כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
kafkan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אל נטעחן הגעתי אחרי שקיבלתי הצעת נישואין:) החלטתי שזה הזמן לעשות שינוי.היא התאימה לי תפריט ועזרה לי להסתגל לאורח חיים שונה לחלוטין ממה שהייתי רגילה אליו.ירדתי 8 קילו והגעתי למצב שבו אני מאוד מרוצה מאיך שאני נראית, ירדתי והגעתי למידה 36!וביום החתונה נראיתי מדהים (בלי להשתחצן) הרבה בזכותה.נטעחן מאוד סבלנית, נעימה ותומכת.. השיטה בה היא משתמשת היא שיטה שעוזרת לך לסגל אורח חיים שונה ולא רק לרדת במשקל לצורך חתונה...מומלץ בחום!

מאיה אורלובסקי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הכנות לחתונה, אני חושבת שהנושא שהכי הטריד אותי היה המשקל. הייתי במרכזה של תקופה ארוכה מלאה בדיאטות קשות, דיאטנים שלא התאימו לי וניסיונות קיצוניים וכושלים להרזות שבעקבותם רק עליתי יותר. הגעתי לנקודת שפל, נפשי בעיקר, שאיבדתי תקווה. הגעתי לנטעחן במקרה, מביקורת שקראתי עליה באינטרנט, ואני יכולה להגיד בלב שלם שהיא הצילה אותי ואפילו את הזוגיות שלי שמאוד הושפעה מדיכאון המשקל שהייתי בו... כפי שציינתי, הלכתי ללא מעט דיאטנים בעבר, אבל נטע היתה שונה לגמרי- קודם כל, היא לא קיצונית ולא כופה עליך תפריט נוקשה. בדיוק ההיפך- מה שאת לא אוהבת את לא אוכלת! הכל מותאם ב100% להעדפות שלך, לסדר יום, ל״חולשות״ ולחוזקות. מה שעשה את העבודה בעיניי, שהיא דואגת כל הזמן לוודא שאני נהנית מהאוכל, שאני לא מרגישה מקופחת בגלל התפריט, שאני לא רעבה בשום שלב ומצליחה לאכול גם דברים ״אסורים״ בתפיסת דיאטות רגילה, רק במידה כמובן. היא לא נלחצת או כועסת משום חריגה בתפריט, אלא גורמת לך להרגיש שזה טבעי וגם אפשר לתקן.. זה לא סוף העולם..אני חושבת שהיא מצליחה להבין בצורה מאוד מאוד טובה ונכונה את הגישה של נשים לאוכל וכך מצליחה להגיע לתוצאות מדהימות! לא הרגשתי והקילוגרמים פשוט ירדו מעצמם... אני יכולה להגיד שמעבר לפאן בפגישות שלנו, למדתי ממנה המון ואני מצליחה היום, פעם ראשונה בחיים, לנהל את האוכל במקום שהוא ינהל אותי, אני לא נלחמת בו יותר ומצליחה להנות בתוך המסגרת שבנינו ביחד. לקראת החתונה, כבר הגעתי למשקל היעד שלי בכיף ובלי סבל, רעב ותסכולים. אני ממליצה לכל אחת שרוצה לשנות אורח חיים לתמיד!! כי מפה לא חוזרים אחורה.... :) :)

orpelleg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לנטע הגעתי דרך סטודיו סי בערך חצי שנה לפני שחשבנו להתחתן כך שלא הגעתי אליה בשביל החתונה.אבל ברגע שהחלטנו להתחתן כ"כ שמחתי שאני כבר בעיצומו של תהליך הרזיה.אני ממש ממליצה בחום לכל מי שהולכת להתחתן ולא מרוצה מהמשקל שלה על נטע. כבר בחודשיים הראשונים ראיתי שיפור משמעותי שנמשך גם עכשיו אחרי החתונה.נטע בנתה עבורי תפריט אישי אשר מתחשב בסדר היום שלי ובהעדפות שלי.כחודשיים לפני החתונה שברתי את הכתף ולא יכולתי להמשיך להתאמן כפי שכבר התרגלתי ונטע המקסימה שמרה איתי על קשר במייל באופן כמעט יומיומי וביקשה שאכתוב לה כל מה שאני אוכלת כדי שלא אשמין לפני החתונה.השבר נרפא בזמן וגם המשקל לא השתנה :) השמלה הייתה מהממם ולא הפסקתי לקבל מחמאות על כמה שרזיתי ואיך אני נראית טוב. המעצבת של השמלה בכלל לא האמינה שאני אי פעם הייתי צריכה להרזות הודות לעצות המעולות של נטע והירידה הרציפה והמתונה במשקל.מעל הכל - נטע לימדה אותי איך לאכול נכון ולווא דווקא פחות. אני מרגישה ונראית הרבה יותר טוב בזכותה ואני יודעת שאשמור על המשקל שלי מאחר ומדובר בתזונה נכונה ולא דיאטת כסאח שהורסת את הגוף.נטע, אני מתה עליך!!! נחזור להיפגש בקרוב :)

