כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
זוהר ניב

זוהר ניב

תקליטנים
טלפון:0523990698
96
99 מתוך 100
לפי 124 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
כליל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את החוויה שלנו עם זוהר קצת קשה לתאר במילים. נפגשנו איתו בסטודיו שלו בקיבוץ הזורע והיה מדהים. היתה אווירה זורמת וחיבור מהרגע הראשון. החתונה שלנו הייתה בתקופת הקורונה והוא כל הזמן דאג לשאול לשלומנו ולעזור לנו עם המצב. לצערנו בסוף נאלצנו לצמצם את החתונה ל20 אנשים והצורך בנוכחות של זוהר באירוע ירד, אך ביקשנו ממנו לעשות לנו רשימת שירי רקע שינעימו לנו את האירוע. למרות שרצינו לשלם לו הוא התעקש לתת לנו את השירות הזה במתנה. רשימת השמעה שהוא הכין לנו הייתה בול אנחנו וכל האורחים בחתונה נהנו והחמיאו לה. אין ספק שזוהר הוא איש מקצוע ישר ואמין ואנחנו נשתמש בשירותיו בעתיד.
הצג עוד

lena.shubert   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זוהר אלוף! פשוט מקצוען, יודע להתאים את המוזיקה לקהל וקשוב לבקשות מכל קצוות הקשת, ממינסטרים ועד מוזיקה רוסית. קורא את הקהל בצורה מעולה.
הצג עוד

הילה ותומר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את זוהר בחתונה של חברים, שהיתה אחת החתונות השמחות והכיפיות שהיינו בהן, הרבה בזכות המוזיקה המצויינת, שלא רק היתה לטעמנו האישי אלא גם התחלפה בצורה מדויקת בהתאם לקהל על הרחבה ולשלב בחתונה, וכשהחתונה הסתיימה כולם נשארו עם טעם של עוד והרבה רצון להמשיך לרקוד. חודש לאחר מכן יצרנו קשר עם זוהר, שהיה מהרגע הראשון הכי מקסים ושירותי שיש, והרבה יותר מרק "ספק". זוהר היה ממש חבר, הציע לעזור בטיפים וספקים אחרים בארגון החתונה, נתן לנו מחיר הוגן, והיה פשוט כיף איתו לאורך כל הדרך!!! כבר כשיצאנו מפגישת ההיכרות היה לנו ברור שאנחנו סוגרים איתו. היה לנו כל כך כיף בפגישה ופשוט ידענו שנהיה בידיים הכי טובות שיש! זוהר היה סופר מקצועי, הוגן, נעים וחיובי. שתי הפגישות שהיו לנו אצלו לאורך הדרך (היכרות ובחירת המוזיקה) היו בין החלקים הכי מהנים בארגון החתונה! וכמובן גולת הכותרת באירוע עצמו - זוהר היה סופר רגיש אלינו ולרחבה, יצר לנו פסקול חתונה מושלם, בדיוק כמו שדמיינו, והרבה מעבר לזה, קרא את הרחבה בצורה מדהימה, חייך כל הזמן ופשוט זרם ונהנה איתנו. זוהר עזר לנו להיכנס לחופה בכיף כמו שרצינו, ובזכותו הצלחנו להשתחרר וליהנות בטירוף!
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו כל כך שמחים שלקחנו אותו! אחרי שנפגשנו עם כמה דיג'יים, הפגישה עם זוהר הייתה כל כך נעימה ואישית שכשיצאנו ממנו אדיר אמר שמבחינתו אפשר לחתום עכשיו. הוא 100% נטול פוזה וזרם עם כל מה שביקשנו, ומצד שני ידע להחזיר אותנו לקרקע עם בקשות שלדעתו היו לא נכונות (וצדק). הוא ידע לקרוא סיטואציות גם מעבר לתוכנית המקורית של האירוע, והרים קהלים שונים לרחבה בזמן שאחרים ישבו לאכול, מה שיצר מצב שהרחבה כמעט ולא היתה ריקה (גם בזמן האוכל!), ושכולם קיבלו את סגנון המוזיקה שהם אוהבים לרקוד (החל ממיינסטרים ועד עיראקית-פרסית עם מקלות). אין ספק שהוא עשה לי הערב! חוץ מזה, הרחבה הייתה מלאה בצעירים כל הערב עד שביקשנו לסיים.
הצג עוד

