כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קנגורו די.ג'ייז

קנגורו די.ג'ייז

תקליטנים
טלפון:0723953824
97
99 מתוך 100
לפי 418 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Taleibo   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
הפעם הראשונה שפגשתי את עילי מקנגורו, היתה אי שם ב2017 בחתונה של חברה. התלהבתי ממש מהמוזיקה ואמרתי לעצמי שחייב לזכור לשאול אותה עליו, לעתיד.רצה הגורל ופגשנו שוב את עילי ב2022, הפעם ביחד-מאורסים טריים, בחתונה של חברות.התלהבנו בטירוף וישר השגנו את המספר שלו לשריין אותו לחתונה שלנו. הוא היה הספק הראשון שסגרנו, בלי לחשוב פעמיים בכלל.החתונה נדחתה בגלל המלחמה, ולמזלנו עילי היה פנוי בתאריך החדש והיה מקסים בכל הקשור לשינויים.הוא הבין אותנו ואת הטעם המוזיקלי שלנו ישר, שילב בין סגנונות שאנחנו אוהבים, התחשב בכל הבקשות שלנו ולא פיספס אף שיר שרצינו. (ואני ביקשתי לא מעט)האורחים-מהצעירים ועד המבוגרים, לא הפסיקו להחמיא על המוזיקה, הרחבה לא היתה ריקה לרגע והכי חשוב, אנחנו אישית נהנינו בטירוף מהמוזיקה.באמת שאפילו החפירה הזאת כאן לא מספיקה כדי לתאר עד כמה אנחנו ממליצים על קנגורו דיג'ייז ועילי גולן. מבחינתי, מוזיקה זה הדבר הכי חשוב, בכלל בחיים ובפרט בחתונה. והמוזיקה בחתונה היתה פשוט מושלמת בזכות עילי. מעבר למקצועיות שלו, הוא אדם נעים, צנוע וכייפי והתחברנו אליו מאוד גם ברמה האישית. חד משמעית הבחירה הטובה ביותר שלנו מבין כל הספקים.
הצג עוד

itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני הכרתי את עילי ממסיבות הרוק שהוא עשה בוונדרבר בחיפה. בנוסף הוא היה הדיג'יי בחתונה של בן דוד שלי והיה הרבה יותר ממדהים!!כשנטע ואני החלטנו להתחתן דיברנו עם עילי ומהשניה הראשונה בשיחה איתו ידענו שהוא האחד והיחיד! עילי היה הרבה יותר מדיג'יי בחתונה, הוא היה חבר וחלק מהתהליך, הוא עזר תמך ופירגן כל הדרך.את החתונה שלנו הוא הפך לאחת החתונות הכי טובות בהיסטוריה, הוא נתן את הנשמה ותיקלט בצורה הכי אינטליגנטית שיש!! הוא השאיר את כולם על רחבה כל האירוע ולא הפסיק להרים!כל מי שנכח בחתונה לא הפסיק לדבר על המוזיקה המעולה והתיקלוט המדהים של עילי!!
הצג עוד

Nitzane   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ותקחו את עילי :) יצרנו קשר עם עילי והבנו שהוא האיש שצריך להיות אחראי על המוזיקה בחתונה שלנו. הגענו אליו לפגישה שהפכה לטעימה ממסיבת החתונה שלנו. ביום החתונה עילי עמד בכל הציפיות וניגן את כל מה שביקשנו (והיה המון בקשות!!!!), המוזיקה בחתונה הייתה מעולה ועד היום אנחנו מקבלים מחמאות על המסיבה.
הצג עוד

noynus   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הדיג'יי שלנו היה עילי, מהרגע הראשון היינו באותו ראש מבחינת סגנון והבנו שעומד מולנו בנאדם שמבין טוב את תחום העיסוק שלו.הרגשנו בנוח לתת לו להוביל חלק נרחב מבחירת השירים, והתוצאה הסופית הייתה מעולה. הוא גם הצליח לשלב בצורה חלקה את כל השירים שהיה לנו חשוב שיהיו. עילי יודע לקרוא את הקהל ולהתאים לו את השירים המתאימים בזמן הנכון, ולראייה קיבלנו הרבה תגובות חיוביות על הדיג'יי מהאורחים שלנו.
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אישתי ואני בני 24 ו25 בחרנו בעילי להיות הדיג׳י שלנו.עילי היקר היה עבורנו הרבה יותר מדיג׳י מדהים ואיש מקצוע, הוא היה נעים חברי ונתן לנו המון הכוונה במהלך ארגון החתונה. בחתונה היה לעילי יד חופשית והוא הוכיח יכולת מדהימה לקרוא את הקהל ולהרים את הרחבה. הייתה לנו הרחבה הכי שמחה והכי חייה והרבה זה בזכותו!בנוסף ברגע האחרון אישתי ביקשה לעשות וואלס עם אבא שלה ועילי בחר את השיר שהיה מתאים בדיוק לרגע הזה.אנחנו ממליצים בחום!!! על עילי ועל קנגרו.
הצג עוד

