כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פורת פרחים ועיצוב ארועים

פורת פרחים ועיצוב ארועים

חנויות פרחים
טלפון:0544579689
94
99 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
AyeletItay   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רונן פשוט בן אדם מקסים,נכנס לנו ללב בשניה הראשונה שנפגשנו. רונן ידע לקחת את העיצוב שחלמנו עליו ולשלב אותו באירוע שלנו. הוא הגיע אלינו הביתה לפגישה פעמים והציג לנו את סוגי העיצובים השונים,אדם עם המון המון סבלנות וכישרון עיצוב אינסופי. הוא עשה לנו חופה יפיהפיה ועדינה בדיוק כמו שרצינו. סידורי השולחנות היו אלגנטים ויפים .במהלך האירוע ולאחריו קיבלנו אינסוף מחמאות על העיצוב המושלם והכל בזכות בן אדם אחד-רונן פורת.
הצג עוד

מישל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רונן המקסים פשוט אלוף!!! נפגשנו עם רונן כמה חודשים לפני החתונה. רונן איש כפיים, לא מפחד מעבודה מאתגרת ומקצועי מאוד! סיפרנו לו כמה חשוב לנו העיצוב וכמה חשובה הירידה לפרטים הקטנים. היו לנו עוד המון תוספות של עיצוב DIY לחתונה וביקשנו שרונן ישלב את העיצוב שלנו ביחד עם היכולות והעיצוב שלו. רונן ידע לקחת את העיצוב בדיוק לכיוון שרצינו ובנה לנו ערב בלתי נשכח. אחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו היה עמדת השזירה- רונן הפעיל עמדת שזירה לתפארת, עם נראות מהממת ומזמינה לאורחים כך שלכולם היה חשק להגיע ולהתקשט. הזרים והמסרקיות היו עשויים בקפידה וזה גרם לכל האורחים ללבוש עליהם אוירת חג (לקראת חג השבועות:)) רונן דאג לנו לסידורי שולחן מעלפים- כל שולחן היה עמוס בפרחים בגוונים שאנחנו אוהבים משולבים עם אלמנט עיצובי אחר, מסגרות וינטג', מראות, בקבוקונים, עששיות מיוחדות... ממש fairytale! החופה ושביל הגישה אליה היו מעוצבים בטוב טעם. כל הגן היה מקושט בפרחים צבעוניים ומאירי עיניים וזה יצר אוירה קסומה בכל פינה! גולת הכותרת היתה הפיניאטה- הבאנו פיניאטה מלאה בכל מיני קשקושים שהיתה אמורה להיכנס לרחבה במהלך הריקודים. רונן דאג להתקין לנו אותה כך שיהיה אפשרי להפעיל אותה (מה שהיה לא פשוט כלל כי המיקום היה קצת בעייתי ולא אפשר הכנה מראש) ודאג להכניס לנו אותה בזמן הריקודים בדיוק ברגע המתאים. באופן כללי ניתן לומר עליו שהוא יכול לעשות כל מה שרק תבקש! ובלי שתרגיש שאתה מתעסק בזה בכלל- היה לנו שקט כל האירוע והכל תקתק. רונן עזר לי מאוד עם כל העיצוב הנלווה שהכנו. סידר הכל לפני האירוע. דאג שהכל יהיה מתוקתק ובמקום בדיוק כמו שביקשנו (והיה לנו הרבה...) עשה את כל המאמצים בשביל שנהיה מרוצים- והצליח! אז רוצים לומר לך המון המון תודה מכל הלב! עשית לנו אירוע מושלם!
הצג עוד

דודית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פורת הוא איש מקצוע מעולה שיודע לעצב זרי פרחים יפיפיים. מומלץ בחום.

יפעת ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רצינו להמליץ מכל הלב על העיצוב של רונן.מדובר באדם יצירתי ,מקסים , סבלני ונעים הליכות.מאחר ואנחנו מהמרכז , ולא ניידים, הוא מיוזמתו הציע שנקיים את הפגישה בבית שלנו. הגיע עם הלפטופ והציג בפנינו את העבודות המקסימות שלו. היה קשוב לכל בקשה ובקשה, זמין בטלפון, והכל ברוגע סבלנות ומקצועיות. כשהגענו למקום לא האמנו כמה היופי הופך למציאות! הוא עשה לנו חופה מדהימה! פיזר ורדים ורודים, סידורים יפהיפיים והשולחנות היו אלגנטים ומרשימים. חשוב מאוד שהספק שלוקחים אמין ישר, וכמובן מקצועי! לרונן יש את כל התכונות הללו ואף מעבר!
הצג עוד

אריאלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ממליצה בחום על "פורת פרחים ועיצוב אירועים"רונן הגיע אלינו עד הבית, פעמיים!! ישב איתנו בסבלנות, הקשיב לרצונות שלנו,זרם עם הטעם והסגנון שלנו.הראה לנו שלל אפשרויות עיצוב לאולם, לחופה, לקבלת הפנים.כמו כן, הראה לי רעיונות לזרי כלה בעיצובים משגעים.יש שפע של אביזרי עיצוב, פרחים, ורעיונות יפים שיכולים להתאים לכל זוג.רונן לכשעצמו אדם מאוד נעים ויצירתי והיה לנו העונג שעיצב לנו את החופה והאולם (וגם את זר הכלה).הכל יצא פשוט מושלם, כ"כ יפה, מעבר למה שיכולנו לתאר.שוב, ממליצה באהבה לכל מי שמתלבט.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up