כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדה חפץ - שמלות כלה וערב

עדה חפץ - שמלות כלה וערב

שמלות כלה
88
92 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עדה היא פשוט פייה שנשלחה אליי מלמעלה להגשים לי את שמלת חלומותיי. עדה פשוט גרמה לכל הקסם הזה לקרות עם שירות מכל הלב, אינסוף נתינה, אהבה ותמיד עם חיוך. המפגשים והמדידות היו הכי נעימים וכייפים שיש. לא הפסקנו להתחבק ולהתנשק מההתרגשות :). עדה היא פשוט המעצבת המושלמת. עדוששש המהממת שלי, תודה רבה על שמלה שגרפה יםםםם מחמאות והכי חשוב: בדיוק הטעם שלי. מומלץ בחום !!!
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עדה חפץ התותחית, יצאתי עם שמלה שגרפה ים ים ים של מחמאות בזכותה. ממליצה בחום!!!!

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עדה חפץ מעצבת שמלות כלה . דגמים חדשנים שיא האופנה . קבלתי שירות מדהים וחויה מדהימה . נתניה אינסופית ממליצה בחום . עדה חפץ מספר 1 בתל אביב ! לא מפסיקה לקבל מחמאותתת .
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לעדה חפץ דרך המון המון המלצות. יש סיבה טובה לכך שכל כלה מכנה אותה בתור הפיה שמגשימה חלומות. עדה היא אישה מדהימה, מקצועית וכישרונית ברמות. עדה הקדישה המון זמן בשמלה שלי עיצבה אותה בדיוק איך שתיארתי וביקשתי- אחד על אחד. לקחה אותי לבחור את הבדים לשמלה.. לא יכולתי לבקש טוב יותר ממנה עדה היקרה תודה לך מכל הלב אוהבת אותך המון המון.. 😍❤
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לעדה הגעתי ראשונה ואחריה פשוט לא הלכתי לשום מקום ! הוקסמתי מהקסם שלה , לא בחרתי שמלה מכנה ,, היא עשתה לי בעיצוב אישי ,, לפי כול שיגעון שלי ,,(שזה בהחלט לא היה פשוט ) היא פשוט היתה סבלנית עם חיוך ענק!! השמלות היו מדהימות קיבלתי מלא מחמאות ..
הצג עוד

misrakdesta   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
הגעתי לעדה ובחרתי שמלה מוכנה להשכרה שהייתה צריכה מעט תיקונים. היא רשמה לעצנ את התיקונים שצריך לעשות וקבענו תאריך למדידה . כשהגעתי בתאריך שקבענו להפתעתי היא לא עשתה שום תיקון, לא רק זה,היא רשמה פעם נוספת מה התיקונים שצריך לעשות ! וככה קרה גם ב 2 הפעמים הבאות שקבענו שאני אגיע למדידה ...או שלא נעשה שום תיקון או חצי עבודה ! בסופו של דבר קבענו שאני אגיע שבועיים לפני החתונה כדי לקחת את השמלה. והפתעה הפתעה השמלה לא הייתה מוכנה! הייתי צריכה להמתין שהתופרת שלה תסיים לעבוד על השמלה שלי,למרות שהיה לה יותר משבועיים בשביל זה ! בקיצור -שמלה יפה .שירות מאכזב.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את עדה פגשתי לאחר שסגרתי שמלה ראשונה במקום אחר ופשוט הצטערתי על הרגע שלא הגעתי אליה מלכתחילה!! אישה מדהימה עשתה בדיוק את השמלה כמו שרציתי יחס אישי עשתה איתי את כל המדידות בסבלנות ובנועם פשוט חוויה אחרת לגמרי.
הצג עוד

sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
40 מתוך 100
במשפט אחד- השמלה מקסימה, התהליך סיוט. הגעתי לעדה ארבעה חודשים לפני החתונה, זמן סביר מאד, קבענו לעשות 2 שמלות - מחוך ושתי חצאיות שונות. כל העסק הזה לקח 8 מדידות (במקומות אחרים שגם תופרים מ0 לוקח הרבה הרבה פחות), בכל פעם זמן המתנה של 30-40 דק' עד שהיא התפנתה אלינו, חוסר תיאום בינה לבין התופרת שלה - כל פעם סיכמנו על משהו שיהיה מוכן למדידה הבאה ותמיד רק 50% היו מוכן והייתי צריכה לבוא שוב סתם. אין לה תא מדידה מקצועי מסודר אלא חדר קטן מלא מלא שמלות, אין מקום לשבת, היא לא רושמת את ההערות שאומרים לה במדידה אז צריך לשלוח לה אותן בהודעה. והשיא זה שאת השמלה השנייה ראיתי פעם ראשונה שבוע לפני החתונה כי כל פעם היא פספסה משהו והיא לא הייתה מוכנה (בסוף ויתרתי על השמלה). עם זאת, מלא מחמאות על השמלה. לא בטוחה ששווה את כל התהליך הזה, באמת שהיה מייגע וארוך, מה גם שהאיזור (חצרות יפו) מאד לא נגיש ואין שם חנייה מוסדרת, אז תוסיפו לכל זה חצי שעה של חיפושי חנייה.
הצג עוד

ארז   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלום את עדה בחרתי לעיצוב שמלת הכלה לחתונתי שנערכה ב 30.8.17 וזאת לאחר שעברתי מס' מעצבים שונים. החיבור עם עדה מידי, ההקשבה ללקוח ,הליכה באותו "ראש", הזרימה והאווירה הטובה ליוו את המדידות מהתחלה ועד תום. עדה עיצבה עבורי בעיצוב אישי את שמלת הכלה שלי, לפי הראיה שלי יחד עם הערות המקצועיות ויצרה שמלת חלומות תוך פחות מ 3 חודשים. אני ממליצה עליה ליצירת שמלות ערב וכלה לכל מי שמעונינית להיות נסיכה ליום אחד. פשוט פשוט תודה!!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עדה המדהימההההההה!!! איזה שירות מושלם, בן אדם מקסים. לקחתי מעדה 2 חצאיות , והיא כמובן שפינקה אותי בעוד אחת , שמלה לטראש ולמקווה. אין דברים כאלה! הייתי כמו שתמיד דמיינתי , תודה אהובה שלי ! אין עלייך ולא תהיה . הייתי מושלמת בזכותך !! מורן 25/6/17
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up