כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלי פאר

אלי פאר

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:0522739745
94
99 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה קשוב ,מקצועי,ובעיקר עשה את היום הזה כיף ומעניין יותר ! באמת ששמו לב שחשוב לו שהרגעים יונצחו ויתועדו! אין מילים הבחירה המוצלחת ביותר שלי בחתונה ! תודה אייל
הצג עוד

אילת.ב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו דרך איזיווד לאסף תמם ונפגשנו עם יניב - סוכן המכירות. לא אהבנו את הרעיון של לא להיפגש עם הצלם לפני שאנחנו סוגרים איתם ונפגשנו עם אלי פאר. מהרגע שהתיישבנו איתו היה לנו ברור שאנחנו סוגרים איתו. הוא היה מאוד נינוח, הסביר לנו הכל לאט לאט, הקשיב לדגשים שלנו, והיתה פשוט פגישה טובה. יצאנו ממנה מאוד מרוצים. ביום החתונה, אלי הגיע אליי כשסיימתי את השיער והאיפור, כולו מחויך, נחמד ורגוע.. וכך עבר כל היום כולו. אלי היה מקסים והיתה בינינו אוירה מצוינת. כולם שאלו אותנו עליו לאחר האירוע - הוא פשוט היה מדהים ואנחנו ממליצים עליו מאוד!!
הצג עוד

לי_אסף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנו מצטרפים בחום לחוות הדעת על אלי. הגענו לאלי דרך "אסף תמם". מעבר לעובדה שאלי איש מקצוע מעולה, הוא גם קסם של אדם. הוא ליווה אותנו כל היום והיה לנו פשוט כיף לשהות במחיצתו.אלי הגיע למעצב השיער אצלו התארגנתי (עומר שמעוני) מוקדם יחסית לשעה שצלמים אחרים מגיעים (קצת אחרי שהמאפרת הגיעה, והיא הגיעה יחסית מוקדם). עשה לי צילומים מדהימים של ההכנות ובכלל הייתה אווירה כיפית ונעימה והרבה בזכותו. בצילומים בחוץ נהנינו מאד ואפילו אני שפחות אוהבת להצטלם הרגשתי נוח מאד עם אלי. בחתונה אנשים פשוט התאהבו בו ולא סתם, הוא היה תוספת משמעותית וכיפית לחתונה שלנו. ממליצה בחום לבחור את אלי להיות הצלם שלכם, המקצועיות והחיוך שלו עשו לנו את היום.
הצג עוד

עדי גבור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין אין אין דברים כאלה! הכרנו אותו בחתונה של חברים טובים בחורף וישר ידענו שהוא יהיה גם אצלנו בחתונה :)התמונות יצאו מ-ד-ה-י-מ-ו-ת !! ומעבר לכשרון המקצועיות והאדיבות, יום החתונה היה מלווה בחבר נוסף בחבר'ה- הצלם.. היה פשוט כייף.אני ממליצה בחום ואהבה להיפגש איתו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up