כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג'יי רועי אביטל

דיג'יי רועי אביטל

תקליטנים
טלפון:0506066669
94
98 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
omer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כשנפגשנו בפעם הראשונה עם רועי אביטל כבר ידענו שמצאנו בדיוק את מי שחיפשנו. דיברנו על מוזיקה יותר משעה והוא הבין את הראש שלנו בדיוק. באירוע עצמו הוא היה פשוט מדהים. כבר מקבלת הפנים קיבלנו מחמאות, ורחבת הריקודים לא הייתה ריקה לרגע עד שפינו אותנו מהאולם בכוח :) אין אדם שיודע לקרוא ולהחזיק רחבה כמו רועי. מעולם לא נהנתי כל כך! אפילו אנשים נשואים ביקשו ממני לדעת מי היה ה-DJ, רק כדי שימליצו לחברים שלהם. קחו אותו, אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

bar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נענע מנגנים מוסיקה ובמיוחד רועי אביטל ...פשוט מושלם!!!! עשה לנו ערב מהנה ומחשמל ברמות שאי אפשר לתאר. בזכותו הערב המיוחד שלנו היה מסיבת ריקודים מטורפת. לא יכולנו ולא רצינו להפסיק לרקוד לשניה. עוד לפני שבכלל הכרתי את בעלי ידעתי שאתה תהיה הדי ג'י בחתונה שלי.... ואכן כך היה. מבין כל הספקים... אתה הראשון שידעתי שיהיה בחתונה. יצא לי להיות ב3 אירועים שהיית בהם ונהניתי ואכן לא אכזבת לשנייה. התגובות והפידבקים היו מדהימים. אנשים רקדו ללא הפסקה והכל בזכותך..... תודה על הליווי החם והיחס המושלם לאורך כך הדרך. בלי לחשוב פעמיים רועי אביטל נענע מנגנים מוסיקה!!! המון המון תודה על הכל.
הצג עוד

matan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רועי אביטל האחד והיחיד. מדהים מדהים מדהים. רועי היה הדיג'י הראשון שפגשנו למעשה, הפגישה איתו התקיימה במשרד המהמם שלו, אנו הגענו סקפטים ממש לגבי היכולת לסגור דיג'י. האירוע שלנו היה אירוע שכלל סיגנונות שונים של מוזיקה, כשבכולם רועי פשוט הפגין בקיאות וידע, לא משנה לאן לקחנו אותו ובאמת מרגע שרועי פתח את המחשב במשרד, מיד מבינים שמדובר על איש מקצוע אמיתי, שיודע ומבין מה יוצא לו מהפה. משם הדרך עד האירוע הייתה פשוט מדהימה, קביעת פגישות איתנו בצורה הכי גמישה שיש, קיום פגישות עד השעות הקטנות של הלילה, הקשבה וביצוע לכל השיגעונות שהיו לנו, והכי חשוב הכל עם חיוך ותחושת אדיבות. על האירוע אין מה לדבר, אנשים לא הפסיקו לשאול מי זה הדיג’י התותח הזה, האירוע פשוט היה מטורף, כשרועי מנצח על התזמורת, קשוב לאנשים ומתאים את המוזיקה בהתאם למצב האורחים, כשהשיא של הערב הוא שאנחנו מבקשים מרועי לכבות את המוזיקה והוא מבקש עוד שיר אחד.. לא מכיר אנשי מקצוע כאלה, בטח לא בתחום הזה. שווה כל שקל, באמת איש מקצוע ששונה לחלוטין מנוף אנשי המקצוע של עסקי החתונות.
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אנחנו התחתנו בתאריך 23.3.17, והרבה לפני שאפילו הייתה הצעה, ידענו שאין סיכוי שנוותר על דבר אחד - רועי אביטל הבעלים של נענע מנגנים מוסיקה! נפגשנו איתו פעמיים לפני האירוע עצמו, הייתה אווירה כייפית וקלילה, שאי אפשר שלא לצאת ממנו מופעמים מכמה שהבנאדם הזה אוהב וחי את העבודה שלו. איזה יחס אישי מדהים, איזה חיוביות וכמה אהבה הוא משדר... באירוע עצמו לא הפסיקו לדבר עליו, רועי עשה לנו הפתעה ונתן לנו במתנה דאבל dj בחור בשם מתן, הרחבה לא נחה, המעבר בין שיר לשיר היה מושלם, הם הרגישו וידעו מה הקהל רוצה, תוך התייחסות לכל מה שהזוג ביקש... הם נשארו עד השנייה האחרונה של האירוע, עד אחרון הרוקדים! את האנרגיות הבלתי רגילות שלהם שהם מביאים איתם קשה להסביר במילים, צריך רק לראות. רועי ומתן נותנים הרבה יותר ממאה אחוז לאורך כל הערב, כאילו שזו החתונה של האנשים הכי יקרים להם בעולם. בקיצור - הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה הייתה רועי אביטל !!! מודים לו כל כך!!!
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מלך! עשה לנו את החתונה! אני ואישתי הגענו מקנדה לעשות חתונה בארץ היו הרבה חששות כי אנחנו כבר לא גרים בארץ תקופה ארוכה, ותמהיל האורחים שלנו לא סטנדרטי (הרבה רוסים, והרבה מזרחיים ומעט מאוד צעירים)... דאגנו שבכלל אי אפשר להתאים את המוזיקה ככה שכולם יהיו מרוצים - אבל טעינו. רועי קרא את הקהל באופן מדהים! ראינו ברחבת הריקודים פשוט את כולם, רוקדים ונהנים. המוזיקה הייתה מעולה ואנחנו מאוד נהנו. בימים אחרי החתונה יצא לנו לדבר עם הרבה אנשים שהיו באירוע, והביקורות היו היו מדהימות. כל מי שדיברנו איתו אמר שהאוכל היה מעולה, והדיג'יי עשה את האירוע שמח בטירוף. אז תודה רבה רועי, מאחלים לך המון המון בהצלחה ותמשיך לעשות שמח! אינה ומשה
הצג עוד