Ossi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
עילי הנהדר עם מוניטין ונסיון של שנים, וזה לא מפתיע שאורחים בחתונות שבו הוא מתקלט משתמשים בשירותיו. רחבות מלאות, אנרגיה מטורפת, ואחרי שהייתי במספר חתונות משתי קבוצות חברות שונות היה לי ברור שאסגור איתו. עילי התעלה על כל הציפיות! התחתנו באיטליה עם קהל מעורב - ישראלים, אנגלים ואיטלקים - כולם עפו בשמיים! רחבה מלאה מכל הגילאים ומכל מוצא- רקדו ושמחו, אנחנו (שנפגשנו במסיבה ואוהבים לרקוד) רקדנו מההתחלה ועד הסוף היינו בעננים וקיבלנו אחר כך ים של מחמאות ופרגונים מהאורחים על המסיבה, הכל בזכות עילי!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
לעיליי האלוף בתבל🤗אחרי התאוששות ממושכת אפשר לומר שאנחנו מספיק בהכרה כדי לכתוב לך 😅 מהשיחה הראשונה ידעתי שבחרנו נכון, הפגישה אצלך הייתה כזאת כיפיית ואחרי החוויה המהממת שהייתה לנו איתך בחתונה של לירון ואלון לא היה לנו ספק שיהיה כיף ומושלם♥️ידענו שאתה שולט בעניינים ושאנחנו לא לבד בכל ההפקה והביצוע וכבר יכולנו לנשום לרווחה☺️תודה ענקית על הסבלנות, התמיכה, תפעול האירוע בצורה מתוקתקת וחלקה, הצחוקים והזרימה, ההשקעה, חדוות היצירה והיצירתיות🙏🏻היה תענוג לעבוד איתך😍 תודה על הזרימה במהלך האירוע, קיבלנו מלא פידבקים על כמה שנהנו מהמוזיקה!! סמכנו עלייך לגמרי וזה באמת הוכיח את עצמו וקראת את הקהל שלנו בול!! וואו וגם ריגשת אותנו מאוד עם השיר של אח שלי🥹כל המקומיים שדיברו איתנו אמרו שלא שמעו את המוזיקה ברחבי הקיבוץ והשכנים שגרים ממש צמוד לבריכה אמרו לאמא של הדר שהם ישבו על הגג, שתו משהו טוב וחגגנו איתנו מרוב שהם נהנו מהמוזיקה גם!! ועובדה שלא סגרו לנו את המסיבה!! מודה שהופתעתי שהצלחנו להחזיק מעמד כל כך הרבה, פשוט היינו ברגע ונהנו לרקוד עם כל מה שהשמעת🤗 בזכותך יכולנו לשחרר ולהנות מהיום הזה עד הסוף בלי טיפת חשש😌 וככה באמת היה!😍 תודההההה♥️♥️♥️
הצג עוד

Sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
עילי באמת עלה על כל הציפיות שלנו! מרגע פתיחת רחבת הריקודים, הוא ניווט בפלייליסט מגוון שלא רק שהעמיד את כל האורחים שלנו על הרגליים אלא גם סיפק בצורה מושלמת את האהבה שלנו ל​​רוק ושירי נוסטלגיה. זה היה איזון קסום, ושילב בצורה חלקה ז'אנרים שונים כדי ליצור אווירה שמחה ובלתי נשכחת. האורחים שלנו לא יכולים להפסיק להתלהב מהכישרון והאנרגיה המדהימה שהוא הביא ליום המיוחד שלנו. לא יכולנו להיות מרוצים יותר מהבחירה שלנו בעילי, הוא באמת הפך את הערב שלנו ליצירת מופת מוזיקלית!תודה עילי!
הצג עוד

Brittney   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
We had a great experience with Ilay. Right from our first meeting, he was honest and had great energy. He understood the type of music we wanted, and worked with us on our playlist, giving his opinions given his experience. We felt confident with him going into our wedding. We knew he was talented. He is truly a music lover and loves what he does.
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חתונת שישי צהריים בגלריה.עילי הרים לנו את הרחבה לאורך כל המסיבה! המוזיקה הייתה מדוייקת עם כל הסגנונות שאנחנו אוהבים היה נראה שהוא יודע מה הקהל המאוד מגוון שלנו חושב בכל רגע וכל הסט היה פשוט מושלם.עילי הוא סופר מקצועי, כבר מהשיחת היכרות יש תחושה שיש על מי לסמוך. איש של אנשים, שמחה ומסיבות כל הדברים שצריך מדיג'י ליום החתונה ולפני.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up