כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור קרדי
94
98 מתוך 100
לפי 42 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
התחלתי עם החלקות לפני 5 שנים עברתי אינספור ספרים עד שהגעתי לליאור ונשארתי ואני גם אשאר מעבר לכך שהוא ספר מושלם עם ידיים מבורכות היחס הטוב שאני מקבלת שם הוא הכי חשוב ליאור תמיד היה עם חיוך ותמיד מראה לכולם שהוא יוציא אותם בדיוק כמו שביקשו זה ללא ספק הספר מספר 1 בירושלים מומלץ מאוד!!!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ליאור הגעתי לפני כמה שנים לתספורת ומייד התאהבתי. ידעתי שביום החתונה שלי ליאור הוא זה שיסרק ויאפר אותי. מיותר לציין שאני מרוצה מאוד מהתוצאה. מעבר לזה שהשיער והאיפור יצאו מושלם היחס האישי בעייני עולה על הכל! ליאור היה לאורך כל הדרך קשוב סבלני, ידע בדיוק איך להפוך את היום הזה לנעים, מרגיע ויפה :). ממליצה בחום על המעצב והמאפר מספר אחת!!
הצג עוד

sivanby7   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
רוצה להמליץ על מעצב השער ליאור קרדי.הגעתי אליו דרך המגזין מתחתנים,ראיתי שזה מעצב שיער שילך עם הסגנון שלי. באתי לפגישת ייעוץ וישר הבנתי שבליאור יש בדיוק את מה שאני מחפשת:) הוא זרם בדיוק עם מה שביקשתי, היה לבבי נעים וחם התחושה במספרה שלו הייתה גם היא נעימה מאוד. ליאור מאוד מקצועי ידע לייעץ לי מה לדעתו יהיה הכי יפה אך כמובן שתמיד אמר (וגם קיים..)שבסופו של דבר אני אחליט איך אראה:) ביום החתונה ליאור הגיע מלא באנרגיות טובות נעימות ושמחות וגם שם לא התאכזבתי..ליאור איפר אותי ועיצב לי את השיער בדיוק בדרך בה דמיינתי את זה!!!! אני ממליצה בחום לכל מי שמחפשת מעצב\מאפר סופר מקצועי,נעים,קשוב ולבבי לפנות לליאור קרדי!!!
הצג עוד

יוכית1   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
היי לבנות בעיקר,אני רוצה להמליץ על ספר מושלם ביותר, כל בחורה תמיד חולמת על היום המיוחל הזה ואין דבר יותר חשוב מכך שתהיי מוקפת בסביבה וספקים כיפים שנוח לך איתם והם מקצועים לא פחות.ככה בדיוק היה לי עם ליאור, הוא פשוט אומן עם ידי זהב, נראתי בדיוק כמו שחלמתי, קיבלתי אינספור מחמאות והכי חשוב התסרוקת והאיפור לא זזו מילימטר! הכל עמד במקום ונשאר מושלם עד לסוף הערב.מעבר לכך הרגשתי הכי נוח בעולם גם בהתארגנות וגם באירוע עצמו שאין דבר יותר חשוב מזה.שווה כל שקל שקל!!!!!
הצג עוד

iditme   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ברצוני לציין לשבח את הספר ליאור קרדי. כבר בפגישת הניסיון ידעתי שאני יכולה להיות רגועה בכל מה שקשור לשיער ולאיפור שלי בחתונתי.ליאור הבין מיד את הראש שלי ואת הכיוון אותו רציתי, זרם עם הרעיונות שלי וכמובן הכניס אינפוט מקצועי שאף שיפר אותם. ביום החתונה ליאור הגיע עד אליי, הקדיש לי מזמנו במסירות רבה, הרגשתי כמה הוא משקיע על מנת שהתוצאה תהיה מושלמת וכרצוני. והתוצאה אכן הייתה מדהימה- קיבלתי אינסוף מחמאות, היו לי תוספות בשיער- שליאור יצר בדיוק בצבע שיערי וקשה היה להבחין בהן- השיער היה ללא רבב לאורך כל האירוע וכך גם האיפור, שהיה עדין ומדויק. לא הפסיקו להחמיא לי ולשאול מי אחראי לאיפור המקצועי. אין מילים- ליאור מקצוען אמיתי. אך מעבר לעובדת היותו איש מקצוע מעולה בתחומו- לליאור תודעת שירות גבוהה ביותר, הוא עושה את הכול תוך סבלנות רבה, ובנועם, בגישה כל כך נעימה וכיפית. הוא פשוט העביר לי את היום בנעימים וזה אספקט מאוד חשוב אשר אינו מובן מאליו כלל. ראוי לציין שהוא גם איפר את חמתי מדהים!. ליאור פשוט קולע למה שהלקוחה רוצה ומכוון אותה לפי טביעת העין המקצועית והמנוסה שלו, מאפר בצורה מאוד מחמיאה ורמת התסרוקות שהוא עושה היא רמה של אומן. ממליצה בחום רב! עידית.
הצג עוד

