לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות-לא מוקד!! ללא מכירות!!שכר-48 לשעה, א-ה 8-17 הגשת מועמדות במייל - [email protected]
20 מתוך 100
אבא שלי מקבל פנסיית נכות של הפניקס. כל פעם מעקבים לו את התשלום בגלל "בעיה" אחרת. פעם חסר טופס אחד, פעם חסר אישור מחלה ( חייבת לציין שהבן אדם חולה סרטן סופני) לכן אני לא מבינה איזה אישור מחלה הם צריכים או עדכון שהוא עדיין חולה. כבר 5 חודשים שהחברה לא משלמת כלום. וכל פעם יש תירוץ חדש. חייבת לציין שגם המוקדניות שאיתן אני מדברת כל הזמן מבטיחות לי שהן מעדכנות במערכת שהטפסים נשלחו ומעבירות את זה ל"בכירים" בפועל כשאני מתקשרת כמה ימים אחרי המוקדנית החדשה אומרת לי ששום דבר לא עודכן.
40 מתוך 100
תמיד יהיו פריירים חדשים. זאת התחושה כאשר מגיע הזמן שמגיע פיצוי מחברת הביטוח. תצלומים אובדים להם, דואר לא מגיע, תמציא לנו עוד אישורים,
לא פלא שמשרדי חברות הביטוח באופן מפתיע, מרשימים מאוד. ראיתי אותם כי בכל מקרה של תביעה, אני מטריח עצמי עד אליהם למסירת המסמכים ביד, למרות הזמן האבוד, עלות הנסיעה והסיכון לתאונת דרכים. תוסיפו לכך את העובדה שאני מועמד להשתלת לב ורק זה היה חסר
הבטחתי להם להביע דעתי באינטרנט וזאת ההתחלה.