כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
להקת אוברטון | להקת ארועים

להקת אוברטון | להקת ארועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0504433222
97
99 מתוך 100
לפי 205 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אנדריי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
ערב לפנטיאון. יש מסיבות סטנדרטיות ויש מסיבה עם הלהקה המדהימה הזו, ששונה מכל אירוע אחר. חווינו עם להקת אוברטון אירוע מדהים. כל כך מדהים שלאחר האירוע עוד זוגות ביקשו מירון המנהל את מספר הטלפון, והם יהיו בחתונה הקיץ של חברים שלנו מהעבודה. הנסיון של הלהקה מדבר בעד עצמו, והם מצליחים במקצועיות, מוזיקליות וים של כשרון, גם המבוגרים של האירוע לא נותרו ישובים על הכיסא ורקדו ברחבה עד הסוף והאירוע זרם בלי ששמנו לב לזמן והיה כיף שהיינו מתחתנים שוב וכל הזמן חוזרים לסרטונים מהחתונה כי בזמן האירוע הם גרמו לכולנו אופוריה. זוהי להקה קסומה, מופלאה ומומלצת מאד! כשרואים אותם מבינים הכל מיד והם שדרוג חובה לטעמי לכל מסיבה ואירוע שמחה. תודה לכם אוברטון :)
הצג עוד

קטיה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אני ובעלי ראינו את להקת אוברטון בחתונה של חברים. הקסם של הלהקה הזו מתבטא בנראות, הביצועים והמגוון המוזיקלי שהם מציעים . ירון מנהל הלהקה מתפעל את האירוע כאילו הוא מתחתן בעצמו וכיף לדעת שיש נותני שירות כמוהם. קיבלנו מחמאות על האירוע שלנו גם שבועות אחרי וכולם בפה אחד אמרו שהבחירה בלהקה והמגוון המוזיקלי שהצליח להביא את כולם לרחבה היא מה שהרים את האירוע שלנו לשמיים. מומלצים בחום !
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עשינו אירוע בר מצווה לילד שלנו ונהננו מכל רגע!!!על אוברטון שמענו דרך המלצה כאשר הופיעו בחתונה של אחותי לפני כמעט עשור, ונראה שהזמן עשה איתם רק חסד והשתבחו עם השנים, הרפרטואר שלהם פשוט לא נגמר,הלהקה הרקידה ונתנה שואו מדהים, נענו לבקשות וקלעו לטעם של האורחים מהצעירים ביותר ועד זקני השבט, כולם נהנו תודה רבה לאוברטון על ערב שלא נשכח ועוד ידובר עליו להרבה מאוד זמן!!!
הצג עוד

אליס   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אוברטון הם שם נרדף לאירוע מוצלח. אנחנו והאורחים היינו כל כך מרוצים מהם שאפילו שבועיים אחרי האירוע , חברים של בעלי לעבודה נתנו לו מחמאות . רמת המקצועיות של הלהקה מתחילה מאיך שהם נראים על הבמה וממשיכה לרמת הנגינה המדויקת , המרגשת והמרקידה.כיף שיש נותני שירות כמוהם . זכינו.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
להקה מקצועית בכל רמ״ח איבריה שאני וזוגתי בחרנו אחרי התלבטות רבה בין להקות מהתחום. ההבדל הוא שהקסם של אוברטון מתחיל כבר מהפגישה עם ירון מנהל הלהקה . אדם שכבר תוך 5 דקות היכרות מתייחס לאירוע שלכם כאילו זה האירוע שלו . כבר בשיר הראשון מתוך המגוון המוזיקלי העשיר, ניכר לראות שהלהקה מדברת לכל האורחים , מהילד הכי צעיר ועד האדם הכי מבוגר.הצלחת האירוע שלנו הובטחה מהרגע שסגרנו איתם. מומלץ בחום .
הצג עוד

שאול   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הבחירה הטובה ביותר שלנו הייתה הבחירה בלהקת אוברטון לאירוע שלנו.התלבטנו בין דיג'יי או להקה תקופה לא קצרה ולבסוף החלטנו על להקה שקיבלנו עליה מחמאות כבר משלב קבלת הפנים עם השירים המרגשים ולאחר מכן שהם שרפו את רחבת הריקודים ולא השאירו אף אחד על הכיסא.אי אפשר להישאר אדיש לאנרגיות ולמקצועיות של להקת אוברטון. אנחנו חייבים להם את הצלחת האירוע.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
להקת אוברטון היא האירוע עצמו . חיפשנו להקה שתוכל לשרת קהל מאוד מגוון של צעירים ומבוגרים.בדקנו כל מיני להקות ואז ראינו את אוברטון באירוע של קרוב משפחה.הלהקה הזו היא היהלום שבכתר מבחינת הכל: נראות, סאונד,ביצוע , מגוון מוזיקלי.כל חברי הלהקה היו מחויבים לאירוע כאילו זה האירוע הפרטי שלהם.
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את אוברטון די ברגע האחרון במקרה ועד היום מודים על כך שהם פשוט עשו לנו את החתונה. מילים לא יתארו את האווירה המיוחדת שהלהקה הזו הצליחה לייצר, את החיבורים המיוחדים שהם הצליחו לחבר בין מבוגרים לצעירים וגם ובמיוחד בין מזרח למערב בין שתי המשפחות שלנו. הם היו קלילים וזורמים לצד מקצוענות ללא פשרות. מקסימים. זמרת שרון מוכשרת ומקסימה וירון שניהל את כל האירוע הזה ביד רמה. תודה רבה לכם אלופים
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוברטון הופיעו אצלינו בערב חברה , אני אישית לא הכרתי אותם לפני שבחרנו בהם, אבל הם הדהימו אותנו באנרגיות, בביצועים ובגיוון המוסיקלי. היה להם גם די.ג"י מעולה שבא איתם וביחד איתו הרימו לנו את אירוע השנה ! רקדנו עד שנפלנו מהרגליים . ממליץ בחום .
הצג עוד

רוסלן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
להקה שהיא האירוע עצמו . אני וזוגתי התלבטנו בין להקה או דיג׳יי כמה חודשים עד שראינו את אוברטון בחתונה של קולגה שלי לעבודה. הלהקה הזו מאיצה מ-0 ל-100 תוך שניות ספורות ואפילו המבוגרים של האירוע שנדמה שמגיעים רק לשבת ולהעביר את הזמן , רקדו כמו אחרון הצעירים .אנחנו חייבים את הצלחת האירוע ללהקת אוברטון ולמנהל שלה ירון שהוא אדם מקצועי, נחמד , ישר ועשה לנו את החתונה באותה חשיבות כאילו הוא בא לנגן את קרוב משפחה שלו. אלופים אמיתיים . תודה מכל הלב .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up