כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פרחי דליה

פרחי דליה

זרי כלה
טלפון:02-6234596
69
84 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Betty73   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
30 מתוך 100
לא מומלץ! הזמנו זר לאמא שלנו ב 200 שח. מה שהגיע דמה יותר לזר שקונים בימי שישי מאלו העומדים בצידי הדרך... כשהתקשרתי להתלונן ענה לי בעל העסק בצורה לא נעימה, עצבנית ולא היה מוכן להקשיב. ממש עבדו עלינו, ניצול בוטה של העובדה שהלקוח המזמין באתר לא רואה מה באמת יוצא מהחנות.
הצג עוד

Iren.F.K   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגענו לפרחי דליה והיו מאוד נחמדים וזה היה נראה מקצועי. הראו לנו את אתר האינטרנט דרכו אפשר לבחור זר וקישוט לרכב מתוך מגוון של דוגמאות והחלטנו לסגור איתם.לאחר שנסגרנו על העיצוב אותו אנחנו רוצים התקשרתי לסגור מולם את כל הפרטים והם כביכול רשמו את ההזמנה..בפועל התוצאה הייתה דיי מאכזבת, קישוט הרכב לא היה דומה למה שהזמנו.. היה לי חשוב שזה יהיה מיוחד ונקי, אני הזמנתי קישוט רכב שמורכב מבד וסרטים אך הם השמשו בקישוט רק מבד וזה היה נראה לא עדין ולא כמו שרציתי. זה מאוד מאכזב לבחור משהו מסוים שמוצא חן בעיני ולקבל משהו אחר שאני לא אוהבת..בנוסף הזמנתי זר כלה עם יהלומים בכל ורד, במקום זאת הם שמו פנינה בכל ורד. בעלי שם לב לזה וביקש מהם להחליף.אחרי החתונה התקשרתי לאבי להסביר לו שלא קיבלתי את מה שהזמנתי, והוא נתן לי 50% הנחה במשלוח הפרחים הבא. מאוד התאכזבתי
הצג עוד

נעמי דינין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התלבטנו מה לעשות לגבי עיצוב חופה, והמחירים של חברות לעיצוב נראו לנו מגוחכים.. פנינו לאבי עם כל הבקשות והתמונות של מה שרצינו והכל נענה בחיוך! אבי הבין בדיוק מה רצינו, נתן לנו מחיר שפוי והגיוני, והכי חשוב- עשה עבודה מדהימה!!!
הצג עוד

dewi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
זו החנות הראשונה שנכנסתי אליה. האנשים שם (לא מכירה שמות) היו מאוד נחמדים. ביררתי מחירים בהתאם לזר שרציתי, וחשבתי לעשות סקר שוק אז אמרתי תודה והלכתי. בסופו של דבר לא יצא לי כל כך לעשות סקר שוק, אבל בגלל שהיתה תחושה מאוד נעימה בחנות החלטתי להזמין את הזר דרכם. הראו לי תמונות, בחרתי, והזר היה בדיוק כמו שרציתי.מומלץ!
הצג עוד

ilanit.ber   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הזר יצא יפהפה!! החזיק טוב והחזיק מעמד הרבה זמן בלי לנבול או טיפה "להזדקן"...שירות קל, פשוט, הזמנתי את הזר יומיים לפני החתונה והכל הלך חלק.יש להם מגוון של אפשרויות בקישוט הזרים ובפרחים המתאימים לזר
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up