כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נסיה - מתחם חלומות ואירועים

נסיה - מתחם חלומות ואירועים

אולמות אירועים
טלפון:0723926884
90
91 מתוך 100
לפי 104 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גיל   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
הגענו להסעה דרך סטודנטים נישאים, ומהרגע שנכנסו למקום התאהבנו! הנראות, המבנה, האולם בפנים, השירות שקיבלנו בכל פגישה שהגענו, אנשים חמים ומסבירי פנים. בזמן סגירת החוזה גם טעמנו מהראשונות וידענו שזה זה. ביום ההתארגנות הכלה והמלוות התארגנו באולם וכל דבר שביקשו קיבלו, היה מושלם! הצוות דאג לנו לכל דבר שרצינו כל מה שביקשנועזרו, הרימו לנו, דאגו לנו. במיוחד אנחנו רוצים להודות ליובל האגדי! בן אדם תותח שהיה זמין אלינו לכל דבר והרגשנו באמת בנוח לדבר איתו לא רואים את זה כל יום, פשוט תודה עליך!כמובן כל הצוות שהיה איתנו ביום הזה- אריק מנהל האירוע ונוי שליוותה אותנו, צוות הבר, וכמובן יובל כולם היום מדהימים.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו למקום ולפגישה עם דור ויובל המדהימים הפסקנו לחפש וידענו ששם נתחתן. הציעו מבחר מטורף של מנות וסגנונות, האורחים לא הפסיקו להחמיא על האוכל. מנהל האירועים יובל ואריק היו זמינים וקשובים לכל שאלה וגחמה שלנו בכל רגע נתון. תמיד עם חיוך והבנה.אורון ונוי המפיקים עשו עבודה מעל המצופה. והורידו לנו הרבה מתח כך שבאנו רק להנות.
הצג עוד

Halel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לנסיה וקבלנו שירות מדהים! מהרגע הראשון עד השניה האחרונה היינו מרוצים. צוות מקצועי, אוכל איכותי ועל רמה. ומהאורחים שמענו רק דברים טובים!
הצג עוד

irit.zadok   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
80 מתוך 100
הבת שלי התחתנה בנסיה ב 10.7 באולם הגדול. היתה חתונה יפה ומוצלחת. המקום יפה והאוכל היה טעים מאד, אבל בחופה למרות שהבטיחו לנו שלא שומעים את החופה באולם השני, שמענו הכל וזה די הפריע. גם שיכנעו אותנו לשים את הבר בחוץ שיהיה מקום ברחבת הריקודים, דבר שגרם לפחות אנשים להינות משירותי הבר (רק פעם אחת הביאו לרחבה משקאות)... בקיצור, למרות שציינו בתיאום ציפיות כמה פעמים שחשוב לנו שלא יהיו חופות במקביל, שיקרו לנו... (כי גם כששאלנו ביום חמישי כשהחתונה בראשון, אמרו לנו שלא יודעים, ולמעשה ידעו את זה כי החתונה באולם השני נסגרה כמה חודשים לפנינו... דיברתי איתם). לקראת סוף האירוע התחילו להרים את הכסאות כשעוד היו אנשים ברחבת הריקודים... וגם קיפלו את כל השתיה, ואב החתן נאלץ לבקש כמה פעמים שיוציאו בקבוקי מים לרוקדים... עד שהוא הלך להביא לבד מהמטבח.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקום שהוא בית, הרגשנו את זה מהרגע שהגענו לשם - שזה המקום שלנו. כולם שם כל כך מקסימים והרגשנו בידיים הכי טובות שיש מהרגע שסגרנו ועד אחרי החתונה. התחתנו בשיא הקורונה והיינו מאוד לחוצים מביטולים והם היו כל כך אנושיים, היו זמינים לנו בכל דבר, זכינו ליחס אישי ובאמת הרגשנו שהם איתנו ורוצים לטובתנו. האירוע עצמו עבר בצורה הכי טובה שיכולנו לבקש וקיבלנו פידבקים מדהימים על האוכל והמקום❤
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
רוצים לשמוע איך נציג מכירות גורם לכם להרגיש לא רצויים? בבקשה, תהנו: רצינו להתחתן בנסיה. הגענו לפגישה עם נציג מכירות חייכן. חיפשנו שישי צהריים עבור חתונה קטנה יחסית. הבחור שמע כמה מוזמנים יש לנו, עיקם פרצופו, אך לבסוף "השתכנע" לתת לנו הצעת מחיר. (לא לשכוח שקבענו את הפגישה מראש והבחורה שתיאמה מולנו את הפגישה ידעה בדיוק כמה מוזמנים יש ואמרה שזה לחלוטין אפשרי לשישי צהריים). מהבחור קיבלנו הצעת מחיר נחמדה מאד למנה. עם זאת, היו תוספות שהוסיפו לנו כמה עשרות שקלים על כל ראש: שירותי מזיגה 2,700 ש"ח (ללא אלכוהול מלבד בירות ויין מקומי), עיצוב סטנדרטי (נר מפה ומפית) בעלות מוזרה של 800 ש"ח, והשיא - 8,750 ש"ח עבור תאורה הגברה ומסכים. הסכום הכולל לראש, ללא אלכוהול, יצא מעל 300 שקלים. נסיה היתה אחת האופציות הראשונות שלנו. לכן הראנו נכונות להתקדם איתם, ושאלנו את הבחורצ'יק אם אפשר לבוא לקראתנו ולהוזיל את העלות של התאורה, הגברה ומסכים (כי רק זה לבד מעלה את מחיר המנה בכ60 ש"ח) והוא כתגובה גיחך בביטול ואמר שצריך לבדוק עם המנהל שלו שנמצא בטורקיה. ואז בלי קשר לכלום התחיל לדבר איתנו על חלופות שבבעלות נסיה כמו ערמונים וכמו דוריה. כאילו לא בא לו שנמשיך לבצע את העסקה אצלו. לקראת סיום הוא ליווה אותנו ליציאה לכיוון המסדרון ליד 2 נציגות הקבלה שישבו במקומן. תוך כדי צחקק לנציגות וזרק הערות כמו "לא נורא, אתם זוג נחמד, תמצאו בסוף את המקום שלכם" (תודה באמת), התעלמתי ושאלתי אם הוא בודק לנו לגבי התאורה וההגברה בהמשך לשיחה במשרד - הוא אמר בלי לחשוב פעמיים "תתקשרו אליי מחר". בחורצ'יק - לא מתנהגים ככה. אתה איש שירות. החלטת שאין לנו מספיק כסף להתחתן אצלך? או אולי דאגת שהעמלה שלך תהיה לא מספיק גבוהה יחסית לאירוע גדול יותר של זוג אחר? ההתנהגות שלך לא מכבדת. לא צריך לזלזל בלקוחות, בטח לא לצחקק מול עובדים אחרים של המקום. אישית? נפגעתי מהיחס המזלזל הזה. הרגשתי שלא מכבדים אותי ואת בן זוגי. בלתי נתפס איך איש שירות עושה הכל חוץ משירות כי הוא דואג לאינטרסים שלו ורק שלו. אלה הפנים של נסיה? הגענו אליך במטרה לסגור עסקה של עשרות אלפי שקלים, ויצאנו עם הרגשה מזלזלת ולא נעימה. ממליצים למי שמכבדים את עצמם - לא להתקרב לנסיה.
הצג עוד

