כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פלמינגו - שי פרלמוטר

פלמינגו - שי פרלמוטר

תקליטנים
טלפון:0506577664
96
99 מתוך 100
לפי 120 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רותם   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הספיקו לנו 2 דקות מתחילת הפגישה הראשונה כדי להבין שנכנסנו לסיפור אהבה ומאטצ' מושלם עם שי שמעל הכל קסם של בן אדם. נשמה שמכניסה אור, צבע, אהבה ומוזיקה לחיים. מרגש, חייכן, קשוב, סבלני, אדיב, זורם, מקצועי בטרוף. פשוט חוויה של מוזיקה ואהבה שהפכו את הערב שלנו להכי מושלם בעולם.
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שי תקלט בחתונה שלנו, והיה פשוט מושלם! נפגשנו איתו פעמיים לפני החתונה, ועברנו על העדפות המוזיקה שלנו והסגנון שנרצה בכל חלק באירוע. הוא היה הכי סבלני ומקסים. היה נפלא לשמוע כמה היה קשוב להעדפות שלנו ואיך לאורך כל האירוע השמיע את השירים, הלהקות שבחרנו, בסגנון שהכי מתאים לנו. כל החתונה הייתה שמחה, האווירה מהממת, והמסיבה הייתה נפלאה - בקיצור, אנחנו מרוצים מאד משי ונהננו מהתקלוט שלו מאד מאד מאד. ממליצים בחום!
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
היינו בחתונה ששי תיקלט בה. לא הפסקנו לרקוד 9 שעות. קרא את הקהל כמו ספר פתוח והרחבה לא התרוקנה לרגע. היה מדהים.כשהגיע תורנו, לא היה ספק בכלל וסגרנו מיד.שי היה לא פחות ממדהים, שלט ברחבה, בקהל המגוון ופשוט עמד בכל הציפיות הגבוהות שלנו ממנו ויותר.על הדרך הכרנו חבר!למי שמתלבט, חבל על הזמן להתקשר ולקוות שפנוי בתאריך.
הצג עוד

doron   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הכי תותח שיש מה שהרשים אותי אצל שי זה איך שהוא ניגש לאירוע הוא ממש מרגיש את האנשים וידע להתאים לנו את המוזיקה לחתונה בצורה המיטבית מומלץץץץץץץץץץ בחום !!
הצג עוד

shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו מאיפה להתחיל! בגדול- שי לגמרי עשה לנו את החתונה! הרחבה שלנו הייתה מלאה ושמחה כל האירוע, עד השעות הקטנות של הלילה ושי קרא את הקהל והאורחים שלנו בצורה מושלמת והתאים את השירים והאווירה כמו שרק הוא יודע.מעבר לזה- כל התהליך עם שי מההתחלה ועד הסוף היה פשוט מושלם! שי סופר מקצוען, כיפי והיה זמין לכל שאלה.מהרגע הראשון שנפגשנו שי הקסים אותנו, והיה קשוב וסבלני לכל הבקשות והשאלות שלנו, הפגישות איתו היו כיפיות והוא כל הזמן שיתף מהידע והנסיון שלו.לא הצלחנו לבחור שיר חופה ששנינו אוהבים ושי פשוט בשנייה הבין אותנו ואת הוייב שלנו וידע להתאים לנו שיר מושלם ששנינו סופר אהבנו!כמובן שכל האורחים סופר פירגנו ואהבו את המוזיקה ורקדו בלי הפסקה.אנחנו הכי ממליצים לסגור עם שי, לא תתחרטו!
הצג עוד

ריטה סובקו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו אל שי קצת ספקנים לאחר כמה פגישות עם די ג׳יים אחרים שבהן לא הרגשנו שקראו אותנו בצורה מדויקת. החיבור עם שי היה מיידי והרגשנו איתו מאוד בנוח. הוא לא רק מתמצא במגוון רחב של סגנונות וניכר שאוהב מוסיקה באמת, אלא גם קולט את הזוג שיושב מולו - תוך כמה דקות של שיחה הוא הציע לנו שיר שבירת כוס שישב לנו בול ולא היה יכול להתאים יותר והכל בצורה נעימה, כיפית וחברית. אנחנו רצינו מוסיקה בסגנון פופ-רוק קלאסי של שנות השמונים-תשעים-אלפיים ושי קרא אותנו במדויק, ידע לתת מקום גם לפלייליסטים ששלחנו לו ולאמנים שהדגשנו שאנחנו אוהבים במיוחד.היה לנו כיף גדול, רקדנו כל הלילה וזה בזכותו❤️הערת החתן: איזה נסיך!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מנהל האירוע שלנו המליץ עליו, אנחנו לא מישראל, התקשרנו אליו - הוא היה כל כך אדיב והסביר הכל לפרטי פרטים. שי, הבין אותנו והכין לנו שירים מדהימים. אנחנו אפילו לא ידענו שזה מה שאנחנו רוצים. הוא ידע לקרוא את הקהל בצורה כל כך מקצועית. הכי ממליצה עליו בעולם הוא בן אדם כל כך שירותי ומקצועי.
הצג עוד

Joyce   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה ועד סוף האירוע , שי היה מאוד מקצועי , קשוב והפך את האירוע שלנו לבלתי נשכח!! ממליצים בחום
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שי בחור מקסים, רגיש, עם אוזן מוזיקאלית מדהימה ויכולת לקרוא אותנו כזוג באופן מושלם.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה הקשיב בדיוק לרצונות שלנו והרים לנו את האירוע בכמה דרגות אין על שי בעולם ❤️👑
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up