כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עידן חסון

עידן חסון

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0524273767
96
99 מתוך 100
לפי 98 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Caroline   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר את החוויה שלנו עם עידן. ברגע הרשאון שנפגשנו וראינו את העבודות שלו, אמרו שזה יהיה הצלם שלנו גם אם נצטרך להזיז את יום החתונה. אני ובעלי לא ממש אוהבים להצטלם, אבל ההרגשה שעידן נתן לנו גרמה לנו להפתח ולהרגיש מאוד בנוח. התמונות גורמות לנו לחזור לאותו יום כל פעם מחדש ולהתרגש שוב מרוב שהם מעבירות בדיוק את אותו הרגע.
הצג עוד

Katherin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הצלם המהמם שלי - עידן חסון. עוד לא קיבלנו תמונות אבל ממה שראינו בינתיים אליפות! כבר 10 שנים עוקבת אחרי העשייה שלו והוא פשוט מושלם!! לא טרטר אותנו לקח אותנו לשני לוקיישנים בדרך לחתונה זריז וקליל עם נוף משגע!! תתייעצו לפני שאתם סוגרים חדר להתארגנות הוא מכיר את הרוב ויודע לייעץ גם בזה.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכי שמחה בעולם שבחרתי בעידן לצלם אותנו ושהאינטואיציה שלי הייתה נכונה. התמונות יצאו מושלמות וטבעיות! עידן פשוט מדהים ומוכשר בטירוף ומעבר לכך היה כל כך נעים איתו במהלך הצילומים והיה עם אנרגיה חיובית ונעימה לאורך כל הדרך.
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואו !!! פשוט אין לתאר במילים את הבן אדם הזה! האמיתי שתמיד אמרתי לעצמי שאין לי מושג עם מי אני אתחתן אבל אני יודעת מי יצלם אותי. היה לי חשוב שהקונספט יהיה קסום ויעביר את ההרגשה דרך התמונות ועידן לגמרי ענה על זה! תופס רגעים קסומים והחזיר אותנו לרגעי החתונה בכל פעם שהבטנו בתמונות... מעבר לזה הוא נותן אנרגיות מטורפות ומקפיץ את ההתרגשות פי מליון, אין מה לחשוב פעמים אם הוא פנוי זכיתם 😍!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב עידן חסון זה כבר מותג. ועם כל הזוהר וההילה סביב השם שלו - הבן אדם צלם בחסד!! קודם כל היחס המדהים שלו הוא מעל לכל הציפיות, החיבור לאישיות הכובשת שלו, הנוחות והביטחון שהוא משדר ביום הכי "לחוץ" בחייך הם מה שגורמים לכל זוג להרגיש שעשו בחירה טובה. אבל מעבר לפן האישי - עידן חסון היה הספק היחידי שסגרנו והיינו סגורים עליו במליון אחוז, הספק היחידי שהרגשנו שזכינו בו ולא בכדי. עידן עושה עבודת אומנות, הצילומים שלו והאינטילגניציה המטורפת שלו הפכו אותו לשם דבר בעולם הצילום. לא נותר לי להגיד אלא תודה ענקית לבן אדם הזה, ומי שיסגור איתו פשוט יזכה!!!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עידן עידן מה עוד אפשר להגיד... פשוט מלך! כל תמונה יותר יפה מהשנייה. שווה כל שקל! המזכרת האמיתית של האירוע הזה אלו התמונות ולכן שווה לגמרי להשקיע קצת יותר. עידן נשמה ענקית וצלם מוכשר! ממליצים מכל הלב
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשנפגשנו עם עידן עמד מולנו אדם מקצועי שידע להסביר לנו את כל התהליך ונתן לנו ביטחון והרגשה שהוא הבחירה הטובה בשבילנו. ידע לענות על כל שאלה בביטחון והסבר מעמיק. לאחר צילומי הזוגיות גילנו אדם נעים שעוזר לזוג לצאת מהמבוכה של התמונות. פשוט הנאה!
הצג עוד

Michelle   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אין דברים כאלה בעולם!!! תמיד חלמתי שעידן יצלם את החתונה שלנו... לא תיארתי לעצמי איזה תמונות מטורפות ייצאו! טל ואני התחתנו ב31.7.2018 בג'ונה (קומה H) והתמונות פשוט מדהימות! עידן ואנדריי היו כיפיים, מצחיקים ועם וייב כזה טוב, שהיה לנו יום כל כך כיפי, והרבה בזכות האווירה הטובה שלהם! זה ממש חשוב, בעיקר כשלעמוד מול מצלמה זה לא המקום הטבעי, הם פשוט אלופים. ההתנהלות מול עידן הייתה ממש נעימה ונוחה, עם תמיכה טלפונית ובסמס מתי שרק היינו צריכים! ממליצה בחום!
הצג עוד

Daniel&Alex   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
לא הייתה לנו התלבטות לגבי הבחירה בעידן חסון. ראינו את העבודות שלו באתר, קראנו את הממלצות, וקיוונו שהוא פנוי בשבילנו:) לאחר שנפגשנו איתו ידענו שזה הצלם שלנו! הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! התמונות שקיבלנו פשוט מדהימות עידן הצליח לתפוס רגעים יפים בהרבה מאוד כשרון!! לפני החתונה עשינו צילומי זוגיות כי רצינו להתכונן קצת ליום האמיתי, והיה פשוט כיף וקליל, וקצת נתן לנו בטחון והבנה לקראת מה הולך להיות ביום עצמו...ועל הדרך קיבלנו סט תמונות זוגיות יפות למזכרת:) ממליצים על כך :) ביום החתונה עידן היה מקסים והשרה אווירה טובה ונינוחה... המשפחות שלנו התאהבו בו מהרגע הראשון ועד היום לא מפסיקות לדבר על עידן הצלם. בערב החתונה הגיע גם אנדריי, הצלם הנוסף שהיה פשוט מקסים, נעים ומוכשר! לא יכולנו לבחור צלם טוב יותר בשבילנו! ממליצים בחום!
הצג עוד

Oz   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל עידן הגענו דרך המלצות, בכל מקום השם שלו היה הראשון שעלה. מהפגישה הראשונה ידענו שהגענו לאיש מקצוע מהרמות הגבהות ביותר. עשינו עם עידן צילומי זוגיות והכל פשוט יצא מדהים, לעידן יש את היכולת לבטל את אי הנעימות למי שלא רגיל להיות מול מצלמה. ביום של החתונה היה פשוט תענוג עם עידן והכל זרם בצורה מדהימה עם חיוך שלא יורד מהפנים. את אנדרי פגשנו באולם וגם הוא היה פשוט מדהים, חיוך על הפנים ועבודה מקצועית, נהננו מאוד לצלם איתו את תמונות המשפחה. ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות את התמונות. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up