karenandohad   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מושלם, פשוט דיג'י שאני מאחלת לכל אירוע שאי פעם אגיע אליו. הפגישה שלנו עם בוב ורועי היתה אחד מהרגעים הכי כייפים שהיו לנו בכל ההכנות לחתונה, פשוט ישבנו בכייף שלנו ושמענו מוסיקה מגניבה, מצד אחד מוכרת אבל עם הפתעות וטוויסטים מפתיעים ויצאנו מאושרים ורגועים בידיעה שהמסיבה שלנו בידיים הכי טובות שאפשר. כל ההתכתבויות של בחירת השירים, ההמלצות שלהם (שאת כולם לקחנו), העבודה שלהם מול מקום האירוע (קסטיאל בת"א) - הכל פשוט זרם בטירוף כשהשיא כמובן היה החתונה עצמה. לא היינו משנים כלום בבחירת השירים, במעברים, הקהל שלנו נשאר לרקוד כמעט עד שלוש בלילה ופשוט לא רצינו שהקסם יגמר! כולם עדיין לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוסיקה, אנשים מתארים איך הם פשוט לא רצו להפסיק לרקוד!! תודה רבה על ערב בלתי נשכח של כייף ואושר טהור!!
הצג עוד

chenariel   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
רצינו להודות מכל הלב לדיג'יי המדהים רועי אביטל שפשוט עשה לנו את ערב החתונה! רועי הפך את הערב למיוחד ביותר, תיאם איתנו פגישות שהיו נוחות לנו, נתן רעיונות איך לגרום לאירוע להיות יותר מושלם ויותר מרגש! אז רועי תודה לך נשמממה !אנחנו ממליצים על רועיייי מכללל הלב! רועי, בזכותתתך אנשים לא ישבו רגע ורצו להישאר עד 6 בבוקרררר! אין עליייך בעוללללם יא תותחחחח!
הצג עוד

yonit7   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אלוףףףףףףףףףףףףףףףף, אין עלייך, עשית לנו חתונה מהסרטים, אין אחד שלא פנה אלינו ושאל אותנו עלייך, דאגת לנו להכל , פשוט אין לי מילה רעה אחת להגיד עלייך.עשית לנו פשוט שמח והרחבה הייתה פשוט באויר בכל שיר מחדש.ממליצה עלייך וימשיך להמליץ עוד הרבהההההההה כי עשית לנו שמחחחח בטירוף!!!
הצג עוד

linoi1687   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שלום לכל המתחתנים והמתחתנות:)אני חייבת לשתף אותכם בחווית השירות הטובה ביותר שקיבלתי במשך כל חיי!!!!!קיבלתי יחס אישי, חם ומבין, קיבלתי המון עזרה בבחירה של המוסיקה, ושל הז'אנרים.רועי ישר קלט אותי, קלע בדיוק לטעם של האורחים שלנו, גם בעלי היה מאושר, והבחירה בדיג'יי היא מכריעה וקריטית!דמיינתי את כל הקהל שלי רוקד, ואת כל הרחבה מלאה וזה פשוט התגשם!היה אירוע מרגש וסוחט דמעות והמון בזכות רועי
הצג עוד

lironitay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רועי אביטל! פשוט כישרון בלתי רגיל, חתונה של דתיים שהקהל לא ישב לרגע...אנשים לא הפסיקו לקפוץ באחת וחצי בלילה! בחירה מעניינת, מגוונת, ידע בדיוק לזהות מה ואיך הקהל אוהב!פשוט מושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up