כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חן מוגרבי - עיצוב שיער

חן מוגרבי - עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0543146466
91
99 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
חן מהמם! מביא איתו אנרגיה טובה! מרים, נותן יחס אישי. בבוקר היה בחור בשם ניר שעשה לי הכנה, וללווי הגיע אור יהודה המהמם שעשה הכל מדוייק והיה פשוט מקסים! כן יכולה להגיד שנפל לי הבייביליס בשיער דיי מהר והיה נחוץ עניין הליווי והטאצ אפ לפני החופה ובהחלפת תלבושת. בסך הכל מרוצה וממליצה!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
45 מתוך 100
היה חסר קצר וסבלנות ברמות הכי גבוהות שיש ורק חיכה לקבל את הכסף ולעוף משם פחות מומלץ
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אין מילים .. חן ואור נתנו לי ליווי לאורך כל היום. ליווי מעבר לשיער מושלם , דאגו להרגיע , להרים , לתת לי להרגיש כמו נסיכה ולדעת שאני בידיים טובות ! מהרגע הראשון הרשתי לעצמי פשוט להנות מהיום . הם חשבו על הכל ועל כל הפרטים הקטנים. ללא ספק מ-ו-מ-ל-ץ . השיער יצא מושלם , חן הוא אומן ויודע להתאים בדיוק את התסרוקת המתאימה לשמלה ולפנים. אור דאג לי כל היום כמו בן משפחה כמו אח. אין מילים.. תודה
הצג עוד

Palia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל חן הגעתי מהמלצות של המאפרת שלי, ליאת גינזבורג. עוד מהעבודות שלו באינסטגרם היה לי ברור שאיתו אני סוגרת!! עבודות כל כך מקצועיות ומהממות!!! חן בן אדם מקסים ונעים, שזה משהו מאוד חשוב!! בנוסף, הוא ליווה אותי דרך הוואטצאפ בבחירת תכשיט לשיער. השיער שלי לא זז או נהרס אפילו טיפה למרות שהתחתנתי בחודש יוני בגן פתוח. והכי חשוב בשבילי- זה לא היה נראה ששמו עלי בקבוק שלם של ספריי שיער או מיליון סיכות שמחזיקות מגדל! מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!!
הצג עוד

hadar feldman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ווואו! פשוט אין מילים. חן הוא הרבה מעבר למעצב שיער, הוא אומן, ולא מתפשר על להוציא תוצאה פחות ממושלמת. היה לי קשה מאד לבחור תסרוקת ליום החתונה, ובסוף פשוט החלטתי לתת לחן לעשות מה שהוא חושב שיהיה הכי יפה, התוצאה הייתה הורסת! חן מקסים, כייפי, משקיען ומקצוען אמיתי! אפשר לסמוך עליו שלא חשוב מה הוא יעשה, זה יצא מדהים. מומלץ בחום.
הצג עוד

bar1bar24   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה מתחילים לדבר על הבן אדם שעשה לי את יום החתונה למושלם???? הצוות שלו והוא הגיע אליי למלון במלא מצב רוח שמחה ורוגע טיפלו בי כמלכה....דאגו לכל פרט הכי קטן שגם לא היו חייבים... מעבר לזה שבעייני אי אפשר לעבור יום חתונה בלי חן והצוות שלו הוא בן אדם עם לב ענקקקק הוא שווה הרבה יותר ממה שהוא לוקח..תודה על 2 תסרוקות מושלמות אתה מוכשר ברמות על!!!!! תודה על כל המעבר שנתתה ולא הייתה חייב....
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אני אתחיל לספר על הבן אדם הכי מלא בלב ונשמה כי מקצועי ברמות על זה כבר כולם יודעים כאן! אני אספר את הסיפור שלי ואת החוויה המדהימה שהייתה לי עם חן! תיאמתי עם חן לעשות לי עיצוב שיער ללא ליווי לאולם , כאשר כן תהייה תסרוקת שנייה בה אחת המלוות שלי תפרק לי את השיער בעזרת כמה סיכות. באותו יום חן הנסיך אומר לי שהוא מפתיע אותי , הוא מלווה כלה באולם הסמוך לאולם שלי!!!!! והוא מגיע אליי לסדר לי את השיער לפני הכניסה לחופה ואחרי מנה עיקרית לתסרוקת שנייה!!!!! וכל זאת ללא עלות נוספת! נטו הלב שלו והנתינה המדהימה שלו! הוא השקיע מהזמן הפרטי שלו במיוחד עבורי! הוא הפתיע אותי כל כך באותו יום! הייתי בהי מטורף! הוא גרם לי להרגיש נסיכה! בא אליי וסידר לי את השיער שיהיה הכי מושלם שיש! וקיבלתי אינספור מחמאות על שיער! הוא נסיך אמיתי! מקצועי עם ידי זהב ! הוא עושה את מה שהוא אוהב ומכל הלב והנשמה! וזה מורגש! הוא גרם לי להיות רגועה ביום הכי מלא בלחץ ורגש! אין עליו הוא תותח אמיתי!
הצג עוד

B.SM   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כל מה שאומרים עליו נכון! מעצב שיער בחסד עליון, מקצוען, דייקן עם לב גדול והשקעה מטורפת. חן היה סופר מקצועי ונעים מרגע שנפגשנו עד רגע שהוא סיים את העבודה, אחד הספקים הטובים ביותר שבחרתי ליום הזה, שווה כל שקל ממליצה עליו בחום.

YardenOren   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אחחחחח חןןןןן אין פשוט אין מילים!!! אמן אמיתי, מוכשר בצורה יוצאת דופן, לב ז-ה-ב וידיים בצבע תואם ;). חן חבר קרוב של בעלי כך שמהרגע שהוא הציע, הספק הראשון שהיה סגור זה חן, ואני כל כך מרוצה שפשוט אין לי מילים, מאוהבתתתת! כשרון מטורף ואישיות מדהימה, וגם אם לרגע שמים בצד את התסרוקת (תסרוקות) המהממות שהוא עשה לי - אפשר לדבר בלי סוף על החיוך, הרוגע, האווירה הטובה... במילה אחת שלו הוא פשוט מרגיע כל חשש ודואג להכל עד הפרט האחרון והקטנטן ביותר. באמת שפשוט אכפת לו מהכלות שלו באופן אישי וממש רואים את זה. הוא מקצועי בצורה יוצאת דופן ואחד המעצבים היותר מוכשרים (אם לא הכי) שיצא לי לראות. הוא כמובן הגיע איתנו לאולם והיה לו אישית חשוב שאני אהיה מושלמת לאורך כללללל האירוע, אחרי החופה הוא סידר אותי ולפני הסלואו הוא אסף לי ולא נתן לי לזוז לפני שהכל היה סופר מושלם וכל שערה הייתה במקום הנכון. במהלך הסלואו נשאר לי קונפטי על הקוקו וברגע שנגמר השיר הדבר הראשון שחן עשה זה להוציא לי אותו. הוא משקיע את הלב והנשמה שלו בזה, הוא אוהב את מה שהוא עושה ולגמרי רואים את זה. אין מספיק מילים בשביל להסביר כמה אני אסירת תודה וכמה מרוצה יצאתי!!!
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
חן מקסים בטירוף כשרון מדהים עובד עד לרמת דיוק מושלמת כיף להעביר איתו את היום !!! נותן הרגשה נעימה פשוט מושלם.

להמשך גלישה באתר
up