כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מרדכי אברהם - שמלות כלה

מרדכי אברהם - שמלות כלה

שמלות כלה
92
99 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
מרדכי פשוט אחד האנשים המוכשרים והמיוחדים!!! הוא היחיד שהלכתי אליו למדוד כי פשוט אהבתי את הטביעת יד הייחודית שלו! הרגשתי הכי טוב שיש בשמלה והיא הייתה נוחה ברמותתהוא מהמם וסבלני ומומלץ בחום ❤️
הצג עוד

נעמה ואסף   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מרדכי אברהם המוכשר והאהובשמלה שגרפה מחמאות מקצה לקצה, מיוחדת ולא שגרתית, תהליך העבודה היה מהמם, היחס שלו היה מדהים. אני מאחלת לכל כלה מרדכי בחייה.
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני כל כך לא רציתי ללכת לסלון כלות, עם כל המדידות וכל זה. רציתי שמלה פשוטה ומחמיאה אבל ימי הקורונה סגרו גם את חנויות הרחוב והחלטתי לקבוע עם מעצבי שמלות כלה. התחלתי מהמעצב שהכי אהבתי, מרדכי אברהם. ובזה סיימתי. הגעתי אליו הביתה עם אמא שלי, הוא קיבל אותנו בחמימות. עוד לפני שמדדתי או ראיתי משהו ישבנו ודיברנו להבין את הוויבים. ואז הוא הוציא אותה מהארון. ולא היה צורך לראות עוד. זה היה ברור לכולנו. אבל מרדכי נתן לי למדוד עוד כמה. וזהו, חזרנו אליה וסגרנו עסקה. והיא בדיוק מה שחלמתי,שמלה נוחה! צנועה אבל ממש לא, עדינה, סגורה, תחרה, מלכותית אבל זרקתי על עצמי משהו. בקיצור, מצרפת תמונות...
הצג עוד

Linor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מרדכי הפך את חווית בחירת השמלה לכיפית ונינוחה ! זרם עם הראש שלי , היה זמין ושירותי עד לדקה התשעים שהחלטתי פתאום לשנות משהו בשמלה. באמת אין דברים כאלה , סבלנות ושירותיות בשבילי הם ערך עליון !
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מרדכי מהמם!! אחרי 10 מקומות שחיפשתי בהם שמלות כלה הגעתי למרדכי ומצאתי את האחת. אין ספק שהוא אמן! עם ידי זהב!! כל שמלה שלו מלאה באופי שונה לגמרי!! הרגשתי בשמלה כל כך אני וקיבלתי עליה מלא מחמאות מכל האורחים!

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה למרדכי המדהים על שמלה מושלמתת ועל היחס האישי המדהים הוא עשה לי את כל החוויה למדהימה וקיבלתי עליה אין סוף מחמאות לא הפסקתי להגיד את השם שלו כל הערב כי כולם שאלו בלי סוף מי המעצב המושלם של השמלה הזאתת

Lucia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את השמלה שכרתי ממרדכי אברהם!!! איש מקסים! עם ידי זהב!! השמלה היתה הרבה יותר מדהימה משהעזתי לחלום! מיוחדת מהממת ויוצאת דופן! היה לי נוח במהלך כל הערב, ללא מחוך או בגד גוף, פשוט ללבוש ולהשתולל הכי כיף בעולם! מרדכי נענעה לכל בקשה וגחמה שהיתה לי! ודאג לרצות אותי מהתחלה עד הסוף!!
הצג עוד

יעל ודורן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אברהם מרדכי! בשנייה שפגשתי אותו הבנתי שיש פה חיבור מנצח! מעצב שמלות מוכשר בטירוף ובנאדם חם ואמיתי. תודה לך מרדכי שתפרת לי את השמלה הכי הכי יפה שיש! הרגשתי מושלמת והכל בזכותך!! תודה רבה!יעל ודורן 24.5.2018
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מרדכי פשוט מוכשר ברמות, סובלני, תקתקן, יצירתי ואין מה לאמר... הגעתי אליו, כחודש וחצי לפני החתונה (אירגנו חתונה בחודשיים), ובהריון בחודש רביעי, ומיד זרם, הוא לא אובססיבי לעיצובים שלו, מאוד זורם עם הרצונות שלי ומשדרג אותם. אהבתי שמיד הוא גורם לך להרגיש בבית ולא נעלב אם יש דברים שאתה מתחבר יותר או פחות... לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה מכל עבר... זה היה חלום! ממליצה בחום!
הצג עוד

doreen.zechoval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
המעצב היחיד שפגשתי, תוך חצי שעה יצאתי מהפגישה עם השמלה הנבחרת ❤️ חייבת לציין שזה הדבר הראשון שסגרתי, והתהליך הפשוט ביותר שעברתי כחלק מארגון החתונה. מעבר לעובדה שהוא מוכשר בטירוף והשמלה המושלמת עדיין מהווה נושא לשיחה, היה כל כך כיף לעבור את החוויה הזו עם אדם נעים, מקסים וחיובי 😍 המחיר להשכרה היה הוגן ביותר, מעט התיקונים שביקשתי לעשות נעשו במהירות והתוצאה הסופית הייתה לא פחות ממדהימה ❤️ ממליצה בחום ובאהבה רבה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up