כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
ניר בוקסנבאום

ניר בוקסנבאום

צילום וידאו וסטילס
כתובת:הרצליה
טלפון:0545446640
58
59 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yafit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה ניר על השירות והזמינות :) ;)

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
"הוציא לנו את המיץ" זה אולי הביטוי הכי קרוב, אבל עדיין לא באמת מתאר את העצבים, הדמעות והתסכול שחווינו מיום החתונה. ביום החתונה ובזמן שקדם לו הוא היה מקסים, הכי נחמד שיש ושידר מקצוענות. החל מיום המחרת הכל התדרדר מהר מאד. היתה הבטחה למדגם תמונות לפני הדד ליין שלא התקיימה, ובנוסף - לא התמונות ולא הוידאו הגיעו בזמן. חלק הגיעו באיחור של כמה שבועות, חלק באיחור של כמה חודשים. מילא זה, מסכת הייסורים שעברנו מול ניר עד שקיבלנו את החומרים היתה מייגעת, בלתי נסבלת ותסכול שלא חשבנו שנחווה אי פעם. סינונים, התעלמויות ושבועות על גבי שבועות של התנצלויות ו"מחר זה אצלכם, ממש סליחה". אנחנו היום עוד מעט שמונה חודשים מאז החתונה ועדיין ממתינים לסרט המתוקן אחרי כמה הערות בודדות (אחרי שקיבלנו אותו באיחור של שלושה חודשים, ואחרי קליפ חתונה מאכזב שאנחנו מרגישים שלא ראוי לשיתוף בפייסבוק ושכבר התייאשנו מלנסות לבקש תיקונים עבורו).
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
הגענו לניר דרך המלצה של האולם בו התחתנו , אכן התמונות בפייסבוק מדהימות אבל בפועל לא קיבלנו את אותה איכות כמו שהוא מפרסם. באופן כללי לא ניתן להשיג את ניר לא בטלפונים ולא בהודעות והוא לא חוזר אף פעם. רדפנו אחרי ניר כמעט 3 חודשים רק כדי לקבל את התמונות, אותם קיבלנו חלקית, את החלק החסר קיבלנו אחרי עוד שבועיים של רדיפות. את התמונות הנבחרות לאלבום המעוצב - המעצבת שלו שדרשה 15 ש"ח עבור עיצוב של כל תמונה, שסופסוף הצלחנו להשיג את ניר להבין למה אנחנו לא מקבלים תמונות באיכות שמופיעה באלבומים שהוא מעלה לפייסבוק וכמו שסוכם הוא אמר שכמובן שהוא מעצב את התמונות לאלבום ושאנחנו לא אמורים לשלם אבל לא היה באמת שינוי. את הסרט קיבלנו גם אחרי רדיפות בלתי פוסקות ותירוצים בלתי נגמרים חצי שנה אחרי החתונה. לא מומלץ בכלל!!!
הצג עוד

