כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הוט

הוט

חברות תקשורת
כתובת:
טלפון:*6900
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
SoniC   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
40 מתוך 100
אני לקוח מתוסכל של חברת הוט כבר 4 או 5 שנים. גיליתי נתון מעניין...אחת לחודש חודשיים אני מתקשר אליהם - כל פעם בנושא אחר. לפעמים זה מהירות גלישה, לפעמים זה בנוגע לעלויות אבל הכי חשוב להיות עקשן ונחוש. כל מה שמפריע, אני מתקשר ומבקש להתנתק או לחילופין מבקש הוזלות במחיר. מנסיון של שנים אני יכול להגיד לכם שב-90% מהמקרים אני מקבל ערוצים שנפתחים בחינם, הוזלה בעלויות של השירותים ועוד ועוד... הם מודעים לשירות הגרוע שלהם ועושים הרבה מאוד מאמצים לשמר לקוחות. אתם יכולים להוציא מהם המון דברים אם רק תרצו. כולם מכירים את הטריק אבל במקרה שלי הוא באמת עובד ושווה לכם לנסות. אם אתם לא נתקלים בשיתוף פעולה מצידם, פשוט תבקשו להתנתק. לאט לאט תעלו בהיררכיה המסובכת שלכם. נציג שירות--->מנהל נציגי שירות--->מחלקת שימור לקוחות וכך הלאה. האחרונים כבר ידאגו לחזור אליכם אחרי מספר ימים ומהם תוכלו להוציא מלא דברים. במקרה הכי גרוע...תתנתקו. אף לקוח לא צריך לקבל יחס מזלזל והם צריכים לדעת את זה. ואם כבר יחס מזלזל ושירות שטעון שיפור, אז שידעו לפצות בכל צורה שעולה על דעתם ומתקבלת עליי.
הצג עוד

maorliat422   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
לחתום עם הוט זה לחתום לכל החיים, אם רוצים להתנתק צריך לעבור מסכת ייסורים ועשרות נציגי שירות שאף אחד לא יודע מה הנציג הקודם עשה. שירות זוועה, הכי גרוע שאפשר להיות.
הצג עוד

ST   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
האם יש עוד מה להגיד שלא נאמר? תודעת שירות מהגרועות שאפשר לתאר, חוסר אמינות עד רמאות, מחירים טיפה נמוכים מהמתחרים רק כדי לפתות לקוחות תמימים שדי מהר משלמים על המחיר הזול ובגדול.
הצג עוד

ortal4   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אחסוך ממכם את עוגמת הנפש ואוכל לומר שהוט הינה חברה רמאית  , ממירים משומשים , נציגים חצופים, וטכנאים בלי כלים מתאימים ומיושנים .   אל תתפתו לטריפל .....   בקיצור חברה נוראה מכל הבחינות   .      
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up