tknaan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
זו פעם שנייה שאני משתמשת בשירותיו של ליאור. הפעם הראשונה הייתה בחתונה שלי (לפני שנה וחצי), והפעם השנייה הייתה לפני שלושה שבועות כאשר עשיתי שוב את ההחלטה הטובה ביותר וליאור איפר ועיצב את שערי לחתונת אחי, כנ"ל לגבי אמי. וכמו בפעם הקודמת, ליאור הקדים להגיע לביתנו עם ציוד מקצועי ומגוון. היה קשוב מאוד ועם זאת כיוון, סידר ואיפר אותנו כאילו אנחנו הכלות בעצמנו, בהשקעה ורצינות מקסימלית. כמות המחמאות שקיבלנו הייתה היסטרית!! ליאור סיים איתי ב-12 בצהריים, היה זה יום גשום וסוער וביליתי אותו בצילומים עם הזוג, ועדיין גם ב-1 בלילה הייתי מתוקתקת לחלוטין, כאילו הרגע התאפרתי. פשוט מקצוען אמיתי!!!!!! מצ"ב תמונה מחתונת אחי.
הצג עוד

הילה 1.8.13   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אז ככה אני בדרך כלל לא נוטה לרשום ביקורות על ספקים אבל במקרה הזה הייתי חייבת! ליאור קרדי היה המעצב שיער והמאפר שלי וזו הייתה הבחירה הכי טובה שעשיתי בארגון החתונה! ליאור הגיע אליי למלון חצי שעה לפני השעה שקבענו והיה צמוד אליי לאורך כל הערב. עוד בשלב התכנונים ליום הגדול ליאור היה סובלני, אדיב, וקשוב לכל הטלפונים הגחמות והשינויים שלי. כל הזמן ציין שאני אתקשר אליו מתי שאני צריכה ובאמת התכוון לזה מכל הלב! ליאור הוא בן אדם חם, נעים ומלא חוש הומור והוא היחיד שהצליח להרגיע, לחזק אותי ולהשרות בי ביטחון ביום המטורף הזה. מעבר לכך שמבחינה מקצועית העבודה שלו פשוט מושלמת!! ביומיום אני לא נוהגת להתאפר ולהתעסק עם השיער והפחד הכי גדול שלי היה לא לזהות את עצמי במראה. אחרי שליאור סיים הסתכלתי במראה והייתי בהלם!! בחיים לא האמנתי שאני כ"כ אוהב את התוצאה הסופית. ליאור הפך אותי לנסיכה אמיתית והמראה הכללי היה מאוד טבעי ולא מתאמץ אבל עדיין בלוק של מליון דולר! מלא אנשים החמיאו לי על האיפור והשיער וחברות שעתידות להתחתן כבר ביקשו טלפונים... ללא ספק ליאור הוא האיש שכל כלה צריכה צמוד אליה ביום החתונה!! אני באופן אישי כבר הודעתי לליאור שהוא צמוד אליי בכל האירועים העתידיים... :)))
הצג עוד

