כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ליברה מיוזיק

ליברה מיוזיק

תקליטנים
טלפון:0547245453,0523762988
96
99 מתוך 100
לפי 155 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתי צור ניגן אצלנו בחתונה ומה אגיד לכם, אנחנו עד היום מקבלים מחמאות על המוזיקה. חיפשנו משהו מרענן, משהו יותר מתאים, מוזיקה אמיתית, ואין ספק שאיתי הביא איתו מעל ומעבר. אם הגעתם עד כה, הרווחתם!
הצג עוד

Ishay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איתי צור מקצוען ברמות. בלי כל ההתחנפות שיש בפגישות עם די ג'יים, ישר לעבודה. בחתונה הוא לא הוריד לרגע את הרגל מהגז, עם BPM גבוה. הביא המון מוזיקת עולם (בכל הז'אנרים) ממש מגניבה, ועם זאת קריאה מעולה של הקהל כך שידע לדחוף קצת מיינסטרים כשצריך (ולא להקשיב לנו כשצריך).
הצג עוד

HilaGal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
🥳איתי צור הוא DJ מצוין!!🥳 בשיחת ההיכרות הוא התענין והיה קשוב לרצונות שלנו, קרא אותנו מהר, והראה לנו גם סגנונות חדשים ומדליקים. האורחים שיבחו את המוסיקה, איתי התאים את המוזיקה בצורה מצוינת למי שאנחנו, לאורחים שלנו ולמהלך האירוע. איתי ערך את שיר החופה שרצינו שיתאים לזמן ההליכה ובלי קטעים שלא מתאימים, הכין לנו בדיוק מה שרצינו. איתי בחור רגוע, חיובי ומשמח מאוד. ממליצים בחום!!!♥
הצג עוד

Boaz   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היה מושלם! אני אוהב סגנון מוזיקה אחד, בת הזוג סגנון אחר- ושני הסוגים לא הכי רקידים שיש. איתי הצליח לשלב הכל באופן מושלם עם גירסאות שהרקידו את כל האורחים ועשו לנו המון שמח
הצג עוד

robert.nachum7   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שמענו את עמרי מנגן לפני כמה שנים והתלהבנו ממש, וכשהחלטנו להתחתן היה לנו ברור שאנחנו רוצים שהוא יהיה בחתונה שלנו. למרות ששמענו אותו בעבר וקראנו הרבה המלצות עליו, זה לא הכין אותנו לכמה טוב הוא היה. אפשר לכתוב כאן מגילה על רמת המקצועיות ותכלס רמת האומנות שקיבלנו ממנו בחתונה שלנו, הוא עזר לנו ליצור חוויה שבאמת קשה לתאר במילים, ולא רק בגלל ההתרגשות מהחתונה. עמרי הוא קודם כל בנאדם מקסים (אפילו האורחים התאהבו בו, לא רק אנחנו), שאוהב מאוד את העבודה שלו ונהנה ממנה ואי אפשר שלא לראות את זה. הוא דיג'יי שחושב לעומק על כל ביט וביט, קורא את הקהל כמו את כף ידו, יודע לתת שואו מצד אחד ומצד שני להיות מאופק ולבנות לאט לאט את הסט. הוא הבין מי אנחנו מהר מאוד בפגישה שלנו איתו, והצליח לתרגם את זה באופן מושלם למוזיקה שניגן. עמרי תקלט בחתונה שלנו שנערכה בגלריית נור ביפו משעה ארבע בצהריים עד 00+. מגוון רחב של ז'אנרים וכמובן מוזיקה אלקטרונית איכותית שהתאימה ב ד י ו ק לוייב המסיבתי שלנו. עד עכשיו ממשיכים לשאול אותנו על טראקים כאלה ואחרים שנוגנו בחתונה ועברו חודשים מאז! כל מה שנשאר לומר זה שאם איכשהו הגעתםן לביקורת הזו ומחפשים דיג'יי, תעזבו את הכל עכשיו ותדברו עם עמרי, הבנאדם לא פחות מגאון! יוצר ודיג'יי ברמה הגבוהה ביותר.
הצג עוד

Morie   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהגענו לסטודיו של עמרי במשך שעה דיברנו וצחקנו על מוזיקה, שמענו הרבה הקשבנו קצת ובעיקר נהנינו לחקור את איך אנחנו רוצים שהמוזיקה בחתונה שלנו תשמע. עמרי פשוט איש חמוד מוזיקלי מאוד עם מלא סבלנות ישב איתנו וכתב והקשיב ופיתח וזרם והכווין. שבוע לפני החתונה שוב הגענו אליו אחרי שהתגבשנו, חלקנו איתו את הרשימה של פסקול החיים שלנו ואמרנו לו שיישלב מה שנראה לו בערב החתונה.
הצג עוד

Shlomi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה בעומרי הייתה קלה מאוד עבורינו - קיבלנו המלצות חמות והתרשמנו שזה האדם שאנחנו רוצים שינגן בחתונה שלנו. במפגש איתו זיהינו את הרגישות וההבנה האדירה שלו במוסיקה, וידענו שעשינו את הבחירה הנכונה.
הצג עוד

Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פנינו לעמרי סמדר שיתקלט בחתונה שלנו אחרי שהיינו בכמה חתונות אדירות שהוא תיקלט בהן. מכאן רק שמחנו.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו על עמרי סמדר המלצה מחברה שהיא בעצמה די ג'יי ואמרה שהוא תותח. מהרגע הראשון עד האחרון הוא היה אלוף. אנחנו מחשיבים את עצמנו, בטח כמו כל הזוגות, לזוג עם טעם מאוד ספציפי, ועמרי דייק, נתן בראש, הרים לנו מסיבה של חמש שעות. אם אתם אוהבים לרקוד (מי לא?) אתם צריכים לקחת אותו.
הצג עוד

david.ledano   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
רצינו לשתף איזה אירוע מדהים היה לנו והרבה מכך תודות לאיתי צור הנפלא! כמה נהנו מהמוזיקה ובכלל מהמקצועיות, התקשורת והשיח המעניין סביב מוזיקה שהיה לנו עם איתי. זה כישרון ואומנות לקחת את השיחות הללו ולהצליח לייצר משהו כל כך מדוייק, גם עבורנו וגם עבור כל מי שהיה שם (והיה מגוון :)) אין מי שלא הזכיר את המוזיקה והמסיבה כחלק מההצלחות של היום זה ואף סיפרו לנו על שירים/טרקים ספציפים שאיתי ניגן שהפתיע, שימח והרקיד אותם. היתה אוירה שלא יכולנו לדמיין ואיתי הצליח לעשות זאת בכישרון רב ובצניעות, זרימה וענווה רבה. ובתכלס איתי יצר עבורינו את המסיבה הכי שווה בעיר. תודה ענקית!!! יעל ודויד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up