אבל בן נשאר עד אחרון האורחים. נטע הצלמת המקסימה הצטרפה למקום האירוע, שניהם היו בכל מקום בחתונה וזה ניכר בתמונות שקיבלנו- שבוע אחרי!!! ערוכות ומוכנות :) אנחנו ממליצים בחום!!!
הצג עוד

lironm85   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את בן בחרנו אחרי המלצה מחברה ואחרי שראינו באתר את התמונות המדהימות שלו. אין לנו ספק שעשינו בחירה מצויינת!! בן ליווה אותנו לאורך כל היום משלב האיפור והיה פשוט מקסים, נינוח, רגוע, כיפי, מקצועי ובקושי הרגשנו שאנחנו בצילומים. עוד לפני שקיבלנו את התמונות מהחתונה אנחנו כבר יודעים ובטוחים שהן יצאו מדהימות, יפות ומרגשות. בן מגיע עם צלם וידאו בשם דניאל ועוד צלמת בשם נטע שליוו את כל האירוע והיו פשוט מדהימים וקיבלו פידבקים לא רק מאיתנו אלא גם מכל האורחים בחתונה. צוות בהחלט מנצח ומושלם לכל חתונה!!
הצג עוד

odedliraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גם בן וגם הצלם השני שהוא הביא איתו (בני דויטש) היו בחירה מצויינת. היה מאד כיף ונעים לעבוד איתם. שניהם היו מצחיקים וזורמים. נתנו לנו להיות טבעיים כשרצינו ועזרו וכיוונו אותנו כשלא ממש ידענו מה לעשות עם עצמינו מול המצלמה... :) גם הבאנו מהבית בובת עוגיפלצת קטנה שאנחנו אוהבים ולא חשבנו שיהיה יותר מידי שיתוף פעולה איתה, אבל לשמחתנו בן לגמרי התלהב וזרם עם הרעיון ויצאו איתה תמונות מאד משעשעות ומקוריות. באירוע עצמו הנוכחות של בן ובני הייתה כמעט בלתי מורגשת, אבל הם היו שם, צילמו המון ותפסו את כל הרגעים, כולל כמה שאנחנו פספסנו בעצמינו. את התמונות קיבלנו אחרי פחות משבועיים על 3 דיסקים, כולל עותק בגודל מלא + עותק מוקטן לכל תמונה. הן יצאו מקסימות ואיכותיות.
הצג עוד

love1211   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בן הוא אחד מהספקים שהיינו הכי שלמים עם בחירתם כבר מהשנייה שנפגשנו.הוא היה הצלם האחרון שראינו אחרי 2-3 אחרים וברגע שנפגשנו ידענו שאין שום סיכוי שניקח מישהו אחר. קודם כל, הוא ממש מוכשר. התמונות שלו היו שונות ממה שראינו אצל האחרים, הזוויות היו אחרות ומעניינות ומאוד התאימו למה שרצינו אנחנו באלבום.אהבנו שכל אלבום שראינו לא נראה כמו העתק של הקודם אז יכולנו להבין שכל אלבום מביא איזה אמירה שרלוונטית לזוג ולא אותה שבלונה שחוזרת על עצמה.ביום החתונה הוא הגיע בזמן ועם חיוך, ביחד עם נטע, צלמת סטילס נוספת (שגם היא מקסימה ומוכשרת) ומיקי צלם הוידאו (בחור נחמד מאוד וממש כיפי).הם ליוו אותנו בכל רגע בלי שנרגיש אותם, הקפידו למלא את הבקשות שלנו (לצלם את כל מי שהיה לנו חשוב) ולתפוס את כל הרגעים בלי להפריע לנו במהלך הטבעי של הערב.לא הרגשנו אותם מסביב, לא ביימו אותנו ולא אמרו לנו מה לעשות במהלך הצילומים המקדימים שיצאו פשוט מושלם.מבחינתנו הבחירה בבן קלמר הייתה אחד הדברים הכי חשובים עבורנו בערב הזה והתוצר רק הוכיח כמה שהבחירה הייתה מוצדקת.
הצג עוד

shanigg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בן, נטע ומיקי (צלם הוידאו) היו מדהימים והתמונות יצאו מהמממות!בן והצוות שלו הגיעו בדיוק בזמן שקבענו והיו מקסימים! מאותו רגע עד סוף החתונה הם לא הפסיקו לצלם מבלי שאפילו נרגיש אותם והכל התנהל בצורה מאוד מקצועית.את התמונות קיבלנו מהר מאוד ולא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה שהן יפות, מיוחדות ולא סטנדרטיות.אני ממליצה על בן והצוות שלו בחום!!! לא הייתי מחליפה אותם בשום צוות אחר!
הצג עוד

judi and udi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בן ונטע היו מהממים!!! מתחילת היום הם היו צמודים אלינו צילמו ותיעדו כל רגע ביום המיוחד שלנו.הבקשה שלי אליהם הייתה שלא ארגיש את נוכחותם ואכן מבלי ששמתי לב צילמו אותנו מכל פינה ובכל רגע. מדהים איך שהם מצליחים לתפוס את הרגע מבלי שכולם יעשו פוזות ויתכוונו למצלמה! התמונות הפתיעו אותנו מאוד מכיוון שלא הרגשנו שהם נמצאים איתנו על הרחבה במהלך כל הערב!!ממליצה בחום לכל הזוגות מתחתנים לשכור את שרותיו של בןהמחיר שמציע סביר בהחלט ותוך שבועיים מיום החתונה התמונות כבר היו אצלנו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up