כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Zer4U -רשת חניות פרחים

Zer4U -רשת חניות פרחים

זרי כלה
כתובת:ארצי
טלפון:1-700-500-800
51
69 מתוך 100
לפי 58 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bruria   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
20 מתוך 100
הזמנתי מתנת יום הולדת שעלתה הרבה מאוד כסף , וכשהגיע המשלוח התברר ששלחו מוצר אחר מזה שהוזמן. ניסיתי ליצור קשר טלפוני ובמשך יום שלם וללא הצלחה- פשוט אין מענה. שלחתי 3 אימיילים ולא טרחו לחזור אלי. ולבסוף כשסוף סוף ענו לי בשירות, עונים לי באדישות שהנושא ייבדק ויחזרו אלי בעוד כמה ימים וגם כשהסברתי שמדובר במתנה וחשוב לי שיטפלו בדחיפות התשובה היתה אין לנו זמן יש לחץ .אני אומרת שאם אין ביכולתכם לספק את הסחורה ולהעניק שירות ראוי, אז אל תיקחו הזמנות. לחייב אותי היה קל ופשוט. לסיכום אכזבה קשה מחיר יקר ללא הצדקה שירות גרוע ציון 1 מתוך 10
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
החוויה עם זר פור יו הייתה מזעזעת. הזמנתי זר פרחים ליום נישואים של ההורים שלי. לא קיבלתי את הפרחים וביקשתי החזר כספי. טענו שאקבל את ההחזר בתוך שבועיים. עברו כבר יותר משבועיים ולא קיבלתי החזר! אל תזמינו מהם.
הצג עוד

[email protected]   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
הזמנתי 5 זרים ל7 אפריל 2020, 3 זרים שהיו מיועדים לאותה כתובת הגיעו בשעות שונות, חוסר יעילות מוחלטת. אחת ההזמנות היתה זר +שוקולדים , היום ה 16 באפריל ושוקולדים עדיין לא הגיעו. באחד הזרים הפרחים היו מסריחים ורקובים. ממש חוסר אכפתיות וחוסר מקצועיות.
הצג עוד

חלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
הזמנתי שני זרים להורים לחג בסניף זר פור יו בקרית ביאליק, יומיים מראש. הזרים לא הגיעו. לאחר החג התקשרתי לברר , לא היה להם מושג בסניף קרית ביאליק , למה לא הגיעו הזרים. לא שמעתי התנצלות , לא נתנו פיצוי על עוגמת הנפש וגם שאמרו שיבררו ויחזרו אלי ...עדיין מחכה. פשוט בושה.
הצג עוד

Lili   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
בזיון של שירות!!!!!מתוך 3 הזמנות,אחד יגיע בזמן,שניה יגיע עם שליח חוצפן והשלישית בכלל לא יגיע!!!!
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
25 מתוך 100
הזמנתי לאמא שלי מארז שוקולדים לכבוד יום המשפחה (יום האם) היה רשום זמני משלוח "17:30-21:15" המשלוח הגיע בשעה 22:15. אמא שלי כבר ישנה ולא ראתה את המארז בזמן. מאכזב מאוד . יותר לא הזמין מזר פור יו.
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
אל תזמינו מזר פור יו .. לא הביאו את הזר בזמן. שלחתי זר לחברה שילדה, השליח הגיע ב,21:00 בלילה ! .העיר את הילדים . חברתי הייתה לבד עם ילדיה וראתה מישהו מהעינית שמנסה לפתוח את הדלת.היא פחדה מאוד והזמינה משטרה. אותו שליח התקשר אלי חצי שעה לפני וביקשתי שלא יבצע את המשלוח מכיוון והשעה מאוחרת והובטח לי על ידי זר פור יו שהמשלוח יגיע עד 18:00. חברתי רק ילדה בקושי ישנה וזו שיא החוצפה! 0 אמינות ומקצועיות. במקום שתיהיה לה חוויה טובה ונעימה ושמחה היא נאלצה להזמין משטרה !! איפה נשמע הדבר הזה?!
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
רציתי להפתיע את החברה עם זר פרחים, ביצעתי הזמנה באינטרנט כיוון שאני חיי מחוץ לארץ. ביקשתי לא ליצור קשר עם המקבל הפרחים ורק לשלוח את הזר ישירות לכתובת בקרית ים. לצערי הרב לא ביצוע את המשלוח ולא יצרו עימי קשר דרך אימייל, אז רק קיבלו את התשלום ולא עשו כלום. הייתי צריכה ליצור קשר ישירות עם חברתי ולבקש ממנה לברר עם החנות בקריות למה לא שלחו את הפרחים. תירוצים תירוצים ועוד תירוצים. חבל מאוד שזו ההתרשמות שמקבלים לקוחות מחו"ל.
הצג עוד

sekerdaniela   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
30 מתוך 100
מפרסמים תמונה של זר עשיר וצבעוני שמחירו 159 שקל. מבקשת זר גדול יותר ב199 שקל. הזר שמגיע נראה קטן ועלוב לעומת זה שעולה 159 שקל. מאכזב, ולא מכבד. אבל אנשי השירות הלא נעימים שקוראים לרצוני להתריע איום, ומתחפרים ללא כל התנצלות, הם באמת השיא. בקיצור, ממש לא..
הצג עוד

Yosef   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
25 מתוך 100
מצטרף לאי ההמלצות על החברה. הזמנתי פרחים לבת הזוג והשליח כלל לא ניסה להפתיע אותה. למרות שמסרתי הסברים מפורטים הוא התקשר אליה ושאל אותה איך להגיע אליה. התלוננתי לשירות לקוחות והם מסרו לי כי היה עליי למסור את המספר טלפון שלי ולא את שלה. אמרתי להם שהנציג מטעמם ביקש ממני את המספר שלה. הנציגת שירות לקוחות ענתה לי "תגדיל ראש". פשוט בושה שכך חברה בישראל מתנהגת, בחוסר תום לב וניסיון לחסוך זמן. במקום לנזוף בשליח ולבקש סליחה הם הסירו מעצמם כל אחריות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up