inbal.tzuberi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
התחתנו ב25\11,לאחר חודשיים של טלפונים לניר קיבלנו סרטון של החתונה,את התמונות אמר שיביא בהמשך,אחרי שוב חודש של טלפונים שבהם ניר עסוק מאוד ולא יכול לענות רק להסתמס כתבנו חוות דעת באתר זה,כמה שעות אחרי החוות דעת טלפון של ניר ששואל "מה קורה ומה העניינים ?"ושהוא רוצה להיפגש להביא לנו את התמונות,לאחר מכן ביקש להוריד את החוות דעת וכך עשינו,ניר ביקש שנגיע אליו לתל אביב ואז צלצל ואמר שיעבור דרכנו,ביקש שנביא לו הארד דיסק לחומר גלם ונתן 2 דיסקים עם תמונות,ואז שוב חודשיים של טלפונים שבהם ניר עסוק,ולבסוף שוב עבר דרכנו והביא את חומרי הגלם,לא קיבלנו את התמונות שלפני החתונה עד היום...לא מומלץ!!!
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא כל כך אוהב להצטלם ולא כל כך יודעים לעמוד מול מצלמה, אחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו בצלם הייתה האווירה הטובה שהוא יוצר ותחושת הזרימה איתו. כבר בפגישה עם ניר קלטנו שמדובר באדם קודם כל מקצועי מאוד, אבל גם עם חוש הומור וקלילות. הצילומים עם ניר והצוות שלו זרמו מאוד, היו קלילים ומצחיקים. לצד הקלילות והצחוקים, ניר ויקי (הצלם השני) עבדו במקצועיות רבה ודאגו לצלם גם הרבה צילומי אווירה ולתעד כל פרט ופרט, החל משלב ההכנות וכלה בשלב המסיבה. לא מיותר לציין שצוות הצילום נשאר איתנו כמעט עד סוף המסיבה והלך רק כששחררנו אותו (ב-3 לפנות בוקר).
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
התחתנו בתאריך 13/11/14 ושכרנו את ניר לתיעוד החתונה. ניר הרשים אותנו מאוד ביחס אישי, תיק עבודות מרשים ונסיון בתחום. עד ליום החתונה הכל היה מעולה ודברים על פניו נראו מבטיחים. כמה ימים אחרי החתונה ניר הפסיק לענות לטלפונים, התחמק בהודעות שלא מתאימות לנותן שירות ולימים התגלו כשקרים מוחלטים. לאחר מסע עינויים שערך כ- 5 חודשים קיבלנו חומר גלם בלבד, לא ערוך, לא מלוטש ולצערי הרב ברמה נמוכה מאוד יש לציין שמדובר רק בצילום הסטילס ולא בחומר הגלם המצולם בווידיאו. לאחר שהגשנו את טופס עריכת הווידאו עברו יותר משלושה חודשים וניר כרגיל מתחמק, לא עונה ושוב מתרץ. עד היום לאחר כ-8 חודשים לא קיבלנו מניר כלום למעט חומר גלם של יום החתונה גם לאחר שקיבל את רוב הכסף שסוכם בחוזה. אחרי חקירות רבות הגעתי לזוגות שנפגעו משירותיו של ניר ונמצאים או נמצאו באותו המצב. לסיכום המלצתי האישית היא לא לשכור את שירותו!!!
הצג עוד

talkoren2   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו לניר דרך חברים. התלהבנו מהתמונות שלו עוד בפייסבוק וכשנפגשנו איתו הייתה לנו כימיה ממש טובה איתו, הוא מצחיק והיה ממש כיף איתו בחתונה! הוא הגיע עם עוד צלם סטילס וצלם וידאו וגם הם היו על הכיפאק. עשינו איתו גם צילומי טראש ובנוסף לתוצאה המהממת הייתה חוויה אדירה.
הצג עוד

טדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
את ניר פגשנו ביום "סיור" בחוות רונית, היה מאוד נחמד, הציג תמונות יפות. היה זמין לכל שאלה עד החתונה. ביקש מחיר גבוה יחסית אם כי בהמשך הסכים לרדת מעט.רק לאחר שנה (לאיחור יש גם לנו אשם תורם) קילנו את התמונות וסרט באיכות בינונית. מרגע שהוא קיבל 2/3 מהכסף לא היה ניתן להשיג אותו בטלפון, לא עונה להודעות, מתחמק. גם לאחר ששילמנו את כל הסכום הבטיח שיספק סרט באיכות FULL HD שעד היום לא סופק. רדפתי אחריו המון כדי לקבל מוצר בינוני, וככל הנראה צריך להגיד תביעה בביהמ"ש כדי לקבל את מלוא התמורה... חבל...
הצג עוד

yofyof   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ניר בוקסנבאום, מעבר להיותו צלם אמן ומוכשר ברמות על, הוא הבן אדם הכי מדהים שיש, ואין יותר כיף מלהעביר איתו ועם הצוות שלו את היום המרגש הזה של חתונה או כל אירוע אחר. ניר יהפוך את העולם וישקיע את כל המרץ שלו בלהוציא את התמונות הכי יפות, למצוא את הלוקיישן הכי מיוחד להצטלם בו, ולאורך כל היום הקצת מלחיץ הזה, הוא האיש הנכון שתמיד יצחיק וירגיע ויתן את ההרגשה הכי הכי טובה בעולם.השיא מגיע כאשר מקבלים את התמונות ופשוט נשארים פעורי פה לנוכח האומנות, היחוד והיופי שבתמונות שלו.הצלמים הנוספים וצלם הוידאו שלו משלימים צוות אליפות!!!!ניר אתה תותח! אוהבים אותך - רן ויופ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up