סבין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
אולם באמת מקסים ואוכל מצויין.זרמו עם הרעיון שלנו לחתונת קונספט ואישרו להביא ספקים חיצונים גם בעיצוב בכל מה שקשור לקונספט עצמו.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתי אורחת בנסיה בעבר וזכרתי את המקום הזה לחיוב מבחינת נראות והאוכל. המחיר למנה שפוי. רוצה לשבח לטובה את ההתנהלות של צוות נסיה ושל אסף המנכ"ל, הוא פשוט מבין עניין ובא לקראתנו המון. נסיה מקום מהמם, האוכל היה פשוט טעים, היו לנו דוכני "לייב קיטצ'ן" משודרגים עם שפים שהכינו אוכל לעיני הקהל, באמת שלא הפסקנו לקבל תשבוחות כמה המקום יפה וכמה שהאוכל טעים ושהקינוחים שווים ממש – ממליצים!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב07.07.21, אולם מושלם! המקום מהמם - החופה בגן, אולם מושקע, מטבח מעולה וצוות שנתן שירות לאורך כל הדרך ברמה הכי גבוהה שיש! מיד הרגשנו שהגענו למקום הנכון שכלל יחס אישי וחם, הרגשה של אכפתיות ובאמת באים ממקום של לעזור ולהשביע את רצון הזוג, יחס מכבד וסבלני. קיבלנו המון מחמאות על האוכל, הכל תקתק כמו שעון והאוכל הגיע חם ובזמן לאורחים. כל מנה נוספת שהאורחים רצו,שתייה או כל בקשה אחרת מהמטבח,בר והמלצרים היו מדהימים. תודה ענקית ל עדן ואריק מנהל האירוע שנתתם את הלב ותודה לאנשי הצוות הנוספים- ספיר מעצבת הבית, שף, הקבלה, המלצרים, הבר על האדיבות, אכפתיות והרצינות לסייע בלארגן לנו את החתונה המושלמת שלנו וערב בלתי נשכח
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את נסיה הכרנו בחתונה של אחותי, ופשוט התאהבנו במקום! האולם פשוט מושלם! יפה ברמות אחרות, נקי, אוכל מדהים, ויחס מדהים עוד יותר! סגרנו עם נסיה במהלך תקופת הקורונה, במהלך תקופה זו היו המון לחצים בקשר לחתונה אם תתקיים או לא, ואם כן איך תהיה וכו'. הצוות של נסיה פשוט היה איתנו תמיד, הרגיע,דאג להכל מהכל, היה זמין עבורנו תמיד לכל שאלה, מחשבה שעלתה וכל היוצא בזה. במהלך החתונה צוות נסיה פשוט תקתק הכל ברמה חלומית! הכל עבד ודפק בול לפי הבקשות שלנו! המלצרים היו כל כך אדיבים למוזמנים, צוות הבר המדהים לא הפסיק להרים לנו, צוות המטבח הוציא מנות ברמה מטורפת לגמרי! הדיילים ומנהל האירוע אריק, יחד עם המנכ"ל אסף פשוט דאגו להכל מהכל בצורה כל כך מושלמת! המחמאות על האירוע והמקום לא מפסיקות להגיע, האורחים ואנחנו פשוט עפנו על המקום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up