כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית המסיבות

בית המסיבות

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:052-6926701
95
99 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יאניס   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לבנצי דרך הדיג'י שלנו פיל לרנר בנצי דאג לנו כל הערב, החל מאביזרים לרחבה ועד סידורי הושבה. לקחנו ממנו את החבילה המורחבת שכוללת אטרקציות, מגנטים, סידורי הושבה. הכל היה מושלם!!! מומלץ!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בנצי עשה לנו את החתונה,שימח את כולם ונתן לנו מעבר למחיר העיקר שהחתונה תהיה שמחה, הגעתי לבנצי לאחר שלקחתי את dj phil lerner שהם עובדים יחד בדכ,לא הצטערתי צוות מנצח ממליצה!!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אוי בנצי בנצי כמה שמח וצבעוני עשית לנו בחתונה. מי שמתלבט.. שיפסיק!!!! בית המסיבות וחברת דאוס עשיתם לנו הכי כיף בעולם ויש תמונות שמוכיחות זאת .. את בית המסיבות מצאתי לאחר שיטוט באינטרנט עם מבחר מטורף של גימיקים למסיבת רווקות ואז גיליתי שיש להם את חברת דאוס שיש שם את כל מה שאנחנו מחפשים לחתונה בספק אחד .. לקחנו עשן ובועות וקונפטי ובלוני אורז גדולים וצבעוניים והכי חשוב כובעי בלונים לראש בצורות מדהימות ומשעשעות שאנשים פשוט חטפו לו מהיד .. יש לציין יחס מדהים של בנצי לאורך כל הזמן וחיוכים בנאדם מדהים!!!!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מקום מקסים עם המון ציוד מאוד ממליצה

yifatkri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רכשתי ציוד למסיבות דרכם, בעיקר אביזרים מנצנצים ומאירים שלא ראיתי במקומות אחרים המחיר סביר ביותר.. מומלץ!שימו לב שהם נמצאים בקריית חיים , כך שאם אתם מהמרכז הזמינו את האביזרים מראש. אני הזמנתי את האביזרים בטלפון ואספתי אותם באופן עצמאי..
הצג עוד

jenjer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אז ככה קודם כל אני חייבת להגיד תודה ענקית לבית המסיבות ודאוס הפקות על ארוע צבעוני ושמח במיוחד!!!מי שמתלבט לגבי אטרקציות וגימיקים מגניבים לחתונה שלא יהסס ויפנה לבית המסיבות יש להם מבחר רגיל שלא רואים כל יום אפשר להכנס לאתר של בית המסיבות זה לגימיקים ולדברים מגניבים לרחבת ריקודים ודאוס זה לאטרקציות יש להם מלא כניסות יפות לחופה הם עשו לי את החתונה והייתי מרוצה מאוד יש להם דברים מיוחדים במיוחד שלא ראיתי אצל הרבה אחרים!!!
הצג עוד

jenya.blum   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאתר של בית המסיבות לאחר חיפושים רבים ומצאתי את כל מה שחיפשתי.יש להם מגוון מטורף של פריטים שישמחו את האורחים ברחבה ובמחירים ממש ממש זולים יחסית לשאר המקומות.קניתי שק מלא בכל טוב ואני מקווה שהאורחים יהנו מזה.קנינו מלא משקפיים, דברים נוצצים ועם אורות מתחלפים, כובעי, מתנפחים, שרשראות וטבעות.המוכרת גרה בחיפה לכן נסעתי אליה ולקחתי את הכל, צריך לבדוק אם עושים משלוחים.להתנהל מולם עדיף בטלפון כי לא עונים למיילים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up