כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ארנונים של יופי - עיצוב זרי כלה מיוחדים, קישוט רכב לחתונה ואקססוריז לכלה

ארנונים של יופי - עיצוב זרי כלה מיוחדים, קישוט רכב לחתונה ואקססוריז לכלה

זרי כלה
טלפון:054-4746809
94
99 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mor Goren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
גלית ממש יודעת להבין את הטעם ומה מתאים מבחינת צבעים וסגנון. אביזר השיער היה פשוט עדין ומקסים ובדיוק מה שרציתי.
הצג עוד

chenm8390   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל גלית המקסימה הגעתי דרך המלצה וישר אהבתי את העבודות שלה! הזמנתי ממנה זר כלה וקישוט לרכב ויצא פשוט מעבר לכל ציפיותיי, הזר היה מדהים ומרשים ביופיו, השילוב של הצבעים והפרחים, פשוט קלע לטעמי בול! גלית היא בן אדם מקסים, נעים, מקצועי ופשוט אומן! ממליצה בחום לכל כלה שרוצה זר מיוחד שלא רואים אצל כל אחת..
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אל גלית הגעתי דרך המאפרת והמסרקת שלי יעל להב, אחרי שהשתמשנו בדוגמאות של העבודות שלה בנסיון שיער וממש אהבתי. לגלית יש מבחר גדול מאוד של זרים מוכנים מפרחי משי במגוון גדלים וצבעים, והיא גם מכינה לפי הזמנה מראש. הגעתי יחסית מרחוק, ורציתי לצאת עם זר כבר באותו יום. גלית הייתה ממש מתחשבת ושיפצה לי זר קיים שבחרתי לפי מה שרציתי - הורידה והוסיפה עלים ופרחים לפי מה שביקשתי. לדעתי הזר ממש הוסיף לתסרוקת, הוא נשאר כמו שהוא ולא התפרק ביום שאחרי ועכשיו יש לי מזכרת ממש יפה שלא תהרס :) ממליצה!
הצג עוד

Limor&Erez   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית היתה מקסימה! מאוד מקצועית ומוכשרת. מורגש שהיא אוהבת את מה שהיא עושה. עשיתי אצלה זר כלה וקישוט לשיער. גלית קלטה בדיוק את הסגנון שחיפשתי. הקישוט לשיער יצא יפה ועדין כמו שרציתי. זר הכלה היה מדהים! הזר הכי יפה שראיתי! נשאר פורח ורענן אפילו מספר ימים אחרי החתונה. לא יכולתי לבחור יותר טוב ממנה.
הצג עוד

אנה ושי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית הייתה מאוד מקצועית ומנוסה - הבינה בדיוק מה אנחנו רוצים וסיפקה את זה על הצד הטוב ביותר. זר הכלה יצא מקסים וקצר מחמאות רבות. כמו כן, הבוטונייר בדש הג'קט לחתן היה מרשים ונתן טאצ' מיוחד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לגלית הגעתי דרך מעצב השמלות שלי ארז עובדיה. היה לי ברור שאני רוצה שהיא תעשה לי קישוט פרחים לשיער. מהרגע שנכנסתי לבייתה הוקסמתי מהפרחונית והאביביות.. כמה קסם. גלית הכינה לי קישוט לשיער המורכב משני חלקים שהותאם בדיוק לצבעי השמלה והפרח שהיה עליה. בנוסף, הכינה לי זר פרחים חיים ליום האירוע שהיה מקסים. לא הפסקתי לקבל מחמאות על הקישוט לשיער, היה מקסים!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לגלית המקסימה הגעתי במקרה ואין שמחה ממני. העבודה המקסימה של "ארנונים" גרפו ועוד גורפות מחמאות, הן העיטור בשיער והן החגורה. בזכות אלו קבלתי את המראה הפורח, העדין והנעים שרציתי. היה לי לעונג לבוא לסטודיו הקטן והחמים. תודה על שנתתם את הנגיעה האחרונה שגרמה לי להרגיש מושלם.
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל גלית דרך מעצב השיער רועי ראובני שהיה לו חזון למה שיהיה לי בשיער, והחזון הזה כלל פרחים קטנים, בודדים ועדינים בצבע לבן שמנת שיהיו שזורים בתוך הצמה שהוא יעשה לי. נסעתי אליה, היא הייתה ממש מקסימה, העבודות שלה מקצועיות ויפיפיות. רואים שהיא עובדת מהלב ושמה לב לכל פרט קטן. הראיתי לה את התמונה של מה שהולך להיות לי בשיער, ואת התמונה של השמלה, יחד החלטנו על צבע שהכי יתאים ועל צורה של הפרחים. ההזמנה שלי כללה 7 פרחים בודדים מקסימים שנראו אמיתיים כל כך!! ביקשתי ממנה שתשלח לי אותם בדואר והם הגיעו ארוזים בקופסה, תוך ממש כלום זמן. הייתי מאוד מאוד מרוצה, הם נשזרו בצורה מושלמת, החזיקו כל הערב וכולם שאלו אותי כל הזמן אם הם אמיתיים - מרוב כמה שהעבודה שלה מושלמת.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קניתי אצל גלית פרחי מדי לקישוט השיער וזר כלה מפרחי משי. גלית מקסימה ומוכשרת והרעיון לזר כלה שישאר לי למזכרת משמח אותי כל פעם מחדש. ממליצה בחום
הצג עוד

גל ויוני   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קניתי אצל גלית, סיכה קטנה עם פרחים, זר דק לשיער וזר כלה.באביזרים לשיער השתמשתי בנפרד באחד ליום צילומים ובאחד לחתונה עצמה, היה מאוד יפה והוסיף מאוד למראה הכללי. את הזר היא עיצבה לי בהתאמה לפרחים שבשיער, יצא מקסים.הזר נשמר טוב, והבאתי אותו להורים שלי יום אחרי :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up