כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
via caselio - ויה קסליו

via caselio - ויה קסליו

אולמות וגני אירועים
טלפון:046306080
93
90 מתוך 100
לפי 40 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
החוויה היתה מהממת האיכות והשירות מעולים הגענו לשם אחרי כמה אולמות שהיינו ובאמת קיבלו אותנו הכי יפה שאפשר ידענו ששם נסגור
הצג עוד

רביד   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו הייתה מושלמת בזכות משפחת ויה קסליו! אלי בעל האולם הוא אדם אמין, ישר ודואג עם לב מזהב. שקד מהממת, זמינה, מרגיעה ומכילה! דודו מנהל האירוע דאג לכל פרט ופרט באירוע, לא העסיק אותנו בכלום חוץ מלהנות.האורחים שלנו חד משמעית הולכים להתחתן שם גם! האוכל ברמה גבוהה מאוד, אין אחד שלא החמיא!ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו.
הצג עוד

Liel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אז אתחיל בלומר תודה לצוות קסליו ובמיוחד לאלי, ורדית, שקד ודודו היקרים, שבלעדיהם לא היינו חווים באף מקום את החוויה המושלמת שחווינו. לאורך כל הדרך נתתם הרגשה שיש לנו על מי לסמוך, והוכחתם זאת גם באירוע. הכל מתוך אהבה, הכלה וסבלנות. יש לנו כל כך הרבה דברים טובים לומר על המקום שאנחנו אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל.מהרגע הראשון שנכנסים למקום מרגישים אנרגיות טובות, שירות מהלב ואכפתיות מכל אחד ואחד. כל הצוות לאורך כל הדרך היה זמין אלינו בכל שלב והכל באמת בהרגשה טובה ונעימה הרגשה שיש למי לפנות. מעבר לזה, בחתונה שלנו לא הפסיקו לדבר גם על האוכל, על כמה היה טעים ואיכותי (בין הדברים החשובים באירוע).אני חושבת שאין מקום יותר טוב מויה קסליו ומאחלת לכולם להתחתן בהרגשה טובה כמו שאנחנו הרגשנו מהמקום ומהצוות.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כמי שהתחתן שם רוצה לומר לזכותם שמדובר באולם עם צוות מדהים שזמין לכל שאלה ונותן שירות מהלב. זה ניכר בכל תחום שקשור לארגון החתונה ובפרט במטבח שלהם. אלי, מנהלהאולם, פשוט קסם של בחור ולא ניתן לפספס זאת איתו במהלך הפגישות. המון אורחים החמיאו לנו על האוכל באולם, שזה חלק אינטגרלי באירועים. מקום מומלץ מאוד!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יחס מדהים מכל אחד מהעובדים! שקד שליוותה אותנו מהיום הראשון, אלי הבעלים של המקום, דודו המנהל אירוע תמיד היה את הרצון לעזור לנו ולבוא לקראתנו בהכל לא יכולנו לבקש בעלי מקצוע טובים יותר!
הצג עוד

סיגלית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאולם והבנו שזה המקום לחגוג את אהבתנו. שקד היתה איתנו מההתחלה וליוותה אותנו ברגעים המלחיצים בסבלנות ובמקצועיות. דודו דאג שאנחנו לא נדאג, תמיד שני צעדים קדימה כמו קוסם. הכול היה כמו שדמיינו ואפילו יותר, האוכל, השירות, החופה, העיצוב, וכל מה שמסביב. באמת מאחל לכול הזוגות לחוות חתונה כלכך חלומית כמו שבקסליו יודעים לעשות.🤩🤩🤩
הצג עוד

Esti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לקסליו בהמלצה של חברים שהתחתנו באולם. היינו בסבב אינטנסיבי של בחירת האולם שיתאים לצרכים שלנו. מהשיחה הראשונה עם שקד הרגשנו אוטנטיות ואמינות שלא הרגשנו אצל אחרים וזה כבר נתן כיוון חיובי בבחירה שלנו. כשהגענו לפגישה גילנו גן יפה ומעוצב ואולם מקסים ומואר. כך זה גם נראה ביום חתונתינו ולא רק ביום הפגישה. האוכל היה טעים והשירות יוצא מן הכלל. אנחנו ממשיכים לקבל פידבקים מהאורחים על האוכל ועל השירות.
הצג עוד

נאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לראות את האולם אחרי שכבר ראינו 4 אולמות ומיד התאהבנו. ישר כשהגענו לפגישה מול בעל האולם אלי פרץ המקסים. קיבלה אותנו בידיים פתוחות מנהלת השיווק במתחם שקד המקסימה. עוד לפני שהתחלנו את הסיור באולם בעל האולם אלי ניגש אלינו ומיד אמר לנו לפני ששקד תראה לכם את המקום, קודם כל תאכלו משהו מהקבלת פנים, פה הוא כבר קנה אותנו וממש אהבנו את זה (שאר ארבעת האולמות אפילו לא הציעו לנו לשתות מים שלא לדבר על לאכול משהו), לאחר שאכלנו מהקבלת פנים שקד עשתה לנו סיור במתחם ובאולם עצמו, סיור מ-א' עד ת' ולא החסירה דבר, לאחר הסיור מול שקד גם בעל האולם אלי עשה לנו סיור והרשים אותנו מאוד מהמקום המקסים שלו, היחס היה פשוט יוצא מן הכלל, הרגשנו כאילו אנחנו זוג VIP אצלם, ואז הגיע יום החתונה שלנו "3.3.22" לאורך כל היום הצוות המקסים של האולם ליווה אותנו. מנהל האירועים התותח שלהם דודו היה איתנו לאורך כל האירוע ולא עזב אותנו אפילו לרגע. האוכל היה שם פשוט יוצא מן הכלל, השף המדהים שלהם טימור עשה לנו אוכל טעים בטירוף והשקיע מכל הלב. לסיכום, אני מאוד ממליץ על האולם הזה ואם התלבטתם לרגע הסירו כל דאגה מליבכם כי זה המקום המושלם להתחתן בו.
הצג עוד

spenias89   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
משלב הפגישה הראשונית, דרך הצעץ המחיר, הסגירה, הטעימות וההכנות לאירוע וכמובן באירוע עצמו החוויה שלנו הייתה מדהימה. חשיבה על פרטים והתמקדות בחוויה שלנו ובאורחים לצד פינוק ומענה לכל בקשה שלנו, המחמאות שקיבלנו היו ממש מדהימות לאחר האירוע. האוכל מעולה, השירות מדהים ואנחנו כחתן וכלה נהיננו מכך רגע!
הצג עוד

שימרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רמה גבוהה של מקום!! צוות מקצועי ואיכותי ! הגשימו לנו כל חלום שרצינו 😀
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up