ahiadlevi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל זוהר הגענו לאחר ששמענו אותו מנגן בחתונה של חברים שנתיים לפני החתונה שלנו. האינטראקציה איתו הייתה נהדרת בכל המישורים, ותמיד השרה עלינו תחושה שניתן לסמוך עליו ושהוא שם בשבילנו (ובצדק!). הפגישות איתו בסטודיו שלו היו תכליתיות ומועילות ומעל לכל כיפיות :) . הוא הצליח להיכנס בדיוק לראש שלנו ולהבין מה אנחנו רוצים ואיך ליישם את זה. בחתונה הוא היה מאוד קשוב אלינו ונצמד למה שסיכמנו לפני כן בצורה אדוקה וגם ידע להרגיש את הקהל ולהרים את המסיבה בצורה הכי טבעית והכי כיפית שיש.
הצג עוד

ליהיא וג'ייקוב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
זוהר מבחינתנו הוא הדיג׳יי המושלם - הוא היה קשוב למוזיקה שאנחנו אוהבים, הוא דאג לדעת מי האורחים והבין טוב את הרחבה ואיך להרקיד ולשמח! יש לו ספריה רחבה של מוזיקה, בנוסף הוא מקצועי, מדויק, להתנהל מולו היה קל וכיף והוא גם הכי נחמד בעולם!! בקיצור, היתה לנו חתונה מעולה שלא היתה קורת בלעדיו! תודה לך זוהר!!!
הצג עוד

tali   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצים להודות מכל הלב לזוהר המקסים והמקצוען. לזוהר הגענו אחרי שתי חתונות של חברים טובים והוא היה הבחירה הראשונה והאחרונה שלנו. נהנינו מכל רגע כבר מהמפגשים בסטודיו שלוו באווירה נעימה וכיפית. זוהר נתן לנו טיפים והמלצות על ספקים, היה קשוב, אדיב ואכפתי. בזכותו יצאנו מכל פגישה מחויכים ורגועים והיה לנו ערב מדהים עם מוזיקה מעולה ואנרגיות שמחות. ממליצים בחום על זוהר.
הצג עוד

Gur   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לזוהר הגענו דרך רשימת הדיג'יי המומלצים של הגן, גן אירועים בת הגלבוע בקיבוץ גבע. אנחנו גרים בציריך, שוויץ, ככה שהכל התנהל בהתחלה בשלט רחוק. מהרגע הראשון בהתכתבות בוואטסאפ זוהר היה חינני וזמין מאוד ועוד לפני שדיברנו "פנים אל פנים" בסקייפ כבר הייתה לנו תחושה טובה לגביו. אחרי השיחה בסקייפ כבר היה ברור לנו שזה הדיג'יי שאנחנו רוצים בחתונה. לפני החתונה זוהר הזמין אותנו אליו למשרד לבחירת שירים סופית לחתונה, קיבלנו אירוח כיד המלך ונכנסנו מיד לאווירת כיף שהרגיעה את כל ההתרגשות והלחץ מהחתונה. באירוע עצמו זוהר ניהל את העניינים בצורה מקצועית וחלקה ולנו נשאר רק להינות מהמוזיקה ולרקוד יחד עם כל האורחים שנהנו מאוד גם הם😁😁😁
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! זהר מקסים, זורם וקליל! מקצועי ברמות מטורפות. ידע לקלוט אותנו מהרגע הראשון!! קרא את הקהל שלנו באופן מושלם! הרחבה לא הייתה ריקה לרגע!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק זוהר אחד האנשים שעשו לנו את הערב. ההוכחה לכך היא שכבר 6 מאורחינו הזמינו אותו לתקלט גם באירוע שלהם והקפיץ גם להם את האירוע. יחס אישי, מקצועי ואנושי. זוהר תודה לך ומחכים להיפגש איתך באירועים הבאים :)

להמשך גלישה באתר
up