כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ויה בית לארועים בלב הפרדסים

ויה בית לארועים בלב הפרדסים

אולמות וגני אירועים
טלפון:0546377149
90
96 מתוך 100
לפי 105 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
leedabush99   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
קודם כל ואוו! איזה מקום הורס מלא טבע אבל אופנתי ברמות! קיבלנו מלא מחמאות על היופי של המקום ועל האוכל שהיה טעים ושונה מאוכל רגיל שיש באולם. שנינו מראשון לציון ורצינו אולם קרוב כמה שיותר מבלי להתפשר על האיכות- אולם בנס ציונה קרוב למרכז ולהכל. אמרתי שאין צורך במנהל אירוע חיצוני וכל כך צדקתי! המנהל אירוע של האולם דאג לנו להכל!! הם 2 באירוע עם ווקי טוקי מתאמים בין הצלמים והדייגי כשאנחנו עומדים בחוץ מחכים להיכנס. הכל עמד ותיקתק יותר ממה שציפיתי!!
הצג עוד

לוטן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איך שהגענו לויה זו הייתה אהבה ממבט ראשון! בתחושת בטן ישר התחברנו ואחרי כמה פגישות ומיקוחים סגרנו איתם - התחתנו ב29.03.2022 כל התהליך מול האולם היה מעולה , רותם המפיקה תמיד הייתה זמינה לשגעונות שלנו, עזרה והייתה קשובה רויטל מפלורסטה הייתה מהממת והרימה לנו עיצוב מטורף! ביום האירוע דוד היה מנהל האירוע שלנו ואין לי מילים !! הוא פשוט היה מדויק בהכל!! אחרי כמה ימים הבנו מכמה אורחים בודדים שהם לא קיבלו מנה עיקרית כמו שצריך (כי נגמר במטבח) אבל שהם קיבלו חלופה בלי יותר מידי עיכובים
הצג עוד

דויד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חתונה 7.11.21 הכל היה מושלם , האוכל השרות והמקום . בקשנו משהו כבדיחה משפחתית זרמו איתנו בכייף . ממליץ מאד אב הכלה
הצג עוד

nisanicx5   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לויה דרך אחי הגדול שהתחתן שם לפני 3 שנים.היינו מאוד מרוצים מהיחס,האוכל,רמת זמינות טובה והיענות לכול בקשה .ממליץ לכם בחום,אולם מעולה דגש על אוכל מאוד מיוחד ,סלטים ברמה גבוהה,תאורה הגברה הכול כמו שצריך באמת שהיו כמעט 0 טעויות.יש בחור בשם עידן ובחורה בשם רותם שנתנו מענה לכול בעיה שהייתה
הצג עוד

Nurit Papismadov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
התחתנו ב-Via ב-20.6.2021 לאחר שתי דחיות קורונה. היחס של העובדים היה מצוין לאורך כל הדרך, מהפגישות הראשונות עד ליום החתונה וכמובן גם ביום החתונה עצמו. קיבלנו המון מחמאות על האולם ועל האוכל בפרט המקום עבר שינוי גדול מאוד במהלך תקופת הקורונה ונראה מצוין, גם מבפנים וגם בחוץ, בגן. התמורה וההשקעה ביחס למחיר המנה היו גבוהים מאוד.
הצג עוד

liam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
מציינת מראש - בכלל לא סגרנו עם האולם הזה. אבל הייתי חייבת להגיב. שירות נוראי, לקחו להם כמעט שבועיים לחזור אליי, ושכן חזרו השירות היה מזלזל, ״ועושה טובה״. לא רצו לי פרטים בקושי בטלפון. רק רצו כל המזן למכור לי להגיע. בלי פרטים.
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
95 מתוך 100
אחרי דחייה של כמעט שנה סוף סוף התחתנו בויה וממש שמחים שעשינו זאת! השירות, המקצועיות, האיכות וכמובן הכי חשוב האוכל!!! הכל היה מתוקתק ומדהים. נהנו מכל רגע, ממליצים מאד!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אולם מהמם, אוכל ברמה גבוהה, אנשים לא הפסיקו להחמיא בחתונה שלנו על האוכל . תודה לעידן נעים ולרותם המפיקה על כל היחס והפקת האירוע.
הצג עוד

Orrey   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בהמלצות מפה לאוזן, כמה קרובים הזכירו את השם, הלכנו לראות 4 אולמות, מתוך כל האולמות ויה היה נראה כמו כפפה ליד. אחרי שבדקנו גם באינטרנט לגבי עוד המלצות החלטנו לסגור בויה. שבאנו לפגישה ראינו את עידן, הוא נתן תחושה אמתית שהם ממש באים לקראתנו (בעיקר בתקופת הקורונה), הרגשנו שאנחנו חשובים ושיש אמא ואבא. שהתחלנו לסגור ספקים פתאום כל ספק שסגרנו איתו היה ממש שמח שסגרנו בויה (בעיקר בגלל האוכל :)). לבסוף האירוע היה מעבר לכל הציפיות שלנו, אין אחד שלא אמר שהיה מדהים, האוכל היה טעים ברמה של מסעדת גורמה, העיצוב היה מדהים והכל ברמה ממש ממש גבוהה. מומלץ מאוד!!! תמונות נוספות יצורפו בהמשך!
הצג עוד

Elia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
75 מתוך 100
התחתנו בבאסיקו, אולם חדש מבית ויה אירועים. האולם עצמו יפה מאוד, מושקע, מעוצב היטב וניכר שחשבו לעומק על כל פרט. נציגי המכירות שקיבלו את פנינו בתחילה היו מאוד מנוסים, מקצועיים, מבינים עניין ואכן הבטיחו לנו לא מעט תמורת מחיר מנה גבוה יחסית לחתונות חורף באמצע שבוע בחודש לא מבוקש (ינואר). הדגש העיקרי מצידנו היה שירות טוב לאורח תוך הקפדה על מטבח פתוח ומנות זורמות כפי שהוסבר לנו. בפועל, ביום החתונה, האירוע תקתק כראוי, זאת למרות שעדכוני ההפקה האחרונים לא בוצעו (הודפס טופס הפקה לא מעודכן, שמו יין לא נכון בחופה, פרטי הספקים לא היו מעודכנים). העמידה בזמנים הייתה טובה וכך גם איכות האוכל ושפע המנות בקבלת הפנים. אבל, וזה אבל גדול, יום למחרת האירוע התחלנו לקבל שאלות מאורחים מדוע הוגשה להם רק מנה אחת. כך נודע לנו כי נושא המטבח הפתוח כלל לא הוצג לאורחים, שלא היו מודעים לכך שהם יכולים לקחת מספר מנות עיקריות. זאת לאחר שהובטח לנו כי המלצרים דואגים ליידע את האורחים. מיותר לציין כי זה השאיר אותנו עם טעם רע מאוד... כאשר הצפנו את נושא זה קיבלנו תשובה כי המלצרים תודרכו כראוי וכנראה שהכשל היה ברמת המלצרים. תשובה לא מספקת לדעתי. במיוחד לא במקום שמשווק את עצמו כמקור גאווה לשירות וקולינריה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up