כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הובלות הקיבוצניקים

הובלות הקיבוצניקים

הובלות
כתובת:
טלפון:0572184149
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
leamir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
המובילים איחרו בשעה וחצי. המובילים דרשו עוד 1200 שקל אחרי שהורידו את רוב הדירה, ולאחר שהיה סוקר. המובילים איבדו חלק מארון שהם פירקו והרכיבו ולכן הוא עקום. המובילים פרקו ארגזים שבירים הפוך. נשברו דברים רבים במעבר. אין עם מי לדבר. במשך שבועיים אני רודף אחריהם לפיתרון ולא נמצא כזה.
הצג עוד

Beth   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
שתי סיבות יש כנגד התקשרות עם החברה ואמנה אותן מהקל אל הכבד. 1. מקצועיות: ב זמן הצעת המחיר נקבע שאני צריכה לשלם תוספת עבור פירוק והרכבה של כוורת. אמרתי שהכוורת לא צריכה פירוק ושהיא עברה שתי מעברי דירות במצבה. בכל זאת ולרי התעקש ורשם על העבודה תוספת של 200 ש"ח. כמובן במעמד המעבר לא היה צורך בפירוק, כפי שטענתי ואמנם לא פרקו את הכוורת. התקשרתי למשרד ובקשתי שיורידו את גביית 200 הש"ח אך ולרי לא הסכים גם לאחר התעקשות מצידי וגם למרות שאמרתי שאני מבטיחה לפרסם חוות דעת רעה בנושא. במעבר הזה היו יותר נזקים לציוד שלי מאשר בכל מעבר דירה קודמת שלי (והיו הרבה). 2. בלילה של המעבר גיליתי שחסר לי סכום כסף גדול מהארנק שהיה מוחבא בתוך תיק גב שלי. כמובן שאני אתלונן במשטרה לאחר שבטלפון קבלתי חוסר שיתוף פעולה מצד המזכירה במשרד ואף נימה של תוקפנות מצידה. וכל זאת לאחר שהסכמתי לשלם מחיר גבוה ממחירים אחרים שבשוק מפני שהאמנתי שהחברה ותיקה ובעלת מוניטין. ראו הוזהרתם.
הצג עוד

alexy_t   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
עולה יקר ותמורה מעטה. שילמתי ארבעת אלפיים שקל ,המובילים ביקשו טיפים מעל 250 שקל לכל אחד. מבטיחים ביטוח ואיכות, אך בפועל לאחר הובלה הבחנתי בחלקים שבורים ורהיטים שרוטים. כמו כן נעלמו דברים מסוימים (לא משמעותיי אבל לא נעים) בתגובה לרהוט שבור קיבלתי חיוך צבוע ואמירה נפוצה שדמי השתתפות הם 200 $. המובילים היו באמת חברה נחמדים אך הם עובדים שכירים שעובדים לפי משכורת, וכנראה איכות הובלה לא מדברת עליהם.  
הצג עוד

t7daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני 3 שבועות עברתי דירה, ביררתי לגבי חברת הובלות. הגעתי דרך חברה לאתר הובלות בישראל - מומלץ. דרך האתר חזרה אליי חברת הובלות הקיבוצניקים. מהרגע שהצוות הגיע באותו יום המעבר הם לא נחו לדקה, היו מקצועיים מאוד, זריזים ויעילים. הייתי מאוד מרוצה מהעובדים. אני ממליצה לכם בחום,
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up