idit6   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקראת חתונתנו אני ובן זוגי החלטנו להכנס קצת לכושר ולהצר הקפים, מה שהתברר כהחלטה מצויינת גם בגלל שנראנו והרגשנו מעולה ביום החתונה, גם כי המשכנו עם השינוי גם אחרי וגם כי העיסוק בדיאטה והספורט עזר לנו יותר מכל דבר אחר לפרק מתחים, לשפר את הזוגיות ולהרגע לקראת האירוע המלחיץ ביותר בחיינו עד כה. קיבלנו המלצה על נטע חן מחברה טובה, וכבר בפגישה הראשונה הבנו למה היא כל כך התלהבה. בניגוד לדיאטניות אחרות שיצא לשנינו לפגוש לפני כן, נטע היתה נעימה ולא שיפוטית בכלל. היא קודם כל הקשיבה לנו וניסתה להבין את אורח חיינו ורק אז הציעה לנו תפריטים מתאימים וכתבה לנו תוכנית אימונים (זוגית! מה שהיה מאוד כיף). במקום לכפות עלינו תפריט שלא היינו עומדים בו, היא בנתה לנו תפריט שהיה מורכב ממה שאנחנו אוהבים ואפילו שלפה לנו תפריטים של המסעדות האהובות עלינו והראתה לנו מה מתאים לנו משם. אין פה מספיק מקום כדי להגיד עד כמה אני מעריכה את כל מה שהיא עשתה בשבילנו, אבל אומר בקיצור שזו הייתה חוויה משנת חיים, וגרמה לשנינו לשנות את כל התפיסה לגבי דיאטה וכושר. ב-3 חודשים בעלי הוריד 12 קילו ואני 9. פתאום לעלות במדרגות היה כיף, הוא נהיה כולו מוצק וגם אני (במקומות הנכונים). ההרגשה נהדרת. החתונה כבר מאחורינו אבל שנינו ממשיכים להתעמל ולאכול נכון, עכשיו כבר בלי הליווי של נטע חן המדהימה, אבל זוכרים תמיד את משפטי המחץ שלה שנתנו לנו את המוטיבציה להאמין ולהמשיך. אני ממליצה עליה לכל מי שאני פוגשת ומחפש דיאטנית או מאמנת אישית. ההשקעה הכי טובה שעשיתי.

booboo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני כשמונה חודשים, אחרי שכבר סגרנו תאריך ואולם. התחלתי לגשש אחרי שמלת חלומותי. נכון נדוש אבל יש לי חלום כבר מאז שאני ילדה על איך אני אראה בשימלת הכלה שלי.מהר מאוד הבנתי שאני נכונה לאכזבה, ועוד איזה אכזבה....... כנראה שאחרי שרות צבאי, טיול בחו"ל ועוד 4 שנים של לימודי משפטים צברתי מעט קילוגרמים עודפים. נכון רק שישה קילוגרמים, יש יאמרו שזה כלום. לי זה הפריע! לא הרגשתי שלמה עם איך שאני נראת!אל נטעחן הגעתי במיקרה, ראיתי כתבה שלה על תזונה נכונה באיזה אתר. מה שקנה אותי עוד לפני שהתקשרתי הייתה הגישה. כשנפגשנו הבנתי שהכן זו הגישה שחיפשתי. היא לא מאמינה בדיאטות רעב (מה שרוב חברותי עשו לפני החתונה), היעד לא היה הירידה בלבד כי עם השמירה אחר כך, והקלות שבירידה ובשמירה.עברו בדיוק 3 חודשים עד שהגעתי למשקל המטרה, ומאז עוד חמישה, ואני עדיין באותו המשקל.אני נכנסת לשימלת הכלה החלומית שלי (מחגית וויטמן- פישנדג)!!

tuv_it   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפוש שמלת הכלה תפס אותי לא מוכנה. המראה החיצוני אף פעם לא היה חשוב לי אבל פתאום התחלתי לחשוש איך אני אראה בחתונה ובשמלת הכלה. החלטתי להוריד כמה קילוגרמים עודפים וחברה הפנתה אותי לנטע חן ליבנה, שהיא דיאטנית קלינית וגם מאמנת. מהר מאוד מצאנו שפה משותפת והתחלנו לעבוד. תוך חודש ירדתי אומנם כ-2 קילו, אך להפתעתי גיליתי שאני יכולה לרוץ וכל הביטחון העצמי שלי כבר השתפר. שמירת הדיאטה אמנם לא הלכה לי חלק, אבל נטע חן לא התייאשה ממני, ולרגע לא נתנה לי להרגיש רע, להפך. ככל שנפגשתי איתה יותר הרגשתי יותר ויותר טוב עם גופי ומדידות שמלות הכלה הפכו ליותר ויותר מהנות. עכשיו כחודש לפני החתונה, אני נראית ומרגישה מצויין, בשיא הכושר ועם שמלת כלה משגעת וכמעט הכל כבר מוכן. אין לי ספק שהמצב הרוח הטוב שלי הוא הודות לנטעחן. ממליצה עליה בחום לכל מי שרוצה להרגיש טוב יותר לקראת החתונה, שווה כל שקל ושקל!