כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלי גפני - מאדינה מילאנו

שלי גפני - מאדינה מילאנו

טיפולי יופי וקוסמטיקה
88
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
SE   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לשלי מארה"ב לכבוד אירוע. הייתי מאוד מרוצה מהאיפור. איזור העיניים והגבות - אומנות. הצליחה לכסות את כל הפגמים בפנים. ויותר מכל - בן אדם מקסים, נעימה חברותית נותנת הרבה עצות מעבר. אין ספק שאשתמש בשירותיה שוב!!!!
הצג עוד

Maaian   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלי יודעת מה היא עושה ועושה את זה מדהים!!! סופר מקצועית וכשרונית בצורה בלתי רגילה שהצליחה להפוך אותי לנסיכה באותו יום!!!! היא ידעה להתאים לי את הדבר הנכון ויצא בדיוק מה שרציתי האיפור היה עמיד כל הערב ונראה בדיוק כמו שיצאתי בבוקר. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אני התאפרתי כמלווה! שלי והצוות הגיעו למלון בו אחותי התארגנה ואיפרו את כולנו. היה מהמם, כייף, תענוג! ממש נהנינו מכל רגע של ההכנות וההתאפרות בחברתם :) ממליצה בחום.
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שלי פשוט כישרונית, כבר בפגישת ניסיון יצאתי מרוצה, ואני הכי שמחה שאפשר על הבחירה בה, ביום עצמו שלי השרתה אווירה נעימה ולחלוטין גרמה לי להתאהב בעצמי ובה:)

Ofer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
בשם הכלה: חלילה מבלי לפגוע בפרנסתה אבל אני מאוד התאכזבתי, שלי הוזמנה לאפר אותי איפור כלה וזה היה הכל רק לא איפור כלה!!!!!!!!!! הכיסוי של הפנים מבחינת המייקאפ היה ממש לא טוב ! בוא נגיד שאני "מכסה " את עצמי יותר טוב ממה שהיה שם באותו היום. כמה דק' לאחר שהיא יצאה מהמקום אחד מהריסים המלאכותיים יצאו לי ... למזלי שהייתה מאפרת נוספת במקום שאיפרה את המלוות שלי והיא סידרה לי חזרה ! בקיצור בכיתי באותו הצהריים!!!!!! דבר שלא שתיארתי שיקרה לי ביום החתונה שלי . בקיצור ולעניין ממש אבל ממש לא ממליצה!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לא היה לי ספק ששלי תאפר אותי בחתונה שלי, מעבר לאישיות המדהימה שיש לה , היא פשוט כשרונית ומקצועית בטירוף, אמנית לכל דבר, היא קלעה בול לציפיות שלי, עשתה לי איפור הכי עדין וזוהר שיש, אין אחד שלא החמיא לי על האיפור ובדרך כלל על איפור לא תמיד מחמיאים , האיפור לא זז כל הערב. מומלצת בחום!!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שלי קלטה בול במה שרציתי כבר באיפור הניסיון והשרתה אווירה רגועה ויצא מושלם בדיוק כמו שרציתי!! מוומלץ!

Sima   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שלי סופר מקצועית, מוכשרת בטירוף, קשובה, סבלנית ונעימה!!! נפגשתי עם שלי לראשונה באיפור ניסיון ונדהמתי מהתוצאה. בניגוד למאפרות רבות בשוק, שלי עושה איפור ניסיון שבעיני הנו דבר הכרחי גם לתיאום ציפיות וגם שתדעי שיש כימיה עם המאפרת והסגנון שלה מוצא חן בעיניך. כבר באיפור ניסיון ידעתי שאני בידיים מקצועיות ביותר ושאני יכולה להיות סופר רגועה!!! אבל אז קמנו בבוקר החתונה (8.9.15) ליום הכי אביך וחם בשנה ושלי הרגיעה אותי שהאיפור יחזיק מעמד גם בחום הכבד. קשה להאמין איך הייתי כל היום עם האיפור בצילומי חוץ ויותר מזה החתונה התקיימה בגן פתוח ללא שום מיזוג והאיפור אכן החזיק מעמד ולא נזל ממני (בניגוד לאורחים שנמסו מהחום)!!! שלי הייתה בחירה מצוינת ואני שמחה שלא התפשרתי על הטובה ביותר!! ממליצה לכן בחום!!!
הצג עוד

אילנית ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לשלי דרך המלצות, מאוד נלחצתי מאיך שיאפרו אותי, כי לא רציתי איפור מוגזם אלא איפור עדין וקלאסי.שלי ידעה בדיוק איך לעשות זאת, כבר באיפור הניסיון היא דאגה לרשום לעצמה מה בדיוק אהבתי ומה מחמיא לי.היא הגיעה ביום החתונה מחוייכת, ופשוט הכל יצא מושלם.היא דאגה לאפר אותי עדין כפי שרציתי אך עדיין לתת את המראה הזוהר שכלה צריכה!האיפור היה נראה מושלם לאורך כל היום, גם אחרי הריקודים ברחבה:)שלי, תודה רבה רבה על הכל אין כמוך!
הצג עוד

MELER SHLOMIT   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שלי מאוד מקצועית ומאוד נעימה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up