כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גט איט- get it

גט איט- get it

חנויות מקוונות
כתובת:יהלום 25
טלפון:0543983298
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ולנטינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
לא לקנות משם !!! קיבלתי היום את המוצר שלי שואב אבק רובוטי שוטף טעינה לא עובדת , לא נדלק אינדיקטור בשואב . לא קיבלתי טופס אחריות , לא קבלה , האריזה היית פתוחה .!!. המטען אינו חדש הוא זהוב ! משומש! שירות לקוחות לא זמנים , לא בפייסבוק , לא בוואטסאפ , לא באתר !!
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי מקרר (מספר הזמנה בגט איט 609885)ועשיתי את ההזמנה בטלפון כדי להיות בטוח שזמן ההספקה שכתבו (5 ימי עסקים) אכן נכון. לאחר שהובטח לי ש 5ימי עסקים זה אכן זמן ההספקה לישוב שלי ביצעתי את ההזמנה. בפועל אחרי אין ספור טלפונים והבטחות לחזור אלי שרובם לא נעשו המקרר הגיע לאחר 11 ימי עסקים. בכל טלפון אל גט איט הם האשימו את הספק (ניופן) ואת חברת ההובלה אבל לא לקחו אחריות. בנוסף בכל טלפון אליהם הם טענו שהספק לא עונה להם למרות שאני הצלחתי לדבר עם הספק כמה פעמים והיה הרבה יותר קל לתפוס אותו בטלפון מאשר נציג מגט איט
הצג עוד

ofer474   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
פשוט לא להתקרב לאתר הזה .אחרי שלקחו את התשלום אין אם מי לדבר . מוצר שכולל התקנה תוך 14 ימים ...עברו כבר 25 יום ועדיין אין מוצר ואין התקנה.כל שבוע אומרים עוד השבוע . שלל תרוצים ושיטות לרמות את הלקוח תזהרו לא לקנות משם בכלללללל... הלך הכסף הלך ה=מוצר .
הצג עוד

Carmela   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
איום ונורא!!! אין עם מי לדבר, שירות הלקוחות עובד משעה 09.30 עד 15.30, לא יותר, המתנה ללא סוף. הודעה על השארת שם ומספר טלפון כדי שיחזרו. לא חוזרים. אי אפשר לברר שום דבר, והייתה תקלה במשלוח המזגן שהזמנתי. לא עונים למיילים, כאשר סוף סוף מצאתי כתובת מייל של אחת העובדות. לא עונים לפקסים. שום דבר. שלחתי הודעה על ביטול עסקה - אין תשובה ואין תגובה. עולם שלישי של שירות לקוחות. אולי גם עולם שלישי של אספקת המוצר כי המוצר הגיע לט מותאם להזמנה ולכן אי אפשר להתקין אותו, ומדובר במזגן לדירה קטנה. שערורייה!!!!
הצג עוד

Angelina   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
20 מתוך 100
לא להתקרב לאתר הזה !!!! שירות נוראי, הם טובים רק בקבלת כסף. המוצר כביכול הגיע יותר מחודש לאחר שהוזמן, אחרי הרבה טרטורים וכאבי ראש. כמעט בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות וגם אם כן הם לא עוזרים. כתבתי "כביכול" כי מעולם לא קיבלתי את המוצר, הוא הגיע לסניף הדואר הלא נכון, ונשלח אליהם חזרה, שלא לדבר על כך שהוא יצא למשלוח כ17 יום לאחר ההזמנה כשאר הובטח לי שיגיע לאחר 10 ימי עסקים בלבד ורק היום כמעט חודשיים עברו אחרי עשרות שיחות טלפון והרבה בזבוז זמן מיותר בהמתנה הצלחתי סוףסוף לבטל ולקבל את כספי חזרה.
הצג עוד

braveromri   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
החברה התחייבה לספק את המוצר תוך 7 ימי עסקים - ועברו למעלה משבועיים ועדיין לא זכיתי לראות את המוצר וגם אף אחד בחברה לא יודע איפה הוא נמצא. שירות הלקוחות אפרורי ביותר ומאוד לא מקצועי!  בנוסף, כשבדקתי את מחיר המוצר בהשוואה לחנויות אחרות - לא קיים הבדל בעלותו בחנויות אחרות.  בקיצור - ממליץ שלא לרכוש מוצרים דרך המוכר הזה! 
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up