כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

להקת נושאי הכלים
95
98 מתוך 100
לפי 17 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת נושאי הכלים - הפכתם את החתונה שלנו לאירוע בלתי נשכח! התרגשנו כל כך מהניגונים בכיסא הכלה ובדרך לחופה, ולא הפסקנו לרקוד בנגינה הכל כך ייחודית שלכם של מחרוזות כלייזמר חסידיות ושירים כל כך משמחים, היה פשוט מושלם! בנוסף לא הפסקתם לנגן ולשיר עד אחרון הרוקדים, כל האורחים שאלו אותנו מי הלהקה הזאת :) בקיצור - אנחנו ממליצים בחום לכולם לקחת את נושאי הכלים לחתונה, זו אחת הבחירות הכי טובות שעשינו לחתונה! סיגל ויוסי
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
להקת נושאי הכלים היקרים... עבר קצת זמן אבל לא שכחנו... רצינו להגיד תודה גדולה על השמחה, האווירה הטובה. הייתם מקצועים בטירוף וממש ידעתם להתאים את עצמכם אלינו.. גם אורחים שהיו בחתונה לא הפסיקו להגיד לנו כמה הלהקה טובה.. אז שמחים שבחרנו בכם ושוב תודה גדולה. בעז"ה שתזכו לשמח עוד הרבה זוגות בערב המיוחד הזה...
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
להקה מדהימה שמענו אותה בחתונה וידענו מיד שזה הצליל הכי טוב ששמענו והאוזניים שלנו יחסית טובות לחיים יש סבלנות אין קץ והלהקה ניגנה לפי מה שמתאים וגם לפי בחירותינו תודה רבה!
הצג עוד

Nicole   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הם היו ממש מצוין. ניהלנו מאוד וכל האורחים שלנו התלהבו מהמוזיקה. מאוד אנרגטי, לא רועש מדי. פשוט מושלם ונשמח!
הצג עוד

Safi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
נושאי הכלים הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה שלנו!!! להקה מדהימה עם אנשים ומקסימים! כל כך יחודיים בסגנון שלהם ועם זאת יודעים לקלוע לקהל ולנגוע בכולם!! אחרי התלבטות ארוכה איזה סגנון אנחנו מחפשים וכשהבנו שאנחנו צריכים להקה שמנגנת בסגנון משולב שישמח את המשפחה החרדית, החילונית ואת האורחים הרבים מח"ול, באמת עניתם על הכל! היה פשוט מדהים כולם כולם לא הפסיקו להגיד לנו כמה הלהקה היתה מיוחדת וטובה! אנשים רקדו בטרוף הניגונים בחופה היו מרגשים ביותר!! לפני החתונה נפגשתי עם חיים והוא היה קשוב וסבלני להסברים שלי אנחנו מעריכים אתכם מאוד את העבודה הקשה, הכשרון וההגשה מכל הלב שלכם !!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
האמת, את נושאי הכלים סגרנו מבלי לשמוע אותם לפני החתונה! עם כל כך הרבה המלצות עליהם, פשוט סגרנו איתם בטלפון ולרגע לא התחרטנו! לפני החתונה נפגשנו עם חיים, דיברנו איתו על כל הרצונות שלנו והדיוקים שהיו חשובים לנו- והוא פשוט דאג שיהיה בדיוק מה שרצינו! האורחים ממש התלהבו מהלהקה ואנחנו היינו מרוצים מאוד- מהיחס, מהמקצועיות, מהזרימה והרוגע שהם השרו. ממליצים בחום!😊 רועי וליאור דדון.
הצג עוד

Binyamin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מעיפים את הסכך! התחשבות טוטאלית בבקשות הזוג! יחס נחמד בטירוף! תותחים!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אנשים מדהימים ומקצועיים ממש, קלטו את הקהל והתאימו את עצמם אליהם תוך שמירה על הרצון והבקשות שלנו.. בקפיצות בטירוף, יש להם כלים מיוחדים, פשוט מעולים! קיבלנו מיליון מחמאות, ממליצים בחום !!

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
קודם כל , יחס מדהים . הם יודעים להתאים את עצמם לקהל , יודעים מתי לבלוט ומתי לנגן בצורה שקטה יותר. ממש זורמים עם הקהל . לא הפסקנו לקבל מחמאות על הלהקה. אין ספק שהם פשוט עשו לנו את החתונה. מומלצים מאוד !
הצג עוד

אליסף   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
בגיל צעיר ראיתי את להקת נושאי הכלים בחתונה ובאותו רגע החלטתי שאותם אני רוצה! וכמובן ברגע שהלכנו לשמוע ולראות את הלהקה התאהבנו בה מייד.. חיים אדיב ומקצועי כ"כ. באנו אל הבית היפה שלו ובחרנו סגנון מדויק ועברנו על כל השירים. כל נגן מביא את המקום שלו בהרמוניה מושלמת. להקה ייחודית ומקצועית. להקה עם חמת חלילים זה לא דבר פשוט.. וקלרינט פשוט.. מטורף. ממליצים מאוד מאוד!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up