kati ivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי לפני כחודש והייתי חייבת לשתף לגבי חוויה אחת מיוחדת במינה שהייתה לי ביום המיוחד הזה! זה היום שכולנו רוצות להרגיש נסיכות, ובאמת כך הרגשתי והכל בזכות המאפר והמעצב שיער שלי ליאור קרדי!אחד הדברים החשובים ביותר מבחינתי זה היה באמת למצוא את אותו מאפר ומעצב שיער שיקשיב לי, יעשה מה שמתאים לי ושלא יתייחס אליי כאילו אני סתם עוד כלה.....הגעתי לליאור דרך ביקורות טובות מהאתר בדרך הכי ספונטנית. נפגשנו לניסיון של איפור ושיער וכבר אז ידעתי שאני אהיה מרוצה. ליאור היה קשוב ומסור לרצונותיי ודעותיי, היה סבלני ואכפתי ונתן הרגשה שזה באמת היום שלי ושאני הכי חשובה. ביום החתונה עצמו ליאור הגיע אליי איפר אותי ואת המלוות שלי, הוא ידע להתאים לכל אחת בדיוק את מה שהיא צריכה עם המון אכפתיות וסובלנות. הוא היה כל כך חמוד ונחמד והיה ממש כיף להעביר ביחד איתו את היום הזה. יצא פשוט מהמם קיבלתי אין ספור מחמאות , העבודה שלו הייתה יסודית ומעולה אין מספיק תשבוחות כדי להגדיר כמה באמת זה יצא מוצלח....אז בנות יקרות, ממליצה בחום! אל תהססו ופשוט תתקשרו 050-2631641
הצג עוד

אוולין ישראלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
החתונה נערכה בתאריך 12.6.13 בטירה בגעש.את ליאור הכרתי דרך חברות שעיצב ואיפר ביום חתונתן והיה ברור כשיגיע היום ליאור יהיה האיש שיעצב ויאפר אותי...ומיד כשידעתי את תאריך החתונה התקשרתי בשמחה והודעתי לו שהוא האיש הנבחר לענייין ומשם הכל התחיל...ליאור בצורה מקצועית נעימה עם הבנה למה אני מתכוונת רוצה...הגיע למלון בזמן בשמחה עם המון התלהבות..ובמשך שעות שעיצב ואיפר התוצאה היתה מדהימה כמה מחמאות קטפתי מהאורחים מהמשפחה על העדינות שבאיפורעל האסוף האלגנטי בטוב טעם בדיוק כמו שרציתי. התסרוקת והאיפור החזיקו עד סוף החתונה זה היה מדהים...ליאור המון תודה בשמי אימי חברותי שגם להם דאגת ....ממליצה בחום על הסבלנות הנעימות והשמחה שהאבת איך ביום זה אלי המון הצלחה בהמשךאוהבת גוון(וגם האמא)0524200532
הצג עוד

lihi84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב אז התחתנתי ביום חמישי האחרון - 9/5/13 והרגשתי שאני חייבת לרשום על מעצב השיער והאיפור המדהים ביותר שיכולתי לקבל - ליאור קרדי. אני אתחיל בזה שהגעתי לליאור דרך ההמלצות הטובות שהיו כאן באתר ומהשיחה הראשונה הבנתי שכל ההמלצות נכונות ואף ממעיטות בערכו. מהרגע הראשון ליאור הראה התחשבות, רגישות ופתיחות. גם כאשר נפגשנו לאיפור ושיער ניסיון הוא שאל אותי מה אני רוצה ובכל רגע נתן לי את האפשרות להעיר או לשנות (למרות שבכלל לא היה צורך). ביום החתונה ליאור הגיע מוקדם על הבוקר ופשוט עבד ללא הפסקה עד שעות הערב המאוחרות. אין ספק שהמקצועיות היא בשבילו הדבר הכי חשוב אבל מעבר לכך הוא אדם מדהים שכל כך כיף להעביר איתו את היום המרגש הזה. ליאור היה כיפי, זורם, משעשע ופשוט גרם לי להרגיש רגועה ומלאת ביטחון לאורך כל היום. הוא עבד ללא הפסקה וטיפל גם בכל המלוות שלי (מחברות ועד אם החתן) כאשר הוא מקשיב לכל אחת והוא פשוט קלע בול! קיבלתי אין ספור מחמאות במהלך הערב וכולם דיברו על העבודה המקצועית והמהממת של ליאור. אפילו אמא שלי שכבר עברה 3 חתונות טענה שזו הפעם שאיפרו אותה בצורה הכי מקצועית וגם היא קצרה לא מעט מחמאות. בקיצור בנות - אני ממליצה בחום על ליאור ומבטיחה לכן באופן אישי שאין שום סיכוי שתתאכזבו! ליאור הוא חבילה מושלמת שכוללת מקצועיות, ניסיון ואישיות מדהימה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up