כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

People Photography
91
97 מתוך 100
לפי 39 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אם אתם רוצים את הטובים ביותר, פיפולס פוטוגרפי זו הבחירה לצילום האירוע! הכל כולל הכל היה לא פחות ממושלם. החל משלב הסגירה והתכנון מול אלעד, תום והכי חשובה לירון (!) שעזרה לנו בהכל ובעיקר בהפגת המתח. המחיר עלול להיות מרתיע אבל הוא שווה כל שקל. המקצועיות של כל הצוות הייתה פשוט מטורפת, הירידה לפרטים, האווירה (המדהימה) שהם משרים על הזוג ועל המשפחות, החיבור שהם מצליחים ליצור ובעיקר ההשקעה (כולל כניסה לשיחים, עלייה על חפצים) כדי להשיג עוד פריים מושלם היא לא פחות מחוויה ענקית לזוג. גם בשלב האירוע העצמו, הנראות של הצלמים, היכולת שלהם להקיף את כל הזוויות והאירועים היא לא פחות ממושלמת (וזה הכי חשוב שיש). והכי חשוב - ו...נשיקה... שכל פעם גרמה לנו לחייך ולהוציא מעצמנו את הכי טוב שיש. תודה לכם!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בפגישה הראשונה עם אלעד ותום הוקסמנו מהאישיות שלהם ומהשירות הנעים. הם הציגו לנו אלבומי תמונות והסבירו לנו בסבלנות על החוזה. סגרנו איתם תאריך ל24.3.20 ומאז האירוע נדחה 3 פעמים בגלל הקורונה. בכל הזמן הם היו זמינים אלינו, בעיקר עם לירון המקסימה שעשתה שמיניות באוויר שבכל תאריך חדש שנקבע הם יהיו זמינים אלינו! בסופו של דבר סגרנו תאריך ל30.6.21. בהתחלה המחיר היה נשמע לנו יקר אבל מאוד מהר הבנו שהמחיר לחלוטין מצדיק את עצמו! הגיעו אלינו אלעד, עמי ושגיא בדיוק מופלא! הרימו את האנרגיות לשמיים! פירגנו והעצימו! מעבר לכך היו מקצועיים ברמות שאי אפשר לתאר! הם שמו לב לכל פרט ופרט, כל זווית וכל תאורה, החליפו מלא עדשות במצלמות! היו לנו 2 צלמי סטילס (אלעד ושגיא) וצלם וידאו (עמי שעשה לנו גוד טיים;)).. תפסו כל צעד שלנו ולא פספסו כלום! זרמו איתנו בהכל ואפילו דאגו לנו לשתות כל הזמן!!! היה פשוט כיף והיינו רגועים מאוד!!! מידי פעם נתנו לנו להציץ ביצירות שהם צילמו והיינו המומים מהכישרון שנודף מהם! עשינו את הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! הצלמים הכי מוכשרים ושירותים שיש! שווה כל שקל!!!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
עם כל הרצון לפרגן לספקים בחתונה שבאמת סיפקו את הסחורה האכזבה מפיפל פוטוגרפי כל כך גדולה. פיפל פוטוגרפי הולכים עם שמם לפנים כמותג והמחיר בהתאם. בהתאם לנתוני האירוע שלנו תג המחיר שנקבע - 16,200 ₪ (basic) - לא הוספנו איזה תוספת מסוימת / אקסטרה שעות צילום. כשאתה מקבל תג מחיר ברמה כזו אתה מפתח ציפיות לרמה גבוהה יותר משאר המתחרים בתחום. בכל מקרה, מה שלא תבחרו... שיהיה לכם מזל טוב ובהצלחה!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור אנשים שלא רגילים או נינוחים להצטלם, היינו סקפטיים לגבי כמה שנהיה מרוצים מהתהליך ומהתוצאה. פיפל פוטוגרפי היו מושלמים!!! היינו עם תום, שגיא ופבל - צוות מדהים, כל אחד בנפרד וכולם ביחד גרמו לנו להרגיש הכי בנוח, התאימו את עצמם לגמרי לאנשים, כשמם! זיהו סיטואציות והשתלבו בהן, שידרגו אותן ותיעדו אותן בצורה טבעית וכיפית, ממש שימחו אותנו! אפילו החברים הרגישו שהצלמים רואים אותם ושמים לב אליהם בקטע הכי טוב! עשו לנו וגם למשפחה ולחברים תמונות מהממות!! אותנטיות אבל מחמיאות. הנציחו לנו את הזכרונות בצורה מרגשת ומהממת, היו נעימים, זורמים וכיפים.. הרבה מעל למה שציפינו!! זה מעבר להמלצה חמה, פיפל פוטוגרפי זו בחירה נכונה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
האומנם עברו כמה חודשים מהחתונה אבל בהחלט פיפל שווים המלצה!! קודם כל כשחיפשנו צלמים לחתונה רצינו תמונות מיוחדות ומרגשות, עשינו חיפוש מקיף והלכנו לעוד כמה צלמים מקצועיים, בכל פעם שהראו לנו אלבומים לדוגמא מחתונות שונות הכל היה נראה מן מוטיב שחוזר על עצמו בכל האלבומים, עד שהגענו לתום ואלעד!!! כל תמונה שדפדפנו באלבום היתה עוצרת נשימה!! מעבר למקצועיות תום ואלעד אנשים מקסימים ורגועים ויעשו הכל כדי להוציא את התמונה מושלמת (גם פזאצטא). חשוב לציין שבעלי לא אוהב להצטלם ואני אדם לחוץ והרגשנו הכי בנוח וכיף איתם ביום המרגש והמלחיץ שלנו. בכל פעם שהתקשרתי לשאול שאלות ולהתייעץ עם תום תמיד קבלתי מענה והוא הכי סבלני שיש. בהחלט היתה הבחירה הכי טובה שלנו!!
הצג עוד

YardenOren   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אז כמו שהבטחתי, עריכה: איזה חבר'ה מדהימים ומוכשרים, אמאלה! התמונות והווידאו פשוט עלו על כל הציפיות!!! בחיי שאין לי מספיק מילים להגיד כמה שאני מרוצההה ואיזה החלטה מושלמת זאת הייתה לבחור בהם! פשוט אלופיםםם ------------------------ האמת שעדיין לא קיבלנו את התמונות או את הווידאו מהחתונה, אבל אני פשוט (1) לא יכולה להתאפק, (2) בטוחה שהכל יצא מושלם, (3) תמיד יכולה לערוך את חוות הדעת ולהוסיף תשבוחות ומחמאות... אז לא אכפת לי לכתוב כבר עכשיו :) אל פיפל הגענו אחרי הרבה פגישות אצל הרבה צלמים. בפעם הראשונה נפגשתי עם תום וברגע האחרון בעלי לא יכל להגיע כך שרק אני פגשתי אותו. מעבר לזה שהוא פשוט בנאדם מקסים ונעים, רואים שהוא באמת אוהב את מה שהוא עושה ושיש לו תשוקה אמיתית לעבודה ולמקצוע. העיניים שלו נצצו כשהוא הראה לי את העבודות שלהם, וכשהוא נתן לי לראות קליפ היילייטס לדוגמה הוא זמזם את השיר תוך כדי שצפינו בו. אני אפילו זוכרת איזה שיר זה היה כי פשוט באותו רגע ידעתי שזה זה. בשנייה שיצאתי משם התקשרתי לחבר שלי ואמרתי לו תקשיב, מצאנו צלם. ואין ספק שזו הייתה בחירה מושלמת!!! תום והצוות היו פשוט מקסימים ביום החתונה, השרו אווירה נעימה וזורמת, תקתקו עניינים למרות שהיה עיכוב בלו"ז ולרגע לא גרמו לנו להרגיש לחוצים או מפוספסים. כולם חייכו כל הזמן וזו פשוט אווירה שכיף וטוב להיות בה ביום החתונה שלכם. בנוסף היו לנו צילומי זוגיות עם יאיר, את התמונות האלו כן כבר קיבלנו וראינו ואני חייבת לציין שהאיכות פשוט מדהימה, הם לגמרי יודעים את העבודה ובדיוק כמו אצל תום, גם אצל יאיר היה ברור שיש לו אהבה אמיתית למה שהוא עושה (מי שנכנס לים עם נעלי ספורט וג'ינס (יאיר) או נמרח על שבילי עפר כדי להשיג זווית צילום טובה (תום) חייב לאהוב את מה שהוא עושה). אני יכולה להמשיך לדבר ולדבר עליהם אבל כנראה שאין מספיק מילים בשביל לתאר כמה אני מרוצה!!! תודה תודה תודה על יום מדהים ועל מזכרת מושלמת מאירוע בלתי נשכח :))
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי יצירתיים שיש, הכי מקצוענים, והכי חשוב- הכי רגישים וחמודים. בסופו של דבר, הם האנשים שמבלים איתם כמעט את כל היום הזה... והיה מצחיק וקליל וכיף, בדיוק כמו שרצינו שהיום הזה יהיה. אלופים!

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
בבוקר במספרה ירד גשם, שלחתי אסמס לאלעד שאני עצובה ולחוצה, אלעד היה בדרך אלי למספרה ושלח לי תמונה של שמים כחולים ואמר שהוא מביא איתו את השמש. הוא אכן הביא איתו את השמש. הצוות הגיע ונגמר הגשם! הם צוות של אנשים קסומים שפשוט הפכו את היום הזה מלחוץ ליום כייפי, באמת שאין לי מה עוד להוסיף מעבר לזה שהם מדהימים. אלעד, תום, דור ופבל תודה היה מושלם :)
הצג עוד

almogsystem2   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
תום אלעד וכל הצוות - מקצוענים!!! פשוט אלופים!!! הגענו אליהם מכמה המלצות, וברגע שהגענו ישר סגרנו!! צוות מקצועי, אכפתי! אלופים בלוקיישנים מדהימים! יש מחשבה בכל תמונה, בכל פוזיציה! לפני שסוגרים במקום אחר פשוט ללכת אליהם ולראות עבודות שלהם, ולדבר איתם - לא תרצו אף אחד אחר! אישתי ואני ממליצים בחום רב על פיפל פוטוגרפי! אל תתפשרו על אף אחד אחר!
הצג עוד

RanAndRoni   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו לתום דרך המלצות של חברים, כבר בהתחלה הבנו שאנחנו במקום טוב.היחס הטוב, החום והתחושת ביטחון שקיבלנו מהחברה גרמו לנו לסגור איתם.התחתנו ב3.3.2014 - הצוות היה מעולה, חם, נתן לנו הרגשה כיפית לכל אורך האירוע.התמונות יצאו פגז ! הוידאו יצא פגז ! אנחנו ממליצים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up