כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מר גן מערכות אוורור וחימום בע

מר גן מערכות אוורור וחימום בע"מ

השכרת ציוד לאירועים
טלפון:1-700-50-4734,03-7305712
94
95 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חתונה ביום שישי בצהריים באוגוסט חייבה פיתרון יצירתי שיקל על עומס החום. החבר'ה של מר גן שיחקו אותה בגדול. האירוע הצליח ואין לנו ספק בתרומתם המכרעת
הצג עוד

לבנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארבעה ימים לפני אירוע משמעותי..חתונת צהריים יום שישי של הבן חודש יולי שיא החום התחילו החששות לגבי עומס חום אחרי בדיקות מה הכי נכון יצרנו קשר עם אלכס "ממר גן"מערכות קירור בשיחה הראשונית עם אלכס שהוא מיקצועי בטוח ושידר ביטחון. ונתן פיתרונות כדי לצלוח את האירוע ללא סבל.. אלכס החליט להגיע למקום האירוע ביוזמתו ונתן הצעת מחיר ..התרשמות הראשונה הצעה גבוה.. אך אחרי בדיקות נוספות החלטנו באלכס לא הצטערנו לרגע בזכות אלכס "מר גן" צלחנו לחגוג ולשמוח עם האורחים באווירה קירה ונעימה. אלכס מאחלת לך להמשיך לקרר להנעים ולשמח בעוד אירועים . תודה לבנה אמא של טל החתן
הצג עוד

ישראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
כמה ימים לפני החתונה הרגיש שמזג האויר החם ממשיך לבעוט בעוצמה.... ופנינו לכמה חברות בנושא הפגי חום. קבלנו הצעה מאוד יקרה מאלכס שבא לבדוק את המקום ביוזמתו. ביום הארוע התקינו מוקדם בבוקר את הפגי חום. זה הקל מאוד להקלה ולהורדת החום. סהכ הכל עבר בשלום וגם נציג שנכח כל הארוע לגיבוי. תודה על הכל רק כדאי שתחשבו לרדת במחיר...
הצג עוד

Ayelet & Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו התקיימה ב-18.6.21, יום שישי בצהריים - יום חם במקום שרובו פתוח. הקדמנו ומבעוד מועד, לאחר שיחות עם כמה ספקים של מצננים, סגרנו עם מורן ממר גן שנשמע לנו מבין ובעל ידע, יותר משאר הספקים שאיתם דיברנו. מורן ליווה אותנו לכל אורך התהליך, משלב תכנון פתרון הקירור למקום ועד ליום האירוע עצמו. הוא שלח כבר בשלב מוקדם עובד שלו למקום שיאבחן ויציע את הפתרון הטוב ביותר לקירור שולחנות האורחים שבחוץ, רחבת הריקודים והחופה. הזמנו לבסוף כמות גדולה של מצננים בכדי לקרר את המקום והיינו מאוד מרוצים. ההקמה וסידור הציוד אירעה בשעת בוקר מוקדמת. לאורך כל יום החתונה היה איש מטעם מר גן שתיפעל בהצלחה כ-14 מצננים ודאג שיוציאו תמיד אוויר קר. בסיום האירוע איש התחזוקה שאל האם הכל היה תקין והאם אנו מרוצים. אנו רוצים לציין לטובה את היחס הטוב, המקצועי והאיכפתי שקיבלנו ממורן בהתקשרות והעבודה מולו.
הצג עוד

Danit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כאשר תכננו את החתונה (7.9.18) הבנו שנזדקק לאמצעי צינון. הצוות באולם ישר המליץ על מורן גן, אבל הייתי חייבת לבדוק ספקים אחרים.. נוכחתי שאין תחרות למחיר ולתמורה למחיר. מורן הגיע בזמן, פרש את המצננים בנקודות הנכונות בשטח (התחתנו בגן), בתור הכלה, אחרי צילומים החוץ הזעתי בטירוף, ולא הייתי מצליחה לעמוד בצילומי משפחות בגן אילולא הצוות המפעיל של המצננים היה מכוון אותם בזמנים הנכונים ומשנע למקומות הנדרשים לאורך כל האירוע.. אני הודיתי לו בסיום האירוע, ולדעתי כל מי שיעבוד איתו ירגיש אותו דבר.. מומלץ בחום.
הצג עוד

alcoholyland   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהבנו ברגע האחרון לפני האירוע שמזג האוויר יהיה חם מאוד, פנינו לכמה חברות בניסיוין לברר על צ'ילרים לאירועים. דיברנו עם כל מיני ספקים, חלקם הרגישו די מפוקפקים, בטח כשאנחנו לא מבינים כלום בתחום. ואז הגענו ליואב ממר גן. מהרגע הראשון הוא גרם לנו להרגיש בידיים טובות, דיבר איתנו ספציפית על הצרכים ביחס לאולם שבו התקיים האירוע, ונתן המלצות שלא היו קשורות כלל לצינון. מהרגע הראשון הוא הראה שאיכפת לו שהאירוע יהיה מוצלח, לא רק בפן של הקירור. ביום האירוע הוא דאג להכל, התקשר להודיע שהכל מוכל ומחכה והיה אדיב ונחמד במיוחד. שמחים מאוד להמליץ על החברה.
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם מספר חברות בתחום הצינון לאירוע (בכל זאת מדובר על שישי בצהריים באוגוסט), עם חלק גדול מהספקים הפוטנציאליים יצאנו ברגשות מעורבים. כשהגענו לחברת מרגן ופגשנו את מורן הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, היה חיבור מצויין וכל אילוץ והתייעצות נעשתה בחיוך גדול. באירוע עצמו הצוות שהיה במקום נתן מענה לכל בעיה שנוצרה וללא ספק הם עשו עבודה מצויינת! יצאנו מרוצים מאוד והאורחים שלנו מאוד נהנו!! תודה רבה!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בסוף מאי ביער בחדרה. לא ידענו איך יהיה המזג האוויר (לא ידענו אם נצטרך מחממים או מצננים בכלל) ומר גן היו הכי מתחשבים שיש. לא הלחיצו אותנו לקבל החלטה ויש להם ציוד מתאים לכל מזג אוויר. מומלץ בחום!
הצג עוד

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קיבלנו את הטלפון של יואב ממכר שהתחתן שבועיים לפנינו בתנאים דומים, חתונת צהריים ביום שישי שרבי. יואב נתן לנו מענה ופתרונות מהירים, התחושה הייתה שחשוב לו מהאירוע ושהוא דואג שנקבל את כל מה שאנחנו צריכים לא פחות ולא יותר(במובן חיובי-לא מנסה לדחוף לנו סתם תוספות). קיבל מאיתנו צילומים של המקום ופירוט על האירוע (כמו מספר המוזמנים, 400) והמליץ לנו בדיוק מה כדאי לנו. האירוע היה מדהים והחום הכבד לא הפריע הרבה בזכות מכשירי הצינון והאוורור.
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מצויינת!! יואב הציל אותנו 4 ימים לפני אירוע עם גל חום משוגע. בסבלנות ובאיכפתיות, שלח יופי של צוות שהקים לנו את כל הקירור והתשתיות. אין עליכם!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up