כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מוסך רוני נורדיה

מוסך רוני נורדיה

מוסכים
טלפון:098613876
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
jinji707   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חבל שלא נכנסתי לכאן קודם, הייתי רואה שלא כדאי לגשת למוסך של רוני. גם אותי הוא גנב ושיקר, תוסיפו עוד אחד לאוסף. חבל שיש אנשים כאלה, בגלל רמאים כמוהו כל המדינה מפחדת להתקרב למוסכים.

b850236   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לא להתקרב רוני אשוש נוכל רמאי גנב ושקרן, בהתחלה הוא בסדר והכל נראה טוב ואז הוא מכניס לכם את כל האלמנט, עושה נזקים בשביל שיהיה לו מה לתקן ומפיל עליכם קנסות של מאות שקלים!!! לא שווה בכלל, עדיף ללכת למקום אמין שמכבד ולא חושב שהלקוחות שלו מפגרים וגוזל להם מהארנק!!!
הצג עוד

eum49467gonzo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
טופלתי במוסך רוני נורדיה ונכוותי קשות לא ממליץ לאף אחד להתקרב למקום הזה מי שדואג לרכבו ולבריאותו ישמור נפשו ממוסף רוני נורדיה בהנהלת רוני אשוש. נקודה. סימן קריאה !!!
הצג עוד

bpl13382   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
כשהגעתי למוסך רוני נורדיה בהנהלת רוני אשוש התקבלתי בסבר פנים יפות, קיבלתי הסברים מרשימים והתרשמותי הייתה לטובה. לצערי לא היה כך בעת שניגשתי להוציא את רכבי לאחר התיקון, מסתבר שבנאדם רמאי ותאב בצע וגם התיקון לא היה ראוי מאחר ונאלצתי לשוב על עקבותיי מספר פעמים עד לסיום בכל פעם התגלתה תקלה אחרת כתוצאה מהטיפול, וגם אז קיבלתי הרגשה שעושים לי טובה! הכנסתי את הרכב לטיפול קטן וקיבלתי חור בכיס, כאבי ראש, הרגשה של רמאות ושל חוסר אונים. אם אתם חרדים לבריאותכם שמרו נפשותיכם ממקום זה, המלצה אישית!
הצג עוד

aep20347   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מוסך רוני נורדיה בהנהלת רוני אשוש בעל מס' טלפון 054-6493000 או 09-8613876 או 054-2329393מי שמעדיף לחיות בשקט ובלי לריב עם אנשים, בלי להיעקץ או להרגיש מרומה שיתרחק מהמקום הזה וידאג להרחיק את כל חבריו. לא מומלץ בכלל !!!עליי ועל כל מי שאני מכיר שהלך אליו לטיפול ברכב הוא עבד ורימה!!!אותי הוא עקץ בסכום גבוה ממה שסוכם, קיבל תשלום מזומן ולא נתן חשבונית אז אמר שקיבל פחות ורצה לתת חשבונית על סכום של 33% ממה שקיבל.על חבר שלי הוא רימה ופגע לו במכוון בצינור מים ואז אמר לו שהיה חור והיה צריך להחליף, למרות שרואים שזה חור טרי מחפץ חד (קמור פנימה) ולא חור ישן (שסביבו יש חלודה והוא לא קמור פנימה), וגם החבר ראה קודם שלא היה שם חור ואמר זאת לרוני אך הוא התעקש וגבה כסף על צינור חדש + עבודה בנוסף לעבודה שאותה התבקש לבצע.למכר אחר שלי הוא לקח סכום גבוה פי ארבעה (!!!) ממה שסוכם, בטענות ומענות שונות מגוחכות, אפילו בלי להתקש ולהודיע לפני העבודה!!!לחבר אחר הוא לקח סכום גבוה פי 2 על חלק + עבודה ממה שהיה אפשר למצוא בכל מוסך אחר באיזור התעשיה הישן של נתניה (5 דקות מנורדיה).בקיצור, מכרים רבים שלי נעקצו ורומו על ידו, הוא בעל לשון חלקלקה ועושה רושם של מבין, אך בעצם מדובר בשרלטן בעל ידע מועט שלא רואה אף אחד ממטר, מרמה שוב ושוב וכל הזמן אני שומע סיפורים מאנשים עליו.יש לו עובדים נאמנים, אנשים טובים עם לב זהב, להם הוא משלם משכורת מגוכחת, עוד הוכחה לתאוות הבצע שלו.אה, גם יצא לי לדבר עם כמה עובדים שלו לשעבר, מסתבר שגם אותם הוא עקץ ורימה וגם להם הוריד כספים שלא ביושר.בקיצור... שמרו נפשותיכם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up