כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
לירן קינן - צילום אירועים

לירן קינן - צילום אירועים

צילום וידאו וסטילס
91
98 מתוך 100
לפי 81 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אופיר ואדל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לירן פשוט צלם מעולה!!! הוא בא באווירה טובה ממש, הטריף את החברים הקרובים,תפס רגעים מטורפים בחתונה הוא גם הרים את האווירה ברחבת ריקודים, נשאר עד מאוחר פשוט נכס לכל אירוע לדעתי. לא הכרתי את לירן לפני אבל היום אחרי היכירות ברור לי שהוא אופציה ראשונה לכל אירוע. בן אדם זהב שבא לעשות שמח ולתפוס את הרגעים החשובים- לא צריך יותר מזה.
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לירן קינן / צלם סטילס 2 = לירן לא היה בחירה שלנו אלא הוא היה חלק מהצוות של ירין כצלם סטילס שני. לא פגשנו אותו במהלך יום החתונה אלא רק בערב עצמו. לירן היה מ-ק-ס-י-ם. הוא היה קשוב לנו ובעיקר להורים. הוא ערך עם ההורים סבב שולחנות מושקע ודאג לצלם את כל מי שישב ככה שלא יחסרו להורים תמונות עם קרובים או רחוקים. אותנו הוא דאג לצלם ברחבה מכל כיוון אפשרי. הוא לא התעצל לרגע והתנהג באדיבות כלפי כל מי שהיה סביבו. בנוסף, הוא דאג לתת הכוונה אישית לחתן לפני החופה וכן ללוות אותנו עד סוף הערב עם המון חיוך וכיף. לירן היה מקצועי מאוד ואנחנו מודים לו על זה!! אמנם הוא לא היה בחירה שלנו אבל לגמרי זכינו.
הצג עוד

Avia   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו אין מילים. אין אנשים כמו לירן, סבלני אכפתי יצירתי! כמה כישרון ואיזה תמונות מהממות יצאו לנו תודה תודה!!! הצוות שליווה היה פשוט מהמם תודה לצלם רוסטי שהרגיע ועשה הכל בשביל להוציא לנו את המקסימום מכל תמונה! תודה רבה על הכל פשוט הרמה הכי גבוהה!!!
הצג עוד

Sarit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב 14.11.2019 ב"שמורתה" בקיבוץ אפק. ללירן הגענו דרך המלצה של אח של בעלי. כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנו שאנחנו משדרים על אותו גל. כשבועיים לפני החתונה לירן שלח לנו דוגמה לעיצוב של המגנטים בהשראת ההזמנה לחתונה, וכבר אז התחלנו להתרגש. לירן הגיע לאולם כשעה לפני האירוע, וכבר נוצר בינינו חיבור מיידי. חייבת לציין שהחלטנו, בעלי ואני, שאנחנו מוותרים על אטרקציות לרחבה, ובדיעבד התברר שזו הייתה החלטה נבונה – מאחר ולירן עצמו היווה אטרקציה אחת גדולה... הביא איתו אביזרים ששידרגו את התמונות בכמה רמות! מעבר לכך נתן טיפים מועילים, והוציא מגנטים לא פחות ממושלמים!! ממליצים בחום על לירן, אין ספק שהיה שווה כל שקל!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כמו לכולם גם אצלנו המגנטים מסתירים את המקרר ומבין כולם בולטים המגנטים של לירן. מגנט של לירן כמעט בן שנתיים ועדיין לא דהה וניתן לראות את האיכות בהתאם לאחרים, לכן פנינו אליו. בשיחה הראשונה שערכתי עם לירן הבנתי שאכן מדובר בבחור נעים עם אנרגיות חיוביות. בפגישה הראשונה - ביום החתונה, ראיתי בחור שקט , מקסים , שלא מפסיק לעבוד . מי שמחפש שקט נפשי ביום האירוע , תסמכו על לירן.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן היה הצלם מגנטים אצלנו בחתונה, אחר כך הזמנו אותו למסיבה לרגל הולדת הבן הראשון שלנו ואתמול הזמנו אותו למסיבה שערכנו להולדת הבן השני ☺
הצג עוד

tamare890   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לירן והצוות שלו זו הבחירה הראשונה והמדהימה שעשינו! אחרי פגישה איתו לא היה רצון לראות עוד אופציות -פשוט סגרנו. הוא וכל הצוות היה שירותי, סבלני, מצחיק ומהנה. נתן אוירה של קלילות ביום הלחוץ הזה וגרם לנו להמון שלווה והיינו רגועים. בתור זוג שלא אוהב להצטלם הם גרמו לנו להשתחרר ולהנות מכל רגע. התמונות מדהימות! סגרנו את כל הצוות שלו למגנטים סטילס ווידאו כל התמונות הגיעו אלינו בפחות משבועיים והיינו מאוד מרוצים. הכל ברמה גבוה , קלטו רגעים בלתי נשכחים והכל נראה מדהים! הוציאו מאיתנו דברים שלא חשבנו. אין ספק שהצוות מקצועי ברמה הגבוה ביותר ואני ממליצה לכולם בחום.
הצג עוד

oshrizi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בחתונה של חברים טובים ראינו את העבודה של לירן, ומיד ידענו שנרצה אותו כצלם מגנטים. הוא מוציא מגנטים במגוון גדלים, בכמות התואמת למספר האנשים בתמונה, באיכות גבוהה, ללא הגבלה ונשאר עד סוף האירוע. בונוס קטן שקיבלנו ממנו במהלך האירוע - מצלמה עם עדשת עין הדג ומסגרת מוארת. זה משהו שלא דיברנו איתו עליו או ביקשנו, הוא פשוט הביא את זה איתו וצילם גם במצלמה הזו במהלך האירוע. האורחים שלנו ואנחנו עפנו על זה!!!!!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהים מדהים. מגנטים מהממים איכותיים בגדלים שונים, תמונות מעלפות . לא צלם מגנטים סטנדרטי אלא מקצוען בטירוף. כמות ענקית של מגנטים. נשאר עד מאוחר. ממליצה בחום

יעקב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חייב לומר שלירן צלם מיוחד בתחום של הצילום הוא בולט ומחפש לצלם בלי הפסקה לא בורח מהעבודה להיפכך הוא מחפש אותה ועוד בחיוך ושמחה. כל האורחים שלנו התלהבו ממנו רצחחח וכמה ימים אחרי החתונה התחילו לבקש את המספר שלו ואנחנו כמובן נענו בחיוב ושמחנו לתת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up