כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עינב שלום - איפור ועיצוב שיער

עינב שלום - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
כתובת:ישראל
טלפון:0723954443
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
על עינב שמעתי דרך סטודנטים נישאים ואחרי שיחת טלפון נעימה וכנה, ואחרי שראיתי את העבודה שלה באינסטגרם סגרתי איתה. עינב מושלמת ברמות! עשינו פגישת ניסיון בהם היא הבינה אותי לגמרי גם אם אני לא ידעתי להגיד לה מה בדיוק אני רוצה (אני בחורה שלא מתאפרת בכלל ולא עושה כלום עם השיער שלה ביום יום).מעבר לכך שהיא מאוד מקצועית היא הייתה מאוד נעימה, עדינה ועם המון אנרגיות חיוביות ביום החתונה. בנוסף היא איפרה את אמא שלי, ובגלל שהיה יום מאוד גשום היא לוותה אותי גם באולם.על העבודה שלה אסכם במשפט שאומר הכל: אחרי שירד עלינו מבול רציני בחופה וכולי נרטבתי אני יכולה להגיד שהאיפור והשיער לא זז מ"מ!!!!! אני ממליצה עליה לכל אחת!!
הצג עוד

רותם וירדן קוק   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לעינב האהובה הגעתי דרך סטודנטים נישאיםכבר בשיחת הטלפון הבנתי כמה עשיתי את הבחירה הנכונה! היא הייתה כל כך חיובית מרגיעה ונעימה. ובאירוע עצמו אין מילים לתאראת רמת המקצועיות, את האוירה הטובה שהיא השרתה על כולנוהאיפור לא זז מילימטר, כנל השיעראני ממשיכה לקבל מחמאות ללא הפסקה, הרגשתי הכי זוהרת, הכי אני.ממליצה עליה מכל הלב❤️
הצג עוד

dinka622   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אני מצאתי את עינב דרך סטודנטים נישאים, עשינו שיחת טלפון קצרה, חקרתי את האינסטגרם שלה והתאהבתי. רציתי איפור עדין ומחמיא וזה בדיוק מה שעינב אלופה בו.אפילו בפגישת ניסיון נהנתי, עינב הביאה איתה הרבה אור ואופטימיות לתקופה קצת לחוצה.ביום החתונה היא היתה כמו מלווה נוספת, לא הפסיקה להחמיא ולהרים לי! האיפור והשיער יצאו שלמות, החזיקו מעמד מעולה וקיבלתי מלא מחמאות.
הצג עוד

may   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
את עינב הכרתי דרך חברה שליוויתי אותה וידעתי שהיא תאפר אותי כשאני אתחתןמיד הבנתי שזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתיהכרתי אישה מקצועית, נעימה ואדיבהשהכילה אותי, את השגעונות שלי ואת הרצונות שליאיפרה אותי באופן מדויק לי והשיער ואו, לא האמנתי שהשיער שלי יכול להראות ככה
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
עינב היא בחירה מושלמת! האיפור והשיער פשוט מעולה והחזיק כל היום! מקצועית מעבר לכל דימיון, ועושה הכל ברוגע, משרה ביטחון עם אנרגיות מעולות והרבה כיף! עשינו גם ליווי (החלפתי שמלה והרימה לי את השיער לקוקו גבוה מושקע) והיא היתה כמו עוד מלווה מדהימה ♥ ממליצה לכל אחת!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט אומנית ומוכשרת!האיפור והשיער היו מושלמים! הרגשתי מצד אחד הכי אני ומצד שני הכי זוהרת וזה בדיוק מה שרציתיקיבלתי אין סוף מחמאות והאיפור והשיער החזיקו עד שהגעתי הביתה מהאירוע, שום דבר לא זז.עינב עשתה לי אווירה מדהימה בבוקר של החתונה והיה לי מאוד כיף לפתוח איתה את היום החשוב הזההייתה זמינה לכל דבר קטן כגדול וענתה ברגישות לדחייה מהמלחמה (מעיד המון כבן אדם ואלו בדיוק הספקים שאתן רוצות איתכן)ממליצה בחום!
הצג עוד

shachar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
עינב המושלמת איפרה אותי לחתןנה של אחותי הגדולה לפניי שנתיים וכבר באותו רגע ידעתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי לחתונה שלי 😍 היא הייתה המלאכית שלי בכללל התארגנות לחתונה (גם בהתנהלות לפניי הייתה מקצועית ומקסימה)!!! השיער והאיפור יצאו מושלמים ברמות, החזיקו ולא זזו כל הערב! קיבלתי אלפי מחמאות והרגשתי כמו נסיכה❤️ הנוכחות שלה השרתה רוגע ושלווה , היא הורידה לחץ ועזרה ותפקדה יותר טוב מכל המלוות. עזרה לי להתלבש, להתארגן ונשארה אקסטרה מהזמן החופשי שלה. הספקית הכי טובה בכל החתונה, ההמלצה הכי חמה שיש לי❤️
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעינב דרך "כלות אורבניות". ראיתי שיש על עינב מלא ביקורות טובות, ואהבתי את הנראות של הכלות שפרסמו את הפוסט.
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל עינב דרך סטודנטים נישאים (ממליצה לסטודנטיות לחקור כי יש שם לפעמים מחירים ממש נמוכים ביחס לשוק!), יש עליה ים המלצות באינטרנט, ובצדק! אני לא מתאפרת אף פעם אז קצת חששתי מזה אבל ואוו הרגשתי כמו נסיכה! (קיבלתי המוווווווון מחמאות על האיפור והשיער אחרי האירוע). מבחינת השיער - עינב ספצית בתלתלים אז לכל המתולתלות - אל חשש, אתן בידיים טובות :)
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עינב הייתה נהדרת ומקצועית. טרם החתונה נפגשנו לפגישת ניסיון וייעוץ שבה החלטנו על סגנון האיפור והשיער- היה חשוב לי להראות מאוד מאוד טבעית ועינב לגמרי הבינה ויישמה. ביום האירוע עינב הייתה מקסימה , הגיעה בזמן , האיפור והשיעור יצאו מדהים ולא זזו כל האירוע. קיבלתי הרבה מחמאות . ממליצה בחום!! * עינב גם איפרה את אחותו של החתן שעפה על